Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:24 schreef marcel-o het volgende:
ik vind t raar, maargoed, tatoo met de naam van je partner is erger![]()
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:27 schreef IJsblock het volgende:
Ik kreeg ook in het begin commentaar, alleen maar omdat dit op mijn onderarm staat:
[ afbeelding ]
Nou stel je voor dat ik geen Rolex meer zou dragen, maar opeens een Breitling, dan moet heel die tattoo worden aangepast.....quote:
Voor jou is dat vast niet erg nee, ik bedoel je zet ook al je vrienden in de fik.quote:
Kan ik me voorstellen, is ook wel een heel erg trieste tatoe.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:27 schreef IJsblock het volgende:
Ik kreeg ook in het begin commentaar, alleen maar omdat dit op mijn onderarm staat:
[ afbeelding ]
Hij bedoelde eerder mijn tattoo denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:53 schreef H.Moody het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen flauw idee wie Steve-O is of wel?
Misschien komtie uit Bruchem?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:31 schreef marcel-o het volgende:
je zou maar 5314 op je arm hebben, en in 5324 komen(1Km verder)
je bent je leven niet zeker![]()
Oh shit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:58 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hij bedoelde eerder mijn tattoo denk ik.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:45 schreef H.Moody het volgende:
[..]
Voor jou is dat vast niet erg nee, ik bedoel je zet ook al je vrienden in de fik.
Op zuid ben je sowieso je leven niet zekerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:31 schreef marcel-o het volgende:
je zou maar 5314 op je arm hebben, en in 5324 komen(1Km verder)
je bent je leven niet zeker![]()
Alleen als je geen rotterdammer bent.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Op zuid ben je sowieso je leven niet zeker
Zuid is geen Rotterdamquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:53 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Alleen als je geen rotterdammer bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |