quote:
Ik liep na een paar maanden nog steeds in sommige positieshirtjes rond. Die zijn zo lekker lang van voren waardoor je de buik niet ineens per ongeluk kon zienquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:22 schreef Poppejans het volgende:
En volgens mij is het helemaal niet raar om na een paar weken nog lekker in zwangerschapskleding te lopen hoor, die extra kilootjes zijn er niet 123 weer vanaf.
Nee deze zijn nog van Mikael. Maar ze waren eerst wit en deze zwangerschap weer donker geworden. Er zijn er aan de onderkant wel 2 bij gekomenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:46 schreef Kersjes het volgende:
MeNicole, wat een enorme buik! Hopelijk de laatste zwangere buik-foto. En is die striae nou "vers"? Lijkt er wel op namelijk.
ja mijn vrouw is een mooie rooie met allemaal lieve sproetjesquote:Op zondag 12 juli 2009 11:37 schreef huuphuup het volgende:
Freecell mooi babybolleke al![]()
Murp wat heeft je vrouw een mooie buik!! en leuke sproetjes op haar arm!ik hou van sproetjes
Mag ik dat zelf bepalenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:49 schreef Troel het volgende:
ymme, doe jouw buik eens showenBij gebrek aan een echo
tof!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:38 schreef murp het volgende:
[..]
ja mijn vrouw is een mooie rooie met allemaal lieve sproetjes
ik ook!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tof!![]()
oeh dan ben ik heel benieuwd naar jullie beebje
Ik dacht: "huh?" Maar nu ik goed kijk, zie ik inderdaad dat er een bochtje in zitquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik dacht: "huh?" Maar nu ik goed kijk, zie ik inderdaad dat er een bochtje in zitIk kan 'm zelf heul niet zien..toen ik het tegen mn vriend vertelde was de reactie: Kon je dat nog zien?
Ik: Nee, moest via de spiegel
uh neeej, die broekjes zitten juist heeeeeeerlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef Incantrix het volgende:
Oh, wat geweldig mooi, al die buikjesElke keer als ik hier kijk zit ik weer wat te mijmeren over hoe leuk het is om te zien hoe anders elk buikje toch weer is
even uit mijn bolle kop, dus als je er niet bijstaat: grote sorry!
Innepin, supermooie foto zeg!! Al is dat natuurlijk vooral omdat jij zo mooi bentIk zit er zelf ook aan te denken om zoiets te doen, maar een fotograaf vinden die mij van mijn fotohoofd afhelpt vind ik eng.. In welke buurt opereert deze dame?
Freecell, mooi!! Leuk zichtbaar al, wat lief!
Beessie-Jen, het is nu echt duidelijk he? Lief buikje heb jijSnijdt dat broekje niet in je vel?
Poppejans, jaaaa, ik zat me al even af te vragen hoe het is met jouw buik! Goed dus, wat is 'ie mooi
Duchess, ook jij hebt echt weer een mooie foto van een geweldige buik
Chan, wat móói! Echt wauw gewoon
Linda, ja! Ik zie verschil met de vorige foto volgens mij, of beeld ik me dat in? Jij bent ook al zo mooi
Huup, later als ik groot ben () wil ik ook zo'n mooie buik als jij
En was de foto met de baby óp de buik nu van Vicky? Sorry hoor, wat suf! In elk geval zijn die 3 foto's echt zo ontzettend mooi samen! Wáuw
die was van Tessiequote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef Incantrix het volgende:
En was de foto met de baby óp de buik nu van Vicky? Sorry hoor, wat suf! In elk geval zijn die 3 foto's echt zo ontzettend mooi samen! Wáuw
*Bloos* Lief compliment, dankje!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef Incantrix het volgende:
Innepin, supermooie foto zeg!! Al is dat natuurlijk vooral omdat jij zo mooi bentIk zit er zelf ook aan te denken om zoiets te doen, maar een fotograaf vinden die mij van mijn fotohoofd afhelpt vind ik eng.. In welke buurt opereert deze dame?
Hah nee en ze zullen gek zijn als ze dat doen, ik pas namelijk amper positiekledingquote:Op maandag 13 juli 2009 15:58 schreef innepin het volgende:
Chan, wow, wat ben jij prachtig zwangerNog niet gevraagd voor positiekledingreclames ofzo?
Met een paar weken is die vaak wel weg hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 20:29 schreef krijtlijk het volgende:
mooie buikjes allemaal![]()
maar zo'n streep op je buik, hoelang blijft die daar nou zitten? het is toch de bedoeling dat die weer wegtrekt na de bevalling?
Dat is precies wat ik ook heb! En die donkere haartjes zijn ook stugger..quote:Op maandag 13 juli 2009 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb niet echt een streepje maar wel een lijntje met donkerdere haartjes dan de rest van al het pluizige dons...Ook heel charmant...
Puberdons!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb niet echt een streepje maar wel een lijntje met donkerdere haartjes dan de rest van al het pluizige dons...Ook heel charmant...
Een plopnavel heb ik nog niet, lijkt me wel heel grappigquote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Hier geen streepje, wel een ongelofelijke plopnavel
Chan, ik vind alle buiken mooi en lief en schattig, maar die van jou vind ik echt zoo mooiZo mooi in proportie, zo bescheiden, en zoo duidelijk een babyhuisje
ooooh okayquote:Op maandag 13 juli 2009 22:23 schreef lcicle het volgende:
Ja ho even.. 17 maanden he.. Maar misschien was die streep al 4 maanden wegIk zag het streepje op de foto van huuphuup en dacht: check mijn streepje eens.
Ik let daar niet zo op..
Vind ik ook altijd bij foto's van julliequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:43 schreef Linda2205 het volgende:
Mooie foto's Cara! Extra leuk altijd, foto's van jou of Mefke
En Huup, scheve buik met scheve streep! Maar leuk zo met die foto met je mams!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |