Omdat ik die idioten niet steeds hoef te zien als ik deze SC betreedt. Ik denk dat mede-pub'ers ook kunnen beamen wat ik zeg. Deel die spleetogen maar met je familie of zulks, ik denk dat hier iedereen er redelijk klaar mee is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat deed me niet zoveel maar dan mag ik wel zeggen dat ik vind dat ze geen emo zijn en een plaatje posten of mag dat niet? Jouw racistische opmerking dan.. waarom doet het jou zoveel dat je het nodig vindt zo'n opmerking te plaatsen?Tja, je kan het ook van de andere kant bekijken he.
Zo vaak post ik "die idioten" niet. Je overdrijft wel heel erg.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat ik die idioten niet steeds hoef te zien als ik deze SC betreedt. Ik denk dat mede-pub'ers ook kunnen beamen wat ik zeg. Deel die spleetogen maar met je familie of zulks, ik denk dat hier iedereen er redelijk klaar mee is.
Ik zie ze toch meerdere malen per week voorbij komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zo vaak post ik "die idioten" niet. Je overdrijft wel heel erg.
Jawel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zo vaak post ik "die idioten" niet. Je overdrijft wel heel erg.
Ik post bijna nooit pics van bands (die van MUCC is de eerste sinds.. weken?)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zie ze toch meerdere malen per week voorbij komen.
Gaat stukken beter.quote:
3 zeikerds over iets wat ze niet kan boeiend en net zo makkelijk kunnen negeren tegen 1 iemand die een video en twee plaatjes post van een band die hij gaat zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:09 schreef Tijgertje. het volgende:
Hup.
3 Tegen 1.
Wie zal er gelijk hebben.
Stiekem doelt hij ook op alles poezziesss, en knijntjess. Awwww.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik post bijna nooit pics van bands (die van MUCC is de eerste sinds.. weken?)
En voor elke video die ik post zijn er 50 andere video's die anderen posten.
Je overdrijft best wel.
Maar het zijn altijd maar weer die jappies!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik post bijna nooit pics van bands (die van MUCC is de eerste sinds.. weken?)
En voor elke video die ik post zijn er 50 andere video's die anderen posten.
Je overdrijft best wel.
3 Zeikerds tegen 1 emo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
3 zeikerds over iets wat ze niet kan boeiend en net zo makkelijk kunnen negeren tegen 1 iemand die een video en twee plaatjes post van een band die hij gaat zien.![]()
Nou nou, wat erg.
HIHIHIIHIHIHI KIJK DAT LIEVVE BEEESTJE DANquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Stiekem doelt hij ook op alles poezziesss, en knijntjess. Awwww.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gaat stukken beter.
Vanochtend werd ik wakker op mn zij.Dus de wonden doen minder pijn en ik heb lekker geslapen.
Wat lief van je.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik wilde je gisteravond nog smsen, maar was bang dat je al sliep.
Wist je dat we daar een speciaal topic voor hebben in PUB?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
3 zeikerds over iets wat ze niet kan boeiend en net zo makkelijk kunnen negeren tegen 1 iemand die een video en twee plaatjes post van een band die hij gaat zien.![]()
Nou nou, wat erg.
Oef. Dat is wel warm.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik was aan 't werk
Het was daar fucking 28 graden binnen
Dat is wel nice.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja nogal ja.
Maar wel 70 euro verdient voor 7 uurtjes werk.
Of over de Amerikaanse Michael Jackson.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar het zijn altijd maar weer die jappies!
Verdient gast?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja nogal ja.
Maar wel 70 euro verdient voor 7 uurtjes werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |