quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:00 schreef afcajos het volgende:
Wacht even, Jong, VMBO (oftewel lekker simpel) en waarschijnlijk veel meisjes. Waar is dat festival?
tvp voor plaats en tijd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:00 schreef afcajos het volgende:
Wacht even, Jong, VMBO (oftewel lekker simpel) en waarschijnlijk veel meisjes. Waar is dat festival?
Blijf dan toch thuis man ventquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:58 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ga er niet heen om sex te hebben met VMBO'ers![]()
Ja, maar da's moeilijker, als in, daar moet je eerst meer moeite voor doen en drank in gooien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Sex kun je ook hebben met niet-VMBO'ers, maar dat snap jij niet
Oeh!111 ik woon in assenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:58 schreef 9611Niels het volgende:
Het is trouwens in Groningen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oeh!111 ik woon in assenik ga langs waar is het?
das mun voaderquote:
Als je naar de hoeren gaat vraag je toch ook niet of ze wel WO heeft genoten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:58 schreef 9611Niels het volgende:
Het is trouwens in Groningen.
BoWa, waarom post jij niet een keer wat pics van smaatjes die jij hosselde toen je nog lekker aan het snoeren was, geen vriendin of niets. Leer mij die technieken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Een festival wat discrimineert !
Maar goed. Zulkes VMBO feestjes zijn wel een ideale gelegenheid om eens flink wat smatjes te scoren en evt. uit te wonen in de toiletten !!!
VMBO'ers hebben een lagere drempel wat sex betreft.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
BoWa, waarom post jij niet een keer wat pics van smaatjes die jij hosselde toen je nog lekker aan het snoeren was, geen vriendin of niets. Leer mij die technieken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |