Nouja weet je wat het is, ik ben dus vanavond gaan proefdraaien.. En dat is 'op vrijwillige basis' en in het mailtje hadden ze het over een paar uurtjes.. Laten ze me dus van 4 tot 9 werken, en dan ook echt werken.. Om daarna te zeggen dat ze meerdere sollicitanten hebben en nog niet weten hoeveel mensen ze nodig hebben etc dus dat ik nog wel van ze hoor.quote:
Ik wilde net vragen wat jij vond van Hilary Duff op die ene foto, maar sterf ook maar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eens, veel te brede schouders, veel te rechte buik + heupen, totaal gebrek aan taille of vrouwelijke vormen. Behalve die tetten dan, maar die springen er nu ook niet echt uit op een positieve manier..
Ik snap het, ik zou me ook zwaar genaaid voelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is, ik ben dus vanavond gaan proefdraaien.. En dat is 'op vrijwillige basis' en in het mailtje hadden ze het over een paar uurtjes.. Laten ze me dus van 4 tot 9 werken, en dan ook echt werken.. Om daarna te zeggen dat ze meerdere sollicitanten hebben en nog niet weten hoeveel mensen ze nodig hebben etc dus dat ik nog wel van ze hoor.
Ik voel me gewoon misbruiktdat klinkt nogal overdreven maar ik vind het stom dat ik me daar 5 uur gratis uit de naad moet werken, en zij nog wel eens iets van zich laten weten.
Maar dat wilde ik natuurlijk niet zeggen want dan krijg ik die baan helemaal nooit.
Je mag mij ook wel doen hoor liefste, ik ben een stuk bereikbaarder, en bovendien met een mooier lichaamquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat jij vond van Hilary Duff op die ene foto, maar sterf ook maar.![]()
Beetje vreemd inderdaad. Ze hadden je toch wel gewoon kunnen betalen? Was het druk?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is, ik ben dus vanavond gaan proefdraaien.. En dat is 'op vrijwillige basis' en in het mailtje hadden ze het over een paar uurtjes.. Laten ze me dus van 4 tot 9 werken, en dan ook echt werken.. Om daarna te zeggen dat ze meerdere sollicitanten hebben en nog niet weten hoeveel mensen ze nodig hebben etc dus dat ik nog wel van ze hoor.
Ik voel me gewoon misbruiktdat klinkt nogal overdreven maar ik vind het stom dat ik me daar 5 uur gratis uit de naad moet werken, en zij nog wel eens iets van zich laten weten.
Maar dat wilde ik natuurlijk niet zeggen want dan krijg ik die baan helemaal nooit.
Ik mag hopen dat ik die baan krijg want anders dan ben ik:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap het, ik zou me ook zwaar genaaid voelen.
Ik snap nog steeds niet waarom je hebt ingestemd met deze proeftijdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
je hoort officeel betaald te krijgenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je het écht klote vond, had je gewoon ter plekke moeten weigeren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als ze het zwart deden zouden ze me sowieso wel meteen kunnen betalen, deden ze bij m'n vorige baan ook. Maar je moet echt op de loonlijst gezet worden etc..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Beetje vreemd inderdaad. Ze hadden je toch wel gewoon kunnen betalen? Was het druk?
Weet ik toch.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel doen hoor liefste
True.quote:ik ben een stuk bereikbaarder
Dat zijn jóúw woorden.quote:en bovendien met een mooier lichaam![]()
!
Omdat ik die baan gewoon wil voor de zomerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je hebt ingestemd met deze proeftijd
Ik heb dus geen zin om weer een ander restaurant te gaan zoeken etc, hier zochten ze mensen, hier werd ik uitgenodigd om te komen proefdraaien dus a la.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je het écht klote vond, had je gewoon ter plekke moeten weigeren.Mja, ik weet niet hoe graag je die baan wil en hoe makkelijk iets anders (soortgelijks) in de buurt te vinden is.
Even slikken en doorgaan dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik die baan gewoon wil voor de zomerwat maakt een paar uur dan uit..
Maar als zij daarna nog niet eens zeggen of ik ben aangenomen of niet enzo vind ik dat storend.
[..]
Ik heb dus geen zin om weer een ander restaurant te gaan zoeken etc, hier zochten ze mensen, hier werd ik uitgenodigd om te komen proefdraaien dus a la.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik toch.
[..]
True.
[..]
Dat zijn jóúw woorden.
Dan moet je niet zeikenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik die baan gewoon wil voor de zomerwat maakt een paar uur dan uit..
Maar als zij daarna nog niet eens zeggen of ik ben aangenomen of niet enzo vind ik dat storend.
Soms is dat te gevoeligquote:
Ik kan heel goed masseren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms is dat te gevoelig!
En wil je me masseren? M'n hele lichaam doet gewoon pijnik ben slap geworden in de tijd dat ik niet werkte of een sport deed.
Geen tijd. Ik ben douchen en weg, fijne avond mensenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan heel goed masseren.Ga maar even liggen.
Een feministquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeik wanneer ik daar behoefte aan heb. Nu dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |