Idd, een beetje fok!ker weet dat het ook anders kanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
Andere mensen nodig hebben om je te kunnen vermaken
Gemiddeld 17 posts per dag hebben op een forum en dat zeggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
Dat heb jij blijkbaar ook nodig, want als jij de enige user hier op fok was dan had je je ook niet vermaakt of wel soms?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
21702 posts hebben en dan dat zeggenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gemiddeld 17 posts per dag hebben op een forum en dat zeggen.
Niet snappen dat ik iets anders zocht omdat jij minder posts per dag hebt en ik je daar dus moeilijk mee kan pakkenquote:
Niet snappen dat ik dat wel snap, maar een klootzak ben die het er nog even in wilde wrijven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Niet snappen dat ik iets anders zocht omdat jij minder posts per dag hebt en ik je daar dus moeilijk mee kan pakken
Net doen alsof je het heus wel snapte om je enorme falen te verbergenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik dat wel snap, maar een klootzak ben die het er nog even in wilde wrijven.
Bij gebrek aan comeback, beroep ik me gewoon weer op:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:19 schreef Penisbaard het volgende:
Net doen alsof je het heus wel snapte om je enorme falen te verbergen
aantal posts: 21706quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij gebrek aan comeback, beroep ik me gewoon weer op:
17 posts per dag!!! Haha!! 17 fucking posts!!
Je in het weekend in je eentje vermaken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
Je niet een keer een weekendje alleen kunnen vermakenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je in het weekend in je eentje vermaken.
Je probeert te hardquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je in het weekend in je eentje vermaken.
'Een keer' is wat anders.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Je niet een keer een weekendje alleen kunnen vermaken.
TS komt altijd op me over alsof ze sowieso een hekel aan alle mensen en alles wat alle mensen leuk vinden heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar gaat het topic toch over? Een keer?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:14 schreef Wouter1989 het volgende:
Mijn suggestie is trouwens serieus. Het is leuk, goed voor je conditie en je hebt een 'unique selling point' om je vrienden mee te imponeren/vermaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |