Tong vroeg mij het te doen, dus dat deed ik dan ook maar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Nu is Scrut natuurijk druk bezig een nieuwe te openen.
Ja, ik doe verder geen moeite meer hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Nu is Scrut natuurijk druk bezig een nieuwe te openen.
Have a piece of Khandi!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik doe verder geen moeite meer hoor
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet nodig: morgen Sisteract V op Wimbledon.
Het is echt ongelooflijk dat ze het weer flikken. Ze spelen nog maar weinig toernooien maar op Wimbledon staan ze er gewoon weerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ten koste van Ana....
Ana Ivanovic
Wel mijn ramen dicht doen morgen als ik ga kijken.... vorig jaar keken mijn buren me na die dag toch vreemd aan vanwege dat gekreun....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk dat ze het weer flikken. Ze spelen nog maar weinig toernooien maar op Wimbledon staan ze er gewoon weer
Het wordt vast geen mooie wedstrijd. Ik denk en hoop dat Venus gauw klaar is met haar zusje.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel mijn ramen dicht doen morgen als ik ga kijken.... vorig jaar keken mijn buren me na die dag toch vreemd aan vanwege dat gekreun....
..enquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ten koste van Ana....
Ana Ivanovic
Ik vind Ana gewoon zo leuk. Klinkt ook wel als een leuk stel Ano en Anaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
..en
Maria
, Elena
, Alona
, Sorana.
, Gisela
, Victoria (what's in name)
etc. etc
& tvp
Dank je ! Ze lacht echt lief!quote:
Het plaatje van de fluitband van Scrutinizer die hij nog moet posten.quote:
Ja maar nog geen vriend! En ik wil dolgraag haar ballen dragen!quote:
quote:
Begin als coach ..dan verdien je ook nog wat en je eindigt als vriendquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar nog geen vriend! En ik wil dolgraag haar ballen dragen!
Die heb ik zelf al geraden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het plaatje van de fluitband van Scrutinizer die hij nog moet posten.
Ik heb niet zo'n verstand van tennis, kijk het wel maar echt snappen..... Misschien als lijfwacht! Ik sla met plezier alle opdringerige mannen bij haar weg.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Begin als coach ..dan verdien je ook nog wat en je eindigt als vriend
Nou dan mag je een nieuwe posten. Je kent de regels toch?quote:
Ah, ik ben net te laat. Ik wist het ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hypnotic Brass Ensemble?
Moeder LIndsay nuquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is zo mooi. Na veel blessureleed wint ze na 4 jaar Wimbledon weer tegen Lindsay (die twee haatten elkaar) in een thriller van een wedstrijd.
Op 2.20 heeft ze gewonnen en daar is ze op z'n zachtst gezegd heel blij mee
Ik niet ik zat op Youtube naar filmpjes van Ana te kijken.....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ik ben net te laat. Ik wist het ook.
Ik was dan ook niet aan het raden, maar aan het verifiëren of het daar om ging.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was niet heel erg moeilijk meer, hè?
Hehequote:
Fair. Zoals ik al zei vind ik dat Ambrosia een geile stem heeft misschien dat jij als dame dat minder waardeert. En van Let go wordt ik altijd erg rustig. (fijn als je ADD hebt)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens Andy, ik heb beide songs waarover je het had nu geluisterd, de band van Ambrosia en Frou Frou. Ik wil verder je muzieksmaak niet beledigen, maar ik vond het niet zoveel.
Als ze de hoogte in gaat word ik een beetje bang van haarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fair. Zoals ik al zei vind ik dat Ambrosia een geile stem heeft misschien dat jij als dame dat minder waardeert.
Er zat in dat nummer af en toe een vreemde trilling in haar stem die ik heel onnatuurlijk vond. Iemand die haar stem verbuigt om hitsig over te komen. Daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Fair. Zoals ik al zei vind ik dat Ambrosia een geile stem heeft
Iemand die gewoon zijn/haar stem natuurlijk gebruikt, of het nou een man of een vrouw is, kan ik veel meer waarderen.quote:misschien dat jij als dame dat minder waardeert.
Ik gebruik het niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Vinden jullie het hier ook zo lekker ruiken?
Het ruikt hier naar brandquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Vinden jullie het hier ook zo lekker ruiken?
Fair. Ik vind het wel leuk klinken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er zat in dat nummer af en toe een vreemde trilling in haar stem die ik heel onnatuurlijk vond. Iemand die haar stem verbuigt om hitsig over te komen. Daar hou ik niet van.
Ik meestal ook hoor. Alicia Keys vind ik verder heel goed. En Duffy, misschien ga ik er zelfs voor naar North Sea Jazz. En Finger Eleven sinds gister natuurlijk!quote:Iemand die gewoon zijn/haar stem natuurlijk gebruikt, of het nou een man of een vrouw is, kan ik veel meer waarderen.
Nee. Ik krijg het, gebruik het een paar keer en dan verdwijnt het weer in een laatje.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt 'm voor je verzameling gekocht?
Zou ik niet doen. Als je fan bent kun je beter naar een concert van haar gaan dan haar op een festival zien. Op een festival krijg je maar een gedeeltelijk concert waarvan het geluid zeker de eerste twee nummers niet om aan te horen is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
En Duffy, misschien ga ik er zelfs voor naar North Sea Jazz.
Het is zo'n frisse zomergeur!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg het, gebruik het een paar keer en dan verdwijnt het weer in een laatje.
Maar misschien moet ik het vaker gebruiken. Met dit weer stink ik natuurlijk.
Maar van mezelf vind ik het minder prettig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Met dit weer stinkt vrijwel iedereen.
Het is echt een frisse geur. Maar het mooie zomerweer is nu voorbij. Ik ben weer te laat.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is zo'n frisse zomergeur!
True maar kaartje is toch gratis dus....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Als je fan bent kun je beter naar een concert van haar gaan dan haar op een festival zien. Op een festival krijg je maar een gedeeltelijk concert waarvan het geluid zeker de eerste twee nummers niet om aan te horen is.
Ruik je het niet? Iets van Siciliaanse citroen, Granny-smith appels, blauwe bosbes, jasmijn, bamboe, witte roos, cederhout, amber en musk?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie en Scrutinizer, waar hébben jullie het over?
Scrut stalkt Tokay in haar parfumtopic.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie en Scrutinizer, waar hébben jullie het over?
Niet waar! Ze had me nodig!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scrut stalkt Tokay in haar parfumtopic.
Ik moest lachen om de Granny Smith en de blauwe bosbes.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ruik je het niet? Iets van Siciliaanse citroen, Granny-smith appels, blauwe bosbes, jasmijn, bamboe, witte roos, cederhout, amber en musk?
Mijn groenteboer is ook een hele vrolijke kerel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de Granny Smith en de blauwe bosbes.
Welk geurtje draag jij vandaag? #27 Zonnige zomerluchtjes!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Kun je nog gauw een linkje naar Tokays topic posten?
Oh ja, die reeks heb ik wel eens voorbij zien komen. Ik begrijp er nooit wat vanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Welk geurtje draag jij vandaag? #27 Zonnige zomerluchtjes!
Whehehe.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet niet welk parfum kassameisje op heeft maar ze ruikt altijd erg lief, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Het meisje in de sportschool ruikt erg sexy.
Ja net genoeg om te prikkelen. Maar te weinig om het direct te kunnen plaatsen. Heeft ook vele bezoekjes aan de supermarkt/sportschool gekost eer ik deze omschrijvingen voor de dames kon bedenken hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het alleen maar prettig als een vrouw maar heel weinig parfum gebruikt. Dan ruik je het af en toe maar heel even. Sommige vrouwen gebruiken zoveel dat als je met ze uit eten zou gaan, je het zelfs zou proeven.
Ik ken iemand die twee, drie keer per dag opnieuw parfum spuit omdat ze het zelf niet meer ruiktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het alleen maar prettig als een vrouw maar heel weinig parfum gebruikt. Dan ruik je het af en toe maar heel even. Sommige vrouwen gebruiken zoveel dat als je met ze uit eten zou gaan, je het zelfs zou proeven.
Volgens mij gaat dat clashen bij kleding die je vaker aanhebt zoals je jas bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
Hebben die users voor elke dag een ander luchtje?
Vertel! Wat gebruik je nu?quote:Ik heb gewoon één, hooguit twee luchtjes staan die ik gewoon een tijd lang dagelijks gebruik.
Verschrikkelijk, ik ken het. Als je zo iemand op je werk hebt ruikt de hele werkplek naar haar en dat is, zeker als je diegene toch al niet mag, erg vervelend.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken iemand die twee, drie keer per dag opnieuw parfum spuit omdat ze het zelf niet meer ruiktDie ruikt alsof de hele Douglas-winkel over haar is uitgestort.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij gaat dat clashen bij kleding die je vaker aanhebt zoals je jas bijvoorbeeld.
quote:Vertel! Wat gebruik je nu?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Verschrikkelijk, ik ken het. Als je zo iemand op je werk hebt ruikt de hele werkplek naar haar en dat is, zeker als je diegene toch al niet mag, erg vervelend.
Ja, volgens mij krijg je daar rare chemische reacties van.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Als je iedere dag een ander luchtje gebruikt?
Die is volgens mij wel behoorlijk heftig, ja. En prijzig, denk ik.quote:[..]
Armani Code. Ik ben van de wat zwaardere geurtjes, dus niet fris en bloemig. Maar ik spuit het alleen 's ochtends op en nog een klein beetje mocht ik 's avonds de deur uitgaan.
Ik draag Roma voor Uomo's. Ooit gekregen van een vriendinnetje. Misschien maar eens een ander luchtje kopen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Armani Code. Ik ben van de wat zwaardere geurtjes, dus niet fris en bloemig. Maar ik spuit het alleen 's ochtends op en nog een klein beetje mocht ik 's avonds de deur uitgaan.
Ik heb wel eens tegen zo iemand gezegd dat ze wel heel veel gebruikte. Ze keek me niet-begrijpend aanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Zij is idd een collega en het is verder een best mens. Gelukkig is ze er niet altijd en ze zit niet pal in mijn buurt. Ze heeft ook lekkere luchtjes, het is alleen véééééél te veel.
Nu snap ik wat je bedoelt, een jas neemt al die geurtjes op. Idd, alleen daarom al begrijp ik al die verschillende luchtjes niet, je jas gaat er ook naar ruiken, van chemische reacties heb ik verder geen verstand.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, volgens mij krijg je daar rare chemische reacties van.
Ruikt lekker bij mij, hoor. Ieder luchtje ruikt weer anders bij degene die 'm opheeft. Hele frisse geurtjes werken niet bij mij, maar bij een ander juist weer wel.quote:Die is volgens mij wel behoorlijk heftig, ja.
Zo'n fles heb ik wel eens cadeau gekregen en ik vraag ook af en toe of iemand er eentje tax free of afgeprijsd uit het buitenland wil meenemen.quote:En prijzig, denk ik.
Ken ik niet, waar ruikt dat naar?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik draag Roma voor Uomo's. Ooit gekregen van een vriendinnetje. Misschien maar eens een ander luchtje kopen.
Ik ben geen parfumeur zoals Tokay. Ga morgen naar Douglas en vraag of je hem mag ruiken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ken ik niet, waar ruikt dat naar?
Ik scheer mij tegenwoordig 's avonds, dat is veel prettiger en gebruik daarom eigenlijk nooit meer aftershave. Ik heb nog wel Cool Water van Davidoff staan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
Nu we toch bezig zijn... Welke aftershave, heren?
Voor ik Roma droeg. Had ik Dolce & Gabbana eau de toilette en aftershave op.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
Nu we toch bezig zijn... Welke aftershave, heren?
Ik heb een bloedhekel aan Douglas en die arrogante wijven die daar staan. Als ik een luchtje nodig heb, ga ik naar de Bijenkorf. Daar vraag ik nog wel eens om een monstertje van het een of ander, maar dat hebben ze nooitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben geen parfumeur zoals Tokay. Ga morgen naar Douglas en vraag of je hem mag ruiken.
Nooit last van dat die meiden zo arrogant zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan Douglas en die arrogante wijven die daar staan. Als ik een luchtje nodig heb, ga ik naar de Bijenkorf. Daar vraag ik nog wel eens om een monstertje van het een of ander, maar dat hebben ze nooitOf ze willen het niet geven, dat kan ook
Maar die van De Bijenkorf zijn leuk, die staan zelfs met een schooier als ik te flirtenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit last van dat die meiden zo arrogant zijn.
Let maar eens op, vrouwen in parfumerieën denken dat ze de beste job van de hele wereld hebben. Ze kijken op iedereen neer. Bij Gods gratie mag je daar afrekenenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Nooit last van dat die meiden zo arrogant zijn.
De Bijenkorf is tof.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar die van De Bijenkorf zijn leuk, die staan zelfs met een schooier als ik te flirten
Okay maar ik heb het al druk genoeg met flirten joh. Kassameisje, het meisje van de sportschool, die drie hockeymeiden, Sarah...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar die van De Bijenkorf zijn leuk, die staan zelfs met een schooier als ik te flirten
Heel service-gericht. Volgens mij vindt het personeel het ook leuk om daar te werken, dat scheelt ook. Dat geldt overigens niet voor die eikels van de Apple-afdeling, die haten iedere klant die hun maar durft te benaderen.quote:
Het is een wonder dat jij nog aan andere dingen toekomt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay maar ik heb het al druk genoeg met flirten joh. Kassameisje, het meisje van de sportschool, die drie hockeymeiden, Sarah...
Bij de Apple-winkel zijn ze dan wel weer aardig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Heel service-gericht. Volgens mij vindt het personeel het ook leuk om daar te werken, dat scheelt ook. Dat geldt overigens niet voor die eikels van de Apple-afdeling, die haten iedere klant die hun maar durft te benaderen.
Dan kun je morgen tenminste knipogen naar je engeltjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Misschien gaat mijn linkeroog dan wel open....
Het flirten duurt hoog uit 2 minuten. Soms iets langer. Met die hockeymeiden heb ik wel een hele middag staan kletsen idd. Sarah houdt net als ik van de vrouwtjes. En ik vergat jou nog te noemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is een wonder dat jij nog aan andere dingen toekomt.
Dat weet je helemaal niet, je kent me alleen van internet. Misschien ben ik wel een gebochelde heks met drie wratten op mijn neusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Het flirten duurt hoog uit 2 minuten. Soms iets langer. Met die hockeymeiden heb ik wel een hele middag staan kletsen idd. Sarah houdt net als ik van de vrouwtjes. En ik vergat jou nog te noemen.De leukste van allen.....
Dat zijn ook fans van hun eigen product. Met rechtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij de Apple-winkel zijn ze dan wel weer aardig.
Ik ga er sowieso van uit dat jij 185 kilo weegt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet, je kent me alleen van internet. Misschien ben ik wel een gebochelde heks met drie wratten op mijn neus
Dat schat je te laag inquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga er sowieso van uit dat jij 185 kilo weegt.
Ik wilde je niet beledigen.quote:
Het idee heeft het niet gehaald. Dat heeft waarschijnlijk een heleboel KLB-topics voorkomen.quote:Kijk hier eens! Idee
In mijn browser gebeurt er dan niets bijzonders. Bij jou wel?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, kijk eens wat er gebeurt als je gaat scrollen.
Dat had ik gezien en ben blij dat dat idee het niet gehaald heeft voor het hele forum. Ik zie ook steeds vaker mensen die hun post op de kop posten. Dat probeer ik niet eens te lezen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, het hele topic staat in Comic Sans!
Ben je een kloon van Tokay dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet, je kent me alleen van internet. Misschien ben ik wel een gebochelde heks met drie wratten op mijn neus
Foei!quote:Op zondag 5 juli 2009 01:11 schreef qonmann het volgende:
geen plaatjes meer hier..het is nu alleen nog maar slowchat geworden zie ik
Ik heb op mijn werk heel vroeger qwerty als wachtwoord gehad...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:32 schreef TMs_Andy het volgende:
Grmmbllmmmmblll Ik wacht nog steeds op mijn wachtwoord.....
Nee Fok weigert een nieuwe te mailen naar een upcmail adres geloof ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk heel vroeger qwerty als wachtwoord gehad...
Die vergat ik nooit, maar met de toenemende eisen aan de beveliging moet ik elke maand weer iets nieuws verzinnen voor de diverse systemen..grr
Deze account verdwijnt zodra ik een ander wachtwoord heb en die nieuwe kloon officieel is aangemaakt....quote:
Hoi Diaan trouwensquote:Op zondag 5 juli 2009 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Lastig Andy.... kun je niet nog een keer aanvragen?
Wij moeten op het werk ook elke maand een nieuw wachtwoord bedenken voor een bepaald systeem, voor gewoon Windows 1x per 3 maand... gek word je ervan. We werken met veel verschillende systemen en voor alles weer een apart wachtwoord. Ik heb maar een lijstje in mn agenda liggen op het werk.
Het gaat hier zo losbarsten, het wordt heel donker... ow en we hebben meer dan uur geen stroom gehad...
Bij jullie komt er geen regen zo te zien op buienradar.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef TMs_Andy het volgende:
Ik wou dat het hier eens ging regenen...... Benauwd hierzo.
Drat and double drat.... Nog geen verkoeling..... Nou ja dan maar slapen in de benauwdheid.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij jullie komt er geen regen zo te zien op buienradar.
Nu al slapen?? Slaap lekkerquote:Op zondag 5 juli 2009 21:47 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Drat and double drat.... Nog geen verkoeling..... Nou ja dan maar slapen in de benauwdheid.
Plaatje om je op te beuren..dit kan in het Oosten van het Landquote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ik heb pijnstillers vanwege mijn sportieve activiteit. Voel me een beetje dronken.
gefixedquote:Op zondag 5 juli 2009 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
Nou voorzichtig aan dan maar... net als ik. Hier gaat het ook nog niet echt beter... blijf zoiezo morgen thuis, morgenvroeg naar fysio en dan even advies inwinnen.
qonmann, ik zie alleen een rood kruisje.
Het onweert hier nu ook!!
De verzorgers hebben al gekeken. En ik ben gister even naar een sportarts geweest. (vrijdag was ik nog lichtelijk beneveld) Die zei dat alles prima was ook met de hersens maar dat ik wel wat pijnstillers kreeg voor mijn nek (beetje verrekt) en mijn benen (beetje verdraaid). Ik mag nu even 7 dagen niet trainen. Fitness wel maar het liefst alleen cardio. Dus ga ik morgen maar even cardio doen en zwemmen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
Nou voorzichtig aan dan maar... net als ik. Hier gaat het ook nog niet echt beter... blijf zoiezo morgen thuis, morgenvroeg naar fysio en dan even advies inwinnen.
qonmann, ik zie alleen een rood kruisje.
Het onweert hier nu ook!!
Ik zie het.. en dat kan inderdaad nu hier..... IK kan bijna niet meer naar buiten kijken...quote:
Peaceman kan je toch ronddragen?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
ik kan mn voet een beetje belasten en loop in huis met hulp van de tafel, bank, muren enz. Erg onhandig ook allemaal.
Hij is al zo druk met andere dingen wassen, koken, zorgen voor Lennon enz. enz. , dat doe ik hem niet aanquote:
Beterschap !..dat hinkelen is ook vermoeiend ...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie het.. en dat kan inderdaad nu hier..... IK kan bijna niet meer naar buiten kijken...
Ik heb mn enkelbanden flink opgerekt vrijdagmorgen door mn enkel gegaan bij een stoepje en dat deed heel erg veel pijn... en nu doet het nog steeds zeerKan dus niet werken: moet met de fiets, trein en lopen... dat ga ik dus niet redden.. ik kan mn voet een beetje belasten en loop in huis met hulp van de tafel, bank, muren enz. Erg onhandig ook allemaal.
Beterschap Andy!!
Thnx! Hinkelen doe ik al niet meer, dan krijg ik last van mn andere been/heup.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Beterschap !..dat hinkelen is ook vermoeiend ...
Op het werk zal ik me wel redden, maar weet niet hoe ik er moet gaan komen....quote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Op je bureaustoel zitten en met je andere voet gaan 'steppen'.
Heb je krukken ?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx! Hinkelen doe ik al niet meer, dan krijg ik last van mn andere been/heup.
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heb je krukken ?
(heb ik ook ooit gehad, zijn we handig))
Leuk, volgens mij. Het was ook wel gezellig, ik ben pas om kwart over twee richting huis gegaan. Toen moest ik nog 190 km rijdenquote:
Pfff dat is wel laat en ver om in je eentje nog te rijden. Wij waren ook pas om kwart voor 2 weg bij de verjaardag, maar hoefden nog geen 400 meter te rijden.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk, volgens mij. Het was ook wel gezellig, ik ben pas om kwart over twee richting huis gegaan. Toen moest ik nog 190 km rijden
Anderhalf uur van deur tot deurquote:Op zondag 5 juli 2009 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff dat is wel laat en ver om in je eentje nog te rijden.
Da's een aardig gemiddelde met twee stukjes stad en één stopje om peuken te halenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
126 km/h
Ik reken altijd het verbruik uit als ik getankt heb. Toen ik gistermiddag getankt had had ik een record te pakken. 1 op 7quote:Ik ben ook zo gek om dat uit te rekenen.
Voor jouw auto is dat zuinig dus, voor de onze niet hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Juist wel, zuiniger dan ik ooit gehaald heb met deze auto.
Ik denk zelfs dat ik er binnenkort even naar moet laten kijken, heb het idee dat het mengsel te arm is.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor jouw auto is dat zuinig dus, voor de onze niet hoor
Teveel zuurstof, te weinig brandstof. Dat kan behoorlijke schade aan de motor veroorzaken.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
Mengsel te arm??
Trusten, Diaan. Sterkte met je enkelquote:Ik ga trouwens naar bed![]()
![]()
slaap lekker.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ja hoor.
Qonmann kent 'm wel.quote:Geen idee wie de man op het plaatje is.
Ja, we verveelden ons een beetje.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef Gellius het volgende:
O, jullie hebben toch nog maar even een nieuwe geopend.
Nou....quote:
Nou dat gaat niet helemaal lukken... mn moeder werkt ook nog en ivm de vakantietijd is het daar heel druk. Vandaag is Lennon naar kdv, morgen gaat hij naar mn ouders daar is hij altijd als ik dinsdags moet werken , woensdag evt. een extra dag naar kdv.. donderdag moeten we nog maar even zien, vrijdag is hij ook bij mijn ouders, zoals normaal. Wat wel anders is, is dat hij vanavond bij mijn ouders blijft slapen, dan hoeft Peace hem niet zo vroeg te brengen morgenvroeg.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:41 schreef wyccie het volgende:
Aaaah, dat is vervelend.
Je moeder inschakelen voor Lennon dan?
Aan de ene kant zijn ze 3 en 5 jaar en aan de andere kant zijn ze wat ouder maar wel erg verwaand en heb ik ze liever niet hier in huis, vind het soms al vervelend als ik ze achterthuis hoor praten... met een mooie rollende rrrrr.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:49 schreef wyccie het volgende:
Heb je geen buurmeisjes die kunnen meehelpen met oppassen/huishouden? Heitje voor een karweitje.
Ik denk niet dat ze dat bedoelden met je been hoog houden.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Anders verblijf ik donderdag gewoon de hele dag boven.
Je zegt het echt!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat bedoelden met je been hoog houden.
Ik zeg het echt jaquote:Op maandag 6 juli 2009 12:22 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je zegt het echt!.
Maar enfin, die meisjes kunnen er toch ook niks aan doen dat ze zo praten?
De Gooise rrrrr is aangeleerd, dat schijnt op geen enkel dialect terug te voeren te zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:22 schreef Gellius het volgende:
Maar enfin, die meisjes kunnen er toch ook niks aan doen dat ze zo praten?
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Gooise rrrrr is aangeleerd, dat schijnt op geen enkel dialect terug te voeren te zijn.
Maar de Gooise R komt in geen enkel dialect voorrrrr.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:30 schreef Gellius het volgende:
Dialect is ook aangeleerd. Alle taal is aangeleerd.
Maar nu wel toch? Dialecten zijn geen statische toestanden.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de Gooise R komt in geen enkel dialect voorrrrr.
Maar over het algemeen wel geografisch bepaald. Het kan natuurlijk zijn dat die meisjes net uit Hilversum verhuisd zijn alwaar ze alleen met kakkerrrrrs optrokken, maar dat weet ik dan weer niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar nu wel toch? Dialecten zijn geen statische toestanden.
Nee ze hebben volgens mij altijd in Enschede gewoond, voor zover ik weet. De moeder praat wel wat anders...quote:Op maandag 6 juli 2009 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar over het algemeen wel geografisch bepaald. Het kan natuurlijk zijn dat die meisjes net uit Hilversum verhuisd zijn alwaar ze alleen met kakkerrrrrs optrokken, maar dat weet ik dan weer niet.
Ja, natuurlijk... van de andere buren nog veeeeel meeeer, daar hebben we veel contact mee. We gaan zelfs samen met ze naar het concert van U2.quote:
quote:
Stapel je 't lekker op, Diaan?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ze zitten trouwens ook op een speciale internationale school....
Ja, sorryquote:
Jammer of gelukkig?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb de weekend-ruzie van m'n onderbuurtjes gemist dit keer
Hoor je die R ook tijdens de goedmaakseks dan? Jij weet ook best veel over je buren!!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:52 schreef Gellius het volgende:
Ja, en zij heeft een hele gemaakte R. En hun kinderen gaan naar een Montessorischool.
Soms ontkom je er niet aan hè?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:58 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik heb ze ook liever niet over de vloer, hoor.
Nee, ik zat op gym. De scouting lijkt me best leuk. Vuurtjes maken, met een kompas lopen, knopen leren.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie heeft vroeger koekjes verkocht voor de scouting?
Kan Lennon dan niet beter de hele dag beneden blijven bij jou?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Het gaat er vooral om dat iemand Lennon van boven kan halen of naar boven kan brengen. Anders verblijf ik donderdag gewoon de hele dag boven.
Dat laatste hadden we ook al bedacht... en zet ik de kinderwagen binnen, kan hij daarin slapen....quote:Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik zat op gym. De scouting lijkt me best leuk. Vuurtjes maken, met een kompas lopen, knopen leren.![]()
[..]
Kan Lennon dan niet beter de hele dag beneden blijven bij jou?
Nog nooit van gehoord... hij is het dus niet.... Hij is denk ik ook wel moeilijk te raden.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:46 schreef tong80 het volgende:
Hij ziet er negroide uit.
Maar toch gok ik op Orlow Seunke.
Seunke studeerde scenario en regie aan de Nederlandse Filmacademie. In 1975 studeerde hij cum laude af met de film Altijd wat anders, zelden wat goeds. In 1979 registreerde hij voor de televisie het laatste optreden van Neerlands Hoop: De code van Neerlands Hoop. In 1982 won hij de Gouden Leeuw voor het beste debuut op het Filmfestival Venetië voor De smaak van water. In 1985 won hij de Speciale Juryprijs op het Nederlands Film Festival voor Pervola, sporen in de sneeuw.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord... hij is het dus niet.... Hij is denk ik ook wel moeilijk te raden.
Nou inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal hebben ze knallende ruzie (in het Engels) als ik nog lig te slapen, dus gelukkig.
Ik hoop voor hem dat hij een betere regisseur is dan de andere Meneer Schuurman.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En we hebben een winnaar![]()
Hij heet Arne Toonen.
Je bedoelt die Kaja nogwat?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij een betere regisseur is dan de andere Meneer Schuurman.
mwah als je Katja hebtquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij een betere regisseur is dan de andere Meneer Schuurman.
Heeft Katja het daar ook mee gedaan? Die is regisseur van GTST maar toch vooral zoon van Marion Bloem. Ik bedoelde Thijs, die heeft een tijdje geleden ook een speelfilm geregisseerd die niet erg goed ontvangen is.quote:
quote:
Nee Birgit heeft het met hem gedaan, ze zijn zelfs getrouwd geweest, vandaar dat ik dacht dat je het over hem had.... maar inderdaad Thijs is ook aan het regisseren geslagen. Ik heb de film niet gezien...al zou het mij niet eens opvallen trouwens.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Katja het daar ook mee gedaan? Die is regisseur van GTST maar toch vooral zoon van Marion Bloem. Ik bedoelde Thijs, die heeft een tijdje geleden ook een speelfilm geregisseerd die niet erg goed ontvangen is.
Vond het ook al vreemdquote:Op maandag 6 juli 2009 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Amerikaanse royalty? Dacht het niet.
[..]
quote:Niet Europees.
Koning.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:54 schreef wyccie het volgende:
Hij komt me heel bekend voor. Het is een prins toch?
Tong zal zo wel een nieuwe plaatsen en misschien keert Tokay ook nog wel eens terug als ze haar bij de buren zo blijven pesten.quote:
Of een ijsjequote:Op maandag 6 juli 2009 18:44 schreef wyccie het volgende:
Scrutini doet me denken aan een zomers drankje.
Iets Italiaans.
Een triangelbroodje met stukjes zwarte olijven, zongedroogde tomaat en ui.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef Gellius het volgende:
O, mij meer aan een hardgebakken broodje.
Maar geen fantasie-namen. Net als een boterham geen broodje is.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:58 schreef Gellius het volgende:
Wel aan olijf-tomatenbolletjes hoor, die haal ik heel vaak.
OMGquote:Op maandag 6 juli 2009 21:00 schreef Gellius het volgende:
Weet je al dat hun uienbroodje uit het assortiment is gehaald?!
Zo heeft Aagje het nooit bedoeldquote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef Gellius het volgende:
Ja. Ik zie de Oude Hartog ook minder en minder in zijn zaak. De dingen gaan veranderen, wat ik je brom. Ik geef het nog twee jaar en dan zit er een generieke koffiezaak.
De huidige uitbater heeft toch liever een Mercedes.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:09 schreef Gellius het volgende:
Wat kan een sterf'lijk mens beter wensen, dan koren op 't veld, brood en vrede voor alle mensen.
Nog niet zo goed, helaas. De enkel is nu ingetaped, maar nog steeds pijnlijk. Sinds vanmiddag ook op krukken om mn enkel een beetje te ontzien. Ik moet hem deze week nog veel ontzien, dus dat wordt ook niet werken. Het lastigste is dat ik niet alleen voor Lennon kan zorgen, dus hij gaat woensdag extra dagje naar kdv. Nu is hij bij mn ouders, omdat hij daar morgen ook naartoe zou gaan. Vrijdag komt mn moeder hier de hele dag om te helpen, donderdag moeten we nog even zien hoe en wat, maar waarschijnlijk laat ik hem dan beneden slapen. Het moet me wel lukken om een flesje klaar te kunnen maken.... Thnx voor askingquote:
Nee natuurlijk niet, het regent hier ... en ik ben tv aan het kijken. Er is een documentaire op over Neverland van MJ.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé, hoe is 't? Zit je achterthuis?
[..]
Dat zou dan onder een paraplu moeten...quote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé, hoe is 't? Zit je achterthuis?
Hier is het gewoon lekker weer.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het regent hier ...
Tja, de laatste week hebben we het hier zwaar te verduren wat weer betreft.quote:
Vandaag waren hier 3 korte buitjes. Vanmiddag was het echt heerlijk weer.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, de laatste week hebben we het hier zwaar te verduren wat weer betreft.
Heel vervelendquote:Op maandag 6 juli 2009 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Nog niet zo goed, helaas. De enkel is nu ingetaped, maar nog steeds pijnlijk. Sinds vanmiddag ook op krukken om mn enkel een beetje te ontzien. Ik moet hem deze week nog veel ontzien, dus dat wordt ook niet werken.
Goed geregeld!quote:Het lastigste is dat ik niet alleen voor Lennon kan zorgen, dus hij gaat woensdag extra dagje naar kdv. Nu is hij bij mn ouders, omdat hij daar morgen ook naartoe zou gaan. Vrijdag komt mn moeder hier de hele dag om te helpen, donderdag moeten we nog even zien hoe en wat, maar waarschijnlijk laat ik hem dan beneden slapen. Het moet me wel lukken om een flesje klaar te kunnen maken.... Thnx voor asking
Hij heeft net gestofzuigd met Diaan op z'n rug.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:57 schreef Gellius het volgende:
Peaceman zit weer gewoon lekker te internetten terwijl hij zijn vrouw zou moeten helpen, hoor..
Het waren korte buitjes, maar wel hele harde regenbuien.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vandaag waren hier 3 korte buitjes. Vanmiddag was het echt heerlijk weer.
Hij hoeft mij nu niet te helpen, ik zit/lig lekker op de bank.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:57 schreef Gellius het volgende:
Peaceman zit weer gewoon lekker te internetten terwijl hij zijn vrouw zou moeten helpen, hoor..
O Diaan, Diaan, Diaan. Bied ik je een keiharde onderhandelingspositie... wuif je 'm weg.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij hoeft mij nu niet te helpen, ik zit/lig lekker op de bank.
Peace heeft dit weekend al zoveel gedaan en vanavond ook al, ik gun hem zn uurtje internetten wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
O Diaan, Diaan, Diaan. Bied ik je een keiharde onderhandelingspositie... wuif je 'm weg.
En hij is niet gehinderd door een kwetsuur aan zn enkel....quote:Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien heeft Gellius nog tips voor je, die kan ook bijna niets.
Peaceman, psst: vasthouden en op uitbouwen nu!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace heeft dit weekend al zoveel gedaan en vanavond ook al, ik gun hem zn uurtje internetten wel.Zo ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |