lol ik ben gek xD xDquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:46 schreef Pacmaniac het volgende:
Dan doe je er nog lang mee....
Ideetje = gewoon geen chips meer kopen?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Haha wie dit leest is gek
Je moeder!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:46 schreef Pacmaniac het volgende:
Dan doe je er nog lang mee....
Ideetje = gewoon geen chips meer kopen?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Haha wie dit leest is gek
Breezertaal is zoooo 2006.quote:
Opvallend scherp. Iets te scherp voor dit tijdstipquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:00 schreef Rio het volgende:
Zoutjes zijn dat. Chips zijn aardappelschijfjes.
mag ik ook eens nuchter zijn gvd!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:08 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Opvallend scherp. Iets te scherp voor dit tijdstip.
Vroeger stond er een leuker beestje voor op de zak van nibbit, nu is het een walgelijk figuurtjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:44 schreef F04 het volgende:
Ah fuck, ik weet dat het niet zo gezond is, maar ze zijn echt zo lekker. Zak is binnen een half uur al leeg.![]()
[ afbeelding ]
ja, inderdaad. Is een Nibbitnazi geworden. Die bende komt er hier dus niet meer in!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:41 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Vroeger stond er een leuker beestje voor op de zak van nibbit, nu is het een walgelijk figuurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |