quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:13 schreef Blaxje het volgende:
Kap eens met het posten van die vieze kankerjappen
Nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:14 schreef Desunoto het volgende:
Blaxje is te veel beinvloed door Vladje uitspraken?
Waarom lachen ze dan niet op de fotoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ach soms hebben ze lang zwart haar en soms niet.
Maar ze zijn alles behalve emo.
[ afbeelding ]
Whehe dan is volgens jou de hele muziekwereld emo. Omdat iedere artiest wel foto's heeft waarop die niet lacht.quote:
Post eens een foto waarop ze wel lachen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Whehe dan is volgens jou de hele muziekwereld emo. Omdat iedere artiest wel foto's heeft waarop die niet lacht.
Ik mag geen "kankerjappen" van jou posten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Post eens een foto waarop ze wel lachen.
Die foto's bestaan niet dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik mag geen "kankerjappen" van jou posten.
Dat is aan de mods hier. Op de man af vind ik niet kunnen. Verder wil ik er ook geen discussie over hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Edit dan ook die post van Blaxje als je dit niet vind kunnen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is aan de mods hier. Op de man af vind ik niet kunnen. Verder wil ik er ook geen discussie over hebben.
Ik heb 't niet kunnen lezen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Edit dan ook die post van Blaxje als je dit niet vind kunnen.
Gekjequote:
Ik mag het dus niet posten van meneertje Rene.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb 't niet kunnen lezen.
[..]
Gekje
Daar kunnen wij geen antwoord op geven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Waarom moet ik toch altijd 3x mijn tancode verkeerd intypen.
Het is niet racistisch.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik mag het dus niet posten van meneertje Rene.
Maar jouw racistische opmerking n.a.v 1 foto blijft wel staan. Prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |