Omdat de hele week al gezegd wordt dat hij een gebroken vinger heeft denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:01 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom gewoon niet Padt op doel?
Ja en dan gelijk een nieuwe 3e keeper halenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat de hele week al gezegd wordt dat hij een gebroken vinger heeft denk ik.
Kopen kopen kopen, dan hou je de achterban rustig. Want de transferwindow sluit al weer over 8 weken!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:07 schreef thewishmaster het volgende:
Zo'n derde keeper heeft inderdaad prioriteit op dit moment.
En de competitie begint over iets meer dan een maand, de (verlies)punten in de maand augustus tellen ook mee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen, dan hou je de achterban rustig. Want de transferwindow sluit al weer over 8 weken!
Vermoeiend.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:07 schreef thewishmaster het volgende:
Zo'n derde keeper heeft inderdaad prioriteit op dit moment.
Jullie selectie is echt niet zo dramatisch dat je zonder aankopen alles gaat verliezen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En de competitie begint over iets meer dan een maand, de (verlies)punten in de maand augustus tellen ook mee.
De wedstrijden Groningen uit en PSV uit zijn gepland in augustus. Tegen die clubs moet je spelen met een selectie die helemaal op peil is gebracht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jullie selectie is echt niet zo dramatisch dat je zonder aankopen alles gaat verliezen.
Ach.. die 6 puntjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De wedstrijden Groningen uit en PSV uit zijn gepland in augustus. Tegen die clubs moet je spelen met een selectie die helemaal op peil is gebracht.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:14 schreef bloodysunday het volgende:
Verdediging met Silva - vdWiel - Oleguer - Obradovic lijkt me wel wat..
quote:
Als je bijna de gehele selectie wisselt voor de 2e garnituur, kon je het verwachten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:42 schreef Rumille het volgende:
1e helft viel me best mee, 2e helft begin ook. Daarna zakte het in met 2 tegendoelpunten als gevolg.
Oh ja: Sno
Geen enkel speler van CT viel positief op.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Da's lui scouten, Van der Zee. Als je Afrikanen wilt scouten, ga dan gewoon naar Afrika!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |