hoe vaak ik dat woord wel niet in kruiswoordpuzzels in heb moet vullen!!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:04 schreef Siniti het volgende:
Wat is een ever?
anders kan et trouwes nog zo
eter
eten
even
oven
over
Het staat anders niet in de van Dale.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:24 schreef Siniti het volgende:
Heur is een spelwijze gebruikt bij "haar haar", dat dan als "heur haar" word geschreven om 2 keer haar achter elkaar te vermijden. In "In de ban van de ring" gelezen jwaits
denk streektaal/diakect ..Twents ofzoquote:
Maar als het consequent wordt gebruikt in een vertaling van een boek die het best fantasy verhaal van de twintigste eeuw word genoemd, vind ik dat ik het best kan gebruikenquote:
dacht ik ook aan... we gaan gewoon vrolijk door.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:24 schreef Siniti het volgende:
Heur is een spelwijze gebruikt bij "haar haar", dat dan als "heur haar" word geschreven om 2 keer haar achter elkaar te vermijden. In "In de ban van de ring" gelezen jwaits
Van mij mag het heurquote:Op zondag 5 juli 2009 16:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar als het consequent wordt gebruikt in een vertaling van een boek die het best fantasy verhaal van de twintigste eeuw word genoemd, vind ik dat ik het best kan gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |