quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:58 schreef Dropdown het volgende:
Schildpad in de bus.
[ link | afbeelding ]
??
Schildpad in de bus.
[ link | afbeelding ]
??
Schildpad in de bus.
[ link | afbeelding ]
??
Schildpad in de bus.
[ link | afbeelding ]
??
ja, of wanneer die bus ineens 6 minuten te vroeg komt aanrijden, of je dan even een half uur wilt wachten, dikke vingerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:55 schreef DeLoet het volgende:
Gisteren ook nog gedaan, moest anders een uur wachten. Fuck dat
mensen die in een durp wonen waar je binnen één seconde van de oost- naar de westgrens rijdt, kansloze boeren!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:28 schreef Uro het volgende:
Mensen die met het OV reizen.Stakkers. Proleten!
Die buschauffeurs moeten ook naar de tering geschopt worden. Hou je nou gewoon eens een keer aan je tijden manquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja, of wanneer die bus ineens 6 minuten te vroeg komt aanrijden, of je dan even een half uur wilt wachten, dikke vinger
Auto FTWquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:28 schreef Uro het volgende:
Mensen die met het OV reizen.Stakkers. Proleten!
* intelligentieloos ligt vlakquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:58 schreef Dropdown het volgende:
Schildpad in de bus.
[ link | afbeelding ]
??
Wat voor iemand moet je zijn om daar van te kunnen genietenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:23 schreef Remsjo het volgende:
Ik vind dat altijd heerlijk om naar zulke mensen te kijken. Ik ben altijd 10 min eerder op het busstation om zulke mensen te spotten. Ga ik met me ene been over de andere zitten en maar kijken wat voor debielen er langs komen rennen
uuuhm, ooit eraan gedacht dat er een fenomeen bestaat als overstappen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:23 schreef Remsjo het volgende:
Ik vind dat altijd heerlijk om naar zulke mensen te kijken. Ik ben altijd 10 min eerder op het busstation om zulke mensen te spotten. Ga ik met me ene been over de andere zitten en maar kijken wat voor debielen er langs komen rennen
Ik ook hoor. Of wachten tot de trein wegrijd en dan zien hoeveel mensen er nog de trap op komen stormen en dan scheldend op het perron staan om dat ze zelf te laat zijn opgestaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:23 schreef Remsjo het volgende:
Ik ren ze altijd achterna en probeer ze te tackelen voordat ze bij de bus zijn, rugby-style.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:23 schreef Remsjo het volgende:
Indd.. ik snap niet hoe ze et doen maar altijd kom ik precies op hetzelfde moment bij mn haltequote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:10 schreef Pieter-utd het volgende:
Zeur niet man, duurt nog geen minuut en de bus rijdt weer verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |