crapquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:30 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb een tijd geleden drie dure artikelen (GPS trackers) bij DX besteld, volgens de beschrijvingen (frequentie/triband blabla etc) zouden ze werken in Nederland, echter ik kreeg ze niet aan de praat. Ik heb ze uiteindelijk geretourneerd met de gedachte om het geld (het gaat om 588$) weer op mijn PayPal-Creditcard rekening te krijgen. Nu gaat dat volgens DX niet lukken, omdat het te lang geleden is en het om een te hoog bedrag gaat. Ik kan dus 588$ aan store credit krijgen, alleen zoveel bestel ik ook weer niet dus ik krijg dit nooit op. Is er iemand die veel bij DX besteld en interesse heeft in 588$ store credit?
Als er meerdere users interesse hebben kan ik wel even bij DX navragen of het mogelijk is de store credit in meerdere accounts te splitsen..
Merk het inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Ze hebben het de afgelopen tijd een stuk drukker.
heeeej kloontje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Ze hebben het de afgelopen tijd een stuk drukker.
Twee boxershortsquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan wat je besteld hebt, een horloge van $60 zal bij DP minder vaak op voorraad liggen dan een mini-zaklamp van $3.
Ha, daar hebben we Bhuddy ook weer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:02 schreef Bhuddy het volgende:
Een Nereus onderwater behuizing besteld voor mn digicam, screenprotector, nieuwe handremmen en pedalen voor m'n fiets. Totaal 20 euro kwijtalles op dx
ben vooral benieuwd naar die onderwaterzak/tas
dealperfectcs02@live.cnquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
Twee boxershorts
ik heb die jack al toegevoegd aan MSN, maar hij komt niet online. Weet iemand een mailadres?
Ze zijn perfect!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Lolque het volgende:
Ik heb trouwens deze bril besteld.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22300
Het is geen immitatie he, het is uiteindelijk een Raban heh!
Nee... Zelfs mijn glas heeft een gelaserd logo erin! Ik heb de sku.21646quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar zie je de imitatie kenmerken eraan af?
D'r staat wel een spelfout op je bril, het is toch Raban?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef GuitarJJ het volgende:
Raban () is idd nice. Heb hem afgelopen vakantie opgehad en hij beviel goed! Alleen het hoesje is prut. Had het hoesje een dag in mijn tas die in de hete zon stond. Toen ik hem open wou doen scheurde het hoesje bijna 5 cm. (hij was helemaal zacht door de warmte) Knoopje is er daarna ook nog af gegaan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kei lief.
Welke sku is die Raban?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef GuitarJJ het volgende:
Raban () is idd nice. Heb hem afgelopen vakantie opgehad en hij beviel goed! Alleen het hoesje is prut. Had het hoesje een dag in mijn tas die in de hete zon stond. Toen ik hem open wou doen scheurde het hoesje bijna 5 cm. (hij was helemaal zacht door de warmte) Knoopje is er daarna ook nog af gegaan.
[ afbeelding ]
21624quote:
Probeer het voor die 2,50 zou ik zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:08 schreef Mchelle het volgende:
Weet niet of het mag, zo niet, weet ik niet waar ik het anders moet vragen. In dat geval mijn excuses.
Maar.. iemand ervaring met (of een idee over) dit product? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4319
Ik vind het namelijk wel érg goedkoop voor oordopjes.
Natuurlijk is Jack geweldig, >95% van zijn klanten is een FOK-erquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef sweetlady-o het volgende:
Vind hem echt geweldig, in tegenstelling tot dieFocalprice die me een kapotte mp3 opstuurt.
Als je m bij DP hebt besteld en hij wordt morgen verzonden heb je nog de kans dat ie op tijd is. Ik heb DP pakjes altijd binnen 6 dagen in huis na verzending terwijl dat bij DX vaak langer is, wel vreemd eigenlijk want het gaat beide via airmail. maar misschien verandert DP de orderstatus later naar Shippedquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:24 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Pfff... de 23e een DS lite (refurbished) besteld voor me broer, met wat andere handige meuk...
Sinds gister staat het pas op packiging waarbij de DS Lite nog op 'pending' staat![]()
Dat word geen DS voor hem op vakantie (16e)
Mag ik je aanraden hem te cancelen? De refurb DS Lites zijn vaak erg crap van DealExtreme. Slechte batterij, laadt niet op, scherm te licht, etc.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:24 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Pfff... de 23e een DS lite (refurbished) besteld voor me broer, met wat andere handige meuk...
Sinds gister staat het pas op packiging waarbij de DS Lite nog op 'pending' staat![]()
Dat word geen DS voor hem op vakantie (16e)
Site is down hier...quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:10 schreef t1m0k het volgende:
DIE KLANTENSERVICE VAN KQSHOPPING.COM![]()
Malisa zegt:
hi,dear friend,how are you?
oɯıʇ zegt:
hello
i am fine thank you
how are you?
Ze beginnen spontaan tegen je aan te praten, ook al heb je nog nooit wat besteld.
EDIT:
Malisa zegt:
fine,thanks
do you want to buy some items?
oɯıʇ zegt:
no, i am sorry, not right now.
Malisa zegt:
ok
it doesn't matter
if you want,you can contact me at any tiem
time
Ja, dat hadden ze dus ook bij mij gedaan! Op skype gingen ze ineens tegen me praten, en toen vertelde ik daar dat ik geen interesse had, vervolgens een paar dagen later voegt ze me op msn toe om precies hetzelfde te vragen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:10 schreef t1m0k het volgende:
DIE KLANTENSERVICE VAN KQSHOPPING.COM![]()
Malisa zegt:
hi,dear friend,how are you?
oɯıʇ zegt:
hello
i am fine thank you
how are you?
Ze beginnen spontaan tegen je aan te praten, ook al heb je nog nooit wat besteld.
EDIT:
Malisa zegt:
fine,thanks
do you want to buy some items?
oɯıʇ zegt:
no, i am sorry, not right now.
Malisa zegt:
ok
it doesn't matter
if you want,you can contact me at any tiem
time
Geef eens een link dan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:49 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, dat hadden ze dus ook bij mij gedaan! Op skype gingen ze ineens tegen me praten, en toen vertelde ik daar dat ik geen interesse had, vervolgens een paar dagen later voegt ze me op msn toe om precies hetzelfde te vragen.
Sowieso zijn refurbished spullen niet je-van-het.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:50 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mag ik je aanraden hem te cancelen? De refurb DS Lites zijn vaak erg crap van DealExtreme. Slechte batterij, laadt niet op, scherm te licht, etc.
Ik ben blij dat het topic deze doorstart gemaakt heeft.. Reden dat ik er weg bleef was omdat het maar over hetzelfde bleef gaan elke keer..quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef Klonk het volgende:
haha, wat grappig, ik heb het al eens eerder gezegd, ben het beu om als boeman gezien te worden door een paar van jullie, gevalletje teambeslissing en kortste strootje...
dank u.
Grappig.. Brando zijn hier vnml. bekend vanwege hun goeie screenprotectors.. Mooi dat je nu rechtsreeks daar kan bestellen, aangezien o.a. de screenprotectors hier in NL af en toe afgrijselijk duur kunnen zijn..quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef Gutz het volgende:
Voor degene die redelijk goedkoop telefoonaccesoires willen kopen.
Ik zou eens kijken op: Shop.brando.com.hk Dit is een fabrikant van dat spul heb er een screencover besteld voor $7 die in Nederland (pdashop.nl 18 euro kostte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |