Je geld was al verspild toen je dat ding kocht hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:01 schreef Hyman het volgende:
Die fucking 3G is geen fucking drol meer waard![]()
MN GELD,. WAT DOE JE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is geen drol meer? 600 voor een telefoon is best veelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:01 schreef Hyman het volgende:
MN GELD,. WAT DOE JE?
Hoeveel dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:01 schreef Hyman het volgende:
MN GELD,. WAT DOE JE?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je geld was al verspild toen je dat ding kocht hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Echt op windows ook niet hoor. Tenminste dan doe je toch wel je best.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoezo beperking?
En virussen krijg je echt zowat niet op dat OS
Ja, ik heb dus ¤800 gedoktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:03 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wat is geen drol meer? 600 voor een telefoon is best veel
Dat is idd een nadeel ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Echt op windows ook niet hoor. Tenminste dan doe je toch wel je best.
Als je oplet met wat je doet....
Al die jaren dat ik vista draai heb ik geen enkel virus gehad.
En beperking is dat je zelf geen pc'tjes kunt bouwen met Mac'os
Dus je bent gebonden aan wat zij leveren. Das niet leuk.
Ja, mn raam zat dicht, dus hij kwam niet verquote:
Helaas.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is idd een nadeel ja.
Maar daarentegen zijn ze meestal toch wel goed genoeg.
Ik ken tenminste geen users met een dual quad core
Die dan weer wel in een G5 zit.
Dat is gewoon veel.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
/Care.
Je hebt tenminste een iPhone
* Hyman dual core Q6600 heeftquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
Helaas.
* KG slechts dual Dual-Core heeft.![]()
Een octa is nogal overbodig ja. voor de meeste users dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is idd een nadeel ja.
Maar daarentegen zijn ze meestal toch wel goed genoeg.
Ik ken tenminste geen users met een dual quad core
Die dan weer wel in een G5 zit.
Psp heb ik ook ja, maar doe ik niks meequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:09 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dat is gewoon veel.
Ik ben echt een debiel qwa elektronica aankopen.
3 jaar geleden kocht ik de Samsung D900 wat toen een heel hip telefoontje was. Dat ding valt nu zowat uit elkaar.
4 jaar geleden kocht ik een PSP omdat dat ding een revolutie was op handheld gebied. In die 4 jaar is er bijna geen 1 leuk spel uitgekomen voor dat ding. Alleen maar Xbox360, Playstation 3 en Wii
4 maanden geleden kocht ik een multimedia speler van Philips. Ik ben er tot nu toe 3 x mee terug geweest omdat er buiten mijn schuld om mankementen aan dat ding waren.
Investeren hè. Ik heb nog nooit een slechte aankoop gedaan, maar ik ben gemiddeld wel twee of drie keer zo duur uit als anderen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:09 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dat is gewoon veel.
Ik ben echt een debiel qwa elektronica aankopen.
3 jaar geleden kocht ik de Samsung D900 wat toen een heel hip telefoontje was. Dat ding valt nu zowat uit elkaar.
4 jaar geleden kocht ik een PSP omdat dat ding een revolutie was op handheld gebied. In die 4 jaar is er bijna geen 1 leuk spel uitgekomen voor dat ding. Alleen maar Xbox360, Playstation 3 en Wii
4 maanden geleden kocht ik een multimedia speler van Philips. Ik ben er tot nu toe 3 x mee terug geweest omdat er buiten mijn schuld om mankementen aan dat ding waren.
Ja, maar dan hoef je iig niet meer te upgradenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Een octa is nogal overbodig ja. voor de meeste users dan.
E bedoel jequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
* Hyman dual core Q6600 heeft
Maar die heb ik al sinds 2007:') toen was ie nog best duur, nu kost ie ook al geen reet meer.
fuck technologie soms
Nee, E is dual corequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
E bedoel je
Ik heb het grotere broertje daarvan. E6750Die is ook al oud ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |