Tong vroeg mij het te doen, dus dat deed ik dan ook maar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Nu is Scrut natuurijk druk bezig een nieuwe te openen.
Ja, ik doe verder geen moeite meer hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Nu is Scrut natuurijk druk bezig een nieuwe te openen.
Have a piece of Khandi!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik doe verder geen moeite meer hoor
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet nodig: morgen Sisteract V op Wimbledon.
Het is echt ongelooflijk dat ze het weer flikken. Ze spelen nog maar weinig toernooien maar op Wimbledon staan ze er gewoon weerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ten koste van Ana....
Ana Ivanovic
Wel mijn ramen dicht doen morgen als ik ga kijken.... vorig jaar keken mijn buren me na die dag toch vreemd aan vanwege dat gekreun....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk dat ze het weer flikken. Ze spelen nog maar weinig toernooien maar op Wimbledon staan ze er gewoon weer
Het wordt vast geen mooie wedstrijd. Ik denk en hoop dat Venus gauw klaar is met haar zusje.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel mijn ramen dicht doen morgen als ik ga kijken.... vorig jaar keken mijn buren me na die dag toch vreemd aan vanwege dat gekreun....
..enquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ten koste van Ana....
Ana Ivanovic
Ik vind Ana gewoon zo leuk. Klinkt ook wel als een leuk stel Ano en Anaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
..en
Maria
, Elena
, Alona
, Sorana.
, Gisela
, Victoria (what's in name)
etc. etc
& tvp
Dank je ! Ze lacht echt lief!quote:
Het plaatje van de fluitband van Scrutinizer die hij nog moet posten.quote:
Ja maar nog geen vriend! En ik wil dolgraag haar ballen dragen!quote:
quote:
Begin als coach ..dan verdien je ook nog wat en je eindigt als vriendquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar nog geen vriend! En ik wil dolgraag haar ballen dragen!
Die heb ik zelf al geraden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het plaatje van de fluitband van Scrutinizer die hij nog moet posten.
Ik heb niet zo'n verstand van tennis, kijk het wel maar echt snappen..... Misschien als lijfwacht! Ik sla met plezier alle opdringerige mannen bij haar weg.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Begin als coach ..dan verdien je ook nog wat en je eindigt als vriend
Nou dan mag je een nieuwe posten. Je kent de regels toch?quote:
Ah, ik ben net te laat. Ik wist het ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hypnotic Brass Ensemble?
Moeder LIndsay nuquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is zo mooi. Na veel blessureleed wint ze na 4 jaar Wimbledon weer tegen Lindsay (die twee haatten elkaar) in een thriller van een wedstrijd.
Op 2.20 heeft ze gewonnen en daar is ze op z'n zachtst gezegd heel blij mee
Ik niet ik zat op Youtube naar filmpjes van Ana te kijken.....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ik ben net te laat. Ik wist het ook.
Ik was dan ook niet aan het raden, maar aan het verifiëren of het daar om ging.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was niet heel erg moeilijk meer, hè?
Hehequote:
Fair. Zoals ik al zei vind ik dat Ambrosia een geile stem heeft misschien dat jij als dame dat minder waardeert. En van Let go wordt ik altijd erg rustig. (fijn als je ADD hebt)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens Andy, ik heb beide songs waarover je het had nu geluisterd, de band van Ambrosia en Frou Frou. Ik wil verder je muzieksmaak niet beledigen, maar ik vond het niet zoveel.
Als ze de hoogte in gaat word ik een beetje bang van haarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fair. Zoals ik al zei vind ik dat Ambrosia een geile stem heeft misschien dat jij als dame dat minder waardeert.
Er zat in dat nummer af en toe een vreemde trilling in haar stem die ik heel onnatuurlijk vond. Iemand die haar stem verbuigt om hitsig over te komen. Daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Fair. Zoals ik al zei vind ik dat Ambrosia een geile stem heeft
Iemand die gewoon zijn/haar stem natuurlijk gebruikt, of het nou een man of een vrouw is, kan ik veel meer waarderen.quote:misschien dat jij als dame dat minder waardeert.
Ik gebruik het niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Vinden jullie het hier ook zo lekker ruiken?
Het ruikt hier naar brandquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Vinden jullie het hier ook zo lekker ruiken?
Fair. Ik vind het wel leuk klinken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er zat in dat nummer af en toe een vreemde trilling in haar stem die ik heel onnatuurlijk vond. Iemand die haar stem verbuigt om hitsig over te komen. Daar hou ik niet van.
Ik meestal ook hoor. Alicia Keys vind ik verder heel goed. En Duffy, misschien ga ik er zelfs voor naar North Sea Jazz. En Finger Eleven sinds gister natuurlijk!quote:Iemand die gewoon zijn/haar stem natuurlijk gebruikt, of het nou een man of een vrouw is, kan ik veel meer waarderen.
Nee. Ik krijg het, gebruik het een paar keer en dan verdwijnt het weer in een laatje.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt 'm voor je verzameling gekocht?
Zou ik niet doen. Als je fan bent kun je beter naar een concert van haar gaan dan haar op een festival zien. Op een festival krijg je maar een gedeeltelijk concert waarvan het geluid zeker de eerste twee nummers niet om aan te horen is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
En Duffy, misschien ga ik er zelfs voor naar North Sea Jazz.
Het is zo'n frisse zomergeur!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg het, gebruik het een paar keer en dan verdwijnt het weer in een laatje.
Maar misschien moet ik het vaker gebruiken. Met dit weer stink ik natuurlijk.
Maar van mezelf vind ik het minder prettig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Met dit weer stinkt vrijwel iedereen.
Het is echt een frisse geur. Maar het mooie zomerweer is nu voorbij. Ik ben weer te laat.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is zo'n frisse zomergeur!
True maar kaartje is toch gratis dus....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Als je fan bent kun je beter naar een concert van haar gaan dan haar op een festival zien. Op een festival krijg je maar een gedeeltelijk concert waarvan het geluid zeker de eerste twee nummers niet om aan te horen is.
Ruik je het niet? Iets van Siciliaanse citroen, Granny-smith appels, blauwe bosbes, jasmijn, bamboe, witte roos, cederhout, amber en musk?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie en Scrutinizer, waar hébben jullie het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |