Dan heb je misschien alleen kans dat het gehakt keihard uit de oven komt.. En dat wil je ook weer niet lijkt mij..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zou eerst gehakt rullen (dan komt het vet er uit) en daarna pas inpakken in bladerdeeg.
Dan ben je gewoon een pruts-kokquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dan heb je misschien alleen kans dat het gehakt keihard uit de oven komt.. En dat wil je ook weer niet lijkt mij..
Wat ging er mis dan? Klopt de smaak niet? De structuur? Iets anders?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:33 schreef F04 het volgende:
Ik kom regelmatig recepten tegen hoe je een saucijzenbroodje moet maken, maar dit is niet wat ik bij producten zoals in de bakkerij of in de supermarkt zie. Ik heb het thuis een aantal keer geprobeerd, maar meestal eindigde dit in een mislukking. Mij vraag is dus, weet iemand misschien wat het grote geheim is achter die producten van de bakkerij? Puur professionele apparatuur of ook ander recept?
Een kok hoeft sowieso geen recepten te hebben om iets klaar te maken..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een pruts-kok
De structuur en vorm. Die van de bakkerij is veel knapperiger, mooier en lekker qua smaak.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:54 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat ging er mis dan? Klopt de smaak niet? De structuur? Iets anders?
Is er niet een of andere light variant mogelijk? Roomboter lust ik wel maar krijg dikwijls maagzuur van roomboter in warme gerechtenquote:Op zondag 5 juli 2009 08:55 schreef mjan het volgende:
Ik gebruik zelf altijd dit recept (vegetarisch) als ik saucijzenbroodjes maak. Ik heb geen verstand van vlees, dus dat moet je zelf even uitzoeken, maar qua kruiden en structuur vind ik dit recept wel een aanrader. En altijd roomboterbladerdeeg gebruiken, dat smaakt ook beter dan goedkopere aftreksels.
Als je ooit zelfgemaakte ophebt, dan komt dat supermarktspul nog het dichtst in de buurt van vuilnis.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:04 schreef RobinOok het volgende:
Als je die dingen van de bakker/supermarkt lekker vindt, waarom zou je ze dan zelf willen maken?
Nou, dat is TS dus blijkbaar niet met je eens. Hij is juist op zoek naar die supermarkt/bakker-smaak.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:05 schreef lyolyrc het volgende:
Als je ooit zelfgemaakte ophebt, dan komt dat supermarktspul nog het dichtst in de buurt van vuilnis.
Manlief? Een wereld stort voor mij in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb er twee op en het was een goede lunch met een paar glaasjes melk. Manlief heeft er ook twee op en vond ze erg lekker, beter dan gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |