Dan drijf ik m'n bed uit. Het lijkt namelijk wel zomer met dit weer.quote:
tjah dan niet zeiken dat andere mensen niet uitslapenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan drijf ik m'n bed uit. Het lijkt namelijk wel zomer met dit weer.
Dat ik dan later in slaap val ivm de hitte als ik m'n raam dicht doe, staat gelijk aan het vroege wakker worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tjah dan niet zeiken dat andere mensen niet uitslapen
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Rij met je auto even door de wijk om 6.00 uur...
[ afbeelding ]
Het is ook zomer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan drijf ik m'n bed uit. Het lijkt namelijk wel zomer met dit weer.
tip 2: verhuis uit de stadquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Tip 1: doe het raam dicht.
En wat is daar de reden voorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:30 schreef Ensaf het volgende:
In mijn wijk heeft gelukkig niemand een abonnement op een krant.
Alsof hij op jouw tips zou zitten te wachten. Geld willen ze....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:49 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
geen tip meer geven met kerst/oud en nieuw als ie komt bedelen
Jij heb 1 kant van je huis helemaal raamloos?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:48 schreef Buschetta het volgende:
Whaahaaa TS Woont met z'n raam langs een straat
Wat een pauper moet je dan zijn.
Die auto heeft die scooter niet geramd, dat front is nog heel. Hoax.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:46 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik heb een park voor en een berg achterquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij heb 1 kant van je huis helemaal raamloos?
Ik woon al in een dorpquote:
Telt een stoep als straat? Ik woon niet langs een weg als je dat bedoeltquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:48 schreef Buschetta het volgende:
Whaahaaa TS Woont met z'n raam langs een straat
Wat een pauper moet je dan zijn.
Hoeveel kilometer verderop staat je auto?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nee ik heb een park voor en een berg achter
Viel me zowieso al op dat TS een echt straatjoch is. Zijn username verwijst daar ook naar.
Ik denk dat nadat onze uitkeringstrekker wakker word om 10 of 11 uur de rest van de dag op de stoep doorbrengt met bier en wiet.
Vanwaar al die overhaaste conclusies?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nee ik heb een park voor en een berg achter
Viel me zowieso al op dat TS een echt straatjoch is. Zijn username verwijst daar ook naar.
Ik denk dat nadat onze uitkeringstrekker wakker word om 10 of 11 uur de rest van de dag op de stoep doorbrengt met bier en wiet.
Ik weet ook niet waarom ik dát woord gebruikt hebquote:
Dit is natuurlijk wel Fok!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vanwaar al die overhaaste conclusies?
Kan je van 'TS' Stoeprand maken? Dan kan het in m'n sig.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kan je van 'TS' Stoeprand maken? Dan kan het in m'n sig.
Bedankt voor het medeleven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat naar, zo'n lawaai. En zo vroeg ook. Getsiederrie.
toyota en een speedfight 2quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:46 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
Analfabetisme mischien wel.quote:
Die quote in je sig is echt geniaal.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:09 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Analfabetisme mischien wel.
Bovendien hoor je de nieuwtjes ook wel van de buurt als je gezellig in de voortuin zit met een 0.5 liter blik bier.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:22 schreef nattermann het volgende:
Zet je abbo om in een digitaal-abbo. Hoef je geen papieren krant meer te lezen.
Opgelost, slotje.
Ik weet dat je het niet meent, maar dat je in mijn sig wilt, betekent toch al heel watquote:
Ik vind je oprecht best een toffe user.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet meent, maar dat je in mijn sig wilt, betekent toch al heel wat
Alle props voor steegquote:
Ik betaal dat abonnement niet heur.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:52 schreef Banzaiaap het volgende:
In feite TS, heb jij dus gewoon meebetaald aan die scooter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |