abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juli 2009 @ 01:15:01 #226
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_70656931
==

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 07:18:45 ]
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zondag 5 juli 2009 @ 01:16:25 #227
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70656969
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:48 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Ho ho, ik praat geweld niet goed inzake deze kwestie. Daarover beschik ik over te weinig informatie. Als het echt gegaan is zoals het meisje dat zegt, moet de dader keihard gestraft worden.

Ik geef alleen aan dat de naaktheid van het meisje ook een rol heeft gespeeld in het hele gebeuren. Als zelfs de billen te zien zijn, hoe kan een driftige jongen dat dan weerstaan?
Tsssk, als de naaktheid van een meisje je aandrift geeft tot meppen, dan is er genetisch en hormonaal echt iets volkomen mis met jou als mens. Dat is tegennatuurl;ijk, ongeacht de cultuur waar je je achter wenst te verschuilen.

Ik reageer maar op iets willekeurigs, ik lees een aantal pagina's van deze discussie in volkomen ontzetting door. Het is moeilijk om in een multiculturele samenleving te geloven, als ik de redeneringen van de goedpraters lees in dit topic.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_70657178
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:16 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Tsssk, als de naaktheid van een meisje je aandrift geeft tot meppen, dan is er genetisch en hormonaal echt iets volkomen mis met jou als mens. Dat is tegennatuurl;ijk, ongeacht de cultuur waar je je achter wenst te verschuilen.

Ik reageer maar op iets willekeurigs, ik lees een aantal pagina's van deze discussie in volkomen ontzetting door. Het is moeilijk om in een multiculturele samenleving te geloven, als ik de redeneringen van de goedpraters lees in dit topic.
Ja, ALS het zo gegaan is als zij het zegt. Maar laten we ook even rekening houden met de mogelijkheid dat het niet gegaan is zoals zij zegt. Ik heb ook wel eens uitgehaald naar zo'n langharig kreng dat het grappig vond om mij twee keer hard tegen mijn rug te trappen. Ja, twee keer, nadat ik de eerste keer af heb gedaan als een ongelukje (ondanks het feit dat het behoorlijk hard was) was de tweede keer voor mij ook genoeg om niet meer in te houden en haar een mep terug te geven.
pi_70657326
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:39 schreef popolon het volgende:

[..]

Da's eigenlijk een veel groter probleem.

Al die laffe autochtonen die dit laten gebeuren en op een forum een grote mond opzetten.
precies.
  zondag 5 juli 2009 @ 01:41:31 #230
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70657524
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:25 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, ALS het zo gegaan is als zij het zegt. Maar laten we ook even rekening houden met de mogelijkheid dat het niet gegaan is zoals zij zegt. Ik heb ook wel eens uitgehaald naar zo'n langharig kreng dat het grappig vond om mij twee keer hard tegen mijn rug te trappen. Ja, twee keer, nadat ik de eerste keer af heb gedaan als een ongelukje (ondanks het feit dat het behoorlijk hard was) was de tweede keer voor mij ook genoeg om niet meer in te houden en haar een mep terug te geven.
Ooh, je projecteert een ervaring van jezelf op het verhaal.
Een soort van generaliseren zeg maar.
Omdat jij een kutervaring had met een meisje, is er dikke kans dat ook dit een kutmeisje was.

"Nou, het zijn mischien kutmeisjes, maar wel onze kutmeisjes" ...
pi_70657651
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:41 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ooh, je projecteert een ervaring van jezelf op het verhaal.
Een soort van generaliseren zeg maar.
Omdat jij een kutervaring had met een meisje, is er dikke kans dat ook dit een kutmeisje was.

"Nou, het zijn mischien kutmeisjes, maar wel onze kutmeisjes" ...
Wie zegt dat ik dat zeg? Maar we hebben wel meer van die dames met zielige verhalen gehad waar achteraf helemaal niks van waar bleek te zijn. En de Jimmy Woo is bepaald geen zondagsschool.
  zondag 5 juli 2009 @ 02:05:48 #232
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70657966
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:48 schreef HiZ het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat zeg? Maar we hebben wel meer van die dames met zielige verhalen gehad waar achteraf helemaal niks van waar bleek te zijn. En de Jimmy Woo is bepaald geen zondagsschool.
Nee, daar kun je als man niet veilig langs lopen zonder door een wild wijf in je rug getrapt te worden inderdaad.
pi_70658247
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:34 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Meestal hangen de gehoofddoekte Marokkaanse meisjes niet om 3 uur s'nachts dronken op het Leidse plein rond, met een inkijk waar je U tegen zegt, en een extreem superkort minirokje waar je zelfs de bilstringlabel van af kunt lezen, zoals bij dit meisje Noelle.

Daarom.
Ga die regels opleggen aan meisjes in een ander land, maar niet in mijn Nederland. Ik hoop dat je aan het trollen bent want door figuren zoals jij wordt het "Wilders-probleem" alleen maar groter.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_70658307
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ga die regels opleggen aan meisjes in een ander land, maar niet in mijn Nederland. Ik hoop dat je aan het trollen bent want door figuren zoals jij wordt het "Wilders-probleem" alleen maar groter.
Heb je niet door dat hij elke vrouw graag onder een boerka wil zien?
Vrouwen moeten zich kunnen kleden zoals ze het willen.
En daar heeft niemand maar dan ook niemand iets over te zeggen.

Bevalt het je niet hoe een vrouw zich kleed, dan kijk je de andere kant op. en gaat verder met waarmee je ook bezig was.
pi_70658373
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:30 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Bevalt het je niet hoe een vrouw zich kleed, dan kijk je de andere kant op. en gaat verder met waarmee je ook bezig was.
Of je gaat naar een land waar vrouwen zich wel behoorlijk kleden en daarvoor moet men dus niet in NL zijn.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_70658439
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ohh jij bent er dus ook zo eentje die dit goedpraat??
Och weet je dat nog niet?
Mekker praat alles wat krom is recht.
Op die manier probeert die elk topic om zeep te helpen die hem niet aanstaat.
pi_70659003
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:17 schreef LoggedIn het volgende:
Waarom treed de politie in dit soort gevallen nou zelden op? Zo moeilijk moet het toch niet zijn om op de uitgaansavonden een paar busjes in het centrum te hebben.. En dan niet met zn allen bonnenschrijven voor dronken naar de taxi lopen, maar gewoon aanwezig zijn voor de veiligheid. Wellicht dat die kutmarokkanen niet overal zo makkelijk mee zouden wegkomen als die gasten in 2min ergens kunnen zijn ipv pas na een kwartier.
Het stikt van de politie rond het Leidseplein, maar ze doen nooit iets anders dan mensen die door de Leidsestaat fietsen te sommeren af te stappen. Verder de orde handhaven, daar schijnen ze geen opdracht voor te hebben. Wat dit soort incidenten en de taxi-standplaats hier elke dag weer bewijzen.
  zondag 5 juli 2009 @ 03:55:46 #238
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_70659171
-edit- quote al verwijderd

Overigens wel weer frappant dat de omstanders alleen stonden toe te kijken. Zouden de meeste helden dan toch alleen op Fok! zitten?

[ Bericht 53% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 08:57:21 ]
  zondag 5 juli 2009 @ 04:43:43 #239
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_70659422
quote:
Op zondag 5 juli 2009 03:55 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

-edit-

Overigens wel weer frappant dat de omstanders alleen stonden toe te kijken. Zouden de meeste helden dan toch alleen op Fok! zitten?
Psst, niet zo selectief lezen, er is in dit topic al een paar keer verwezen naar het slachtoffer als "een slet" en "een hoer". Dan krijg je dat mensen andersom ook brute termen gaan hanteren he. Tja. Ik praat het niet goed, maar ik kan het wel begrijpen. .

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 08:57:49 ]
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  zondag 5 juli 2009 @ 06:51:57 #240
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70659891
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Veel groter probleem? Draai het maar weer zo. Grootste probleem is toch echt de dader.

Alsof het normaal is voor een omstander om zo maar eens voor een losgeslagen aap te springen en hem tegen te houden. Niet iedereen is 2 meter lang en grote kans dat diegene zelf ook kapot geslagen wordt.

Het is gewoon levensgevaarlijk om daar tussen te komen.
Het sarcasme ontglipt je even denk ik.

Maar goed, in A'dam worden om de haverklap vrouwen lastig gevallen en nog erger. Wel vreemd dat 't nu weer 'zo'n' topic is geworden. De Telegraaf is echt een hele enge krant geworden in vrij korte tijd.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_70659899
Wat is er eng aan de telegraaf dan?
  zondag 5 juli 2009 @ 06:59:06 #242
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70659910
quote:
Op zondag 5 juli 2009 06:55 schreef vanhal het volgende:
Wat is er eng aan de telegraaf dan?
Ze spelen in op onderbuikgevoelens. Stemmingmakerij.

Maar ik kan 't mis hebben, dat is het gevoel wat ik krijg van al die berichten hier van de Telegraaf op FOk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_70659922
Heb je ook gezocht naar de berichtgeving van dit voorval in andere media/kranten?
  zondag 5 juli 2009 @ 07:34:15 #244
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70660059
quote:
Op zondag 5 juli 2009 03:55 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wellicht dat je met meer respect over andere bevolkingsgroepen kan spreken?
Respect moet je afdwingen. En dat doe je niet door je je als een onaangepast holbewoner te gedragen.
quote:
Als ik voor mezelf mag spreken? Ja.
Deze held (ik) zit op Fok en mij zie je niet meer op het Leidseplein. Door die tyfusmarokkanen zijn er voor mij 3 zaterdagavonden achter elkaar op pollitiebureau Lijnbaansgracht geëindigd. De lol gaat er dan wel snel vanaf he?
Nu zit ik inderdaad vanachter mijn toetsenbord af te reageren, scheelt me een boel ellende.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_70660413
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:37 schreef Adidah het volgende:

[..]

Omdat ze waarschijnlijk hier geboren zijn .
Daarom is het NU tijd om bij dit soort wandaden hun Nederlandse nationaliteit af te nemen en ze een enkeltje richting Fez of Marrakech te geven

Straks is het te laat en zitten we voor altijd met die kutmarokkanen opgescheept
pi_70660436
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Daarom is het NU tijd om bij dit soort wandaden hun Nederlandse nationaliteit af te nemen en ze een enkeltje richting Fez of Marrakech te geven

Straks is het te laat en zitten we voor altijd met die kutmarokkanen opgescheept
Dus als je je misdraagt, krijg je een ticket naar een toeristenoord?
Allah Al Watan Al Malik
pi_70660449
Wederom zo'n klootzakje die het voor de rest verpest
Meiden/vrouwen slaan, hoe ziek kan je zijn?
  zondag 5 juli 2009 @ 09:21:08 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70660471
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:39 schreef HiZ het volgende:
Overigens mag dit droevige gedrag vooral bij de marokkaanse onderklasse voorkomen; de autochtone onderklasse weet er ook goed weg mee, die ongecontroleerde aggressie.
dat is het toch voornamelijk wel ja... sociale onderklasse
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70660489
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of een andere willekeurige plek in het land waar ze ook een nationaliteit van dragen. Als ze hier maar opgehoepeld zijn
  zondag 5 juli 2009 @ 09:37:00 #250
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_70660603
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Past toch mooi in het softe Nederlandse beleid
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')