De KLM.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoi,
Ik zit opgescheept met een niet annuleerbare KLM ticket, de reis gaat niet door.
Nu heb ik van iemand gehoord dat als je een niet annuleerbare ticket toch annuleert, je welliswaar de ticketprijs kwijt bent, maar de toeslagen krijg je terug? Klopt dit? Zo ja, welke toeslagen krijg je terug? De ticket is namelijk 22 EUR en de overige 138 EUR zijn toeslagen.
Alvast vielen mahl dank als iemand mij hier mee kan helpen.
quote:
Helaas is de Customer Care in het weekend gesloten, (vorige keer dat ik een vraag had over een ticket werd ik direct naar CC doorverwezen) en had gehoopt dat iemand hier het antwoord er op zou weten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:08 schreef Tahiti het volgende:
De KLM, en het lijkt me meer dan logisch dat je de toeslagen en belastingen terug kunt krijgen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:08 schreef Farenji het volgende:
Als het goed is heb je een hele berg met algemene voorwaarden bij je ticket gekregen. Die al doorgelezen?
De helpdesk is wel open, alleen worden vragen over tickets doorverwezen naar Customer Care of zoiets.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:16 schreef fathank het volgende:
Wat een kutbedrijf als je klantenservice in het weekend gesloten is terwijl je een 24/7/365 bedrijf bent.
Al lang en breed naar gekeken, dat biedt geen uitkomst.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:17 schreef Erasmo het volgende:
En wat zegt je annuleringsverzekering over tickets?
Bron.quote:Customer service center
Telephone number: + 31 20 4 747 747
Send us an e-mail
Opening hours: Mon-Sun 24hrs
Ik zie het al, je kijkt niet verder dan je neus lang is.quote:
quote:Customer Care
Opening hours: Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Friday 09:00 - 17:00
Saturday Closed
Sunday Closed
Had ik al gezien, denk dat het alleen geldig is voor BlueBiz deelnemers.quote:
probeer eens te bellenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:26 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Had ik al gezien, denk dat het alleen geldig is voor BlueBiz deelnemers.
Ik zal het morgen wel proberen aangezien ik er zo van tussen ga.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef Tahiti het volgende:
[..]
probeer eens te bellen![]()
Waar zou je heen gaan eigenlijk? Mischien kan je de ticket verkopen, of moet je voor het op een andere naam zetten ook betalen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef fathank het volgende:
Dat is precies hetzelfde nummer als wat ik gepost heb dus dat kun je gewoon bellen. Of durf je niet zomaar tegen vreemden te praten ofzo?
Laat maar even weten of je iets terugkrijgt, ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoi,
Ik zit opgescheept met een niet annuleerbare KLM ticket, de reis gaat niet door.
Nu heb ik van iemand gehoord dat als je een niet annuleerbare ticket toch annuleert, je welliswaar de ticketprijs kwijt bent, maar de toeslagen krijg je terug? Klopt dit? Zo ja, welke toeslagen krijg je terug? De ticket is namelijk 22 EUR en de overige 138 EUR zijn toeslagen.
Alvast vielen mahl dank als iemand mij hier mee kan helpen.
Dat is helaas correct, met tickets gekocht in Nederland, of in ieder geval met vertrek Amsterdam heeft KLM die voorwaarde in het leven geroepen dat de brandstoftoeslag opeens nu wel bij de vluchtprijs hoort.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Final verdict; ik krijg 50 euro p.p van de 160 p.p terug. Ik ben dus een hoop geld kwijt. Om wat voor vage magische reden krijg ik namelijk de brandstoftoeslag niet terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |