Roerend mee eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:16 schreef Snakey het volgende:
Terechte klacht.
Als je deze god als muziekleraar niet kent kan je beter gaan schoffelen ofzo.
Of neophyte of Noize Suppressor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:18 schreef gabberklaas het volgende:
Het is erger als hij Angerfist niet kent.
hij begon over muzikanten, hij noemde 'n Toto en Men at Work en ik noemde een Frank Zappa en Primus. ik stond wel een beetje perplex dat hij beide niet kende, Primus kan ik niet echt kwalijk nemen, maar Frank? komop vent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:18 schreef wapwip het volgende:
klinkers tellen?![]()
Frank Zappa niet kennen gaat ver jaMisschien had je makkelijker moeten beginnen, en met een pianist... mozart?
Heb je hem toen een sucker punch gegeven?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:22 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
hij begon over muzikanten, hij noemde 'n Toto en Men at Work en ik noemde een Frank Zappa en Primus. ik stond wel een beetje perplex dat hij beide niet kende, Primus kan ik niet echt kwalijk nemen, maar Frank? komop vent.
Ben blij dat ik naar het afscheidsfeest van 3SA geweest benquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Of neophyte of Noize Suppressor.
Of al helemaal erg als die 3 Steps Ahead niet kent.
3SA
Niet weten als muziekleraar in welke band de meesterlijke bassist Les Claypool speelt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:22 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
hij begon over muzikanten, hij noemde 'n Toto en Men at Work en ik noemde een Frank Zappa en Primus. ik stond wel een beetje perplex dat hij beide niet kende, Primus kan ik niet echt kwalijk nemen, maar Frank? komop vent.
Nee hij heeft toen een topic op Fok geopend, dat zal de muziekleraar leren!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:23 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Heb je hem toen een sucker punch gegeven?
*Jaloers!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:24 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ben blij dat ik naar het afscheidsfeest van 3SA geweest benÉén dag voor zijn overlijden.
Me dunkt. Samen met Brian Wilson één van de besten uit het experimentele gebied.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:16 schreef Snakey het volgende:
Terechte klacht.
Als je deze god als muziekleraar niet kent kan je beter gaan schoffelen ofzo.
Dan vind je vast het filmpje wel geinig dat ik gemaakt heb op Thunderdome, was nog in memory of 3SAquote:
Smile mag je nog niet meetellen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt. Samen met Brian Wilson één van de besten uit het experimentele gebied.
Ook buiten het experimentele uiteraars.
Zombie Woof.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt. Samen met Brian Wilson één van de besten uit het experimentele gebied.
Ook buiten het experimentele uiteraars.
Ik wacht nog steeds op een topic van hem "muziekleraar is vieze WoW'er want hij deed 5 minuten langer over de geschiedenis van rockmuziek dan over de geschiedenis van dance muziek"quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Smile_(band) ?
Valt me tegen van hem dat dat nog niet bestaat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:32 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een topic van hem "muziekleraar is vieze WoW'er want hij deed 5 minuten langer over de geschiedenis van rockmuziek dan over de geschiedenis van dance muziek"
Oh, heb me ook niet echt in The Beach Boys verdieptquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:32 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Smile_%28Brian_Wilson_album%29
Het lijkt nog niet door te dringen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zappa niet kennen? Eén van de belangrijkste componisten van de 20e eeuw.
Ik ook niet. Je hoort wel eens watquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh, heb me ook niet echt in The Beach Boys verdiept
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:29 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dan vind je vast het filmpje wel geinig dat ik gemaakt heb op Thunderdome, was nog in memory of 3SA
Begint rond 1:15 minuut. Kom zelf op 4:30 ook nog voorbij stuiteren
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:32 schreef MrTorture het volgende:
Hoax!
Iemand die Frank niet kent, is géén muziekleraar!
Hee hoe doe je dat? Of kunnen gewone users dat niet?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:38 schreef Snakey het volgende:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yOdqxhhmf08&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yOdqxhhmf08&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
![]()
Hoaxquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:40 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Hee hoe doe je dat? Of kunnen gewone users dat niet?
Kunnen alleen FOK!Führers zoals Snakey.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:40 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Hee hoe doe je dat? Of kunnen gewone users dat niet?
Jezus Christus.Wat een pleurisherrie.Dat noem je toch geen muziek?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]Drop it! In the name of love GABBERS UNITE!
Welke albums zou je aanraden voor een Zappa-noob?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jezus Christus.Wat een pleurisherrie.Dat noem je toch geen muziek?
Nee maar ik vraag me wel af wat dit in een topic over Zappa te zoeken heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zoeen gozertje die rond gaat roepen dat satan in die muziek zit?
En dat de muziek van satan zelf is.
Ga eerst Hot Rats maar eens halen. Het is sowieso een schandaal als je die nog niet hebt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Welke albums zou je aanraden voor een Zappa-noob?
Gewoon over dooie mensen praten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee maar ik vraag me wel af wat dit in een topic over Zappa te zoeken heeft
Kankerherrie. Alleen voor satanisten met een pilletje te veelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zoeen gozertje die rond gaat roepen dat satan in die muziek zit?
En dat de muziek van satan zelf is.
quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga eerst Hot Rats maar eens halen. Het is sowieso een schandaal als je die nog niet hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Joe%27s_Garagequote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Welke albums zou je aanraden voor een Zappa-noob?
Hm, laat ik dat ook eens proberen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Joe%27s_Garage
Dan zou ik eerst Apostrophe' aanraden om wat te kunnen wennen aan de humor in de muziek. Joe's Garage gaat af en toe meer om de tekst dan om de muziek. The Imaginary Guitarsolo bijvoorbeeld, dat is zo'n beetje de allerlelijkste en allerslechtste gitaarsolo ooit, als Zappa-noob kan je dat behoorlijk op het verkeerde been zetten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Joe%27s_Garage
elke album is gewoon goed. Ship Arriving Too Late to Save a Drowning Witch, Apostrophe, We're Only in it For The Money, Hot Rats. etc.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga eerst Hot Rats maar eens halen. Het is sowieso een schandaal als je die nog niet hebt.
Probleem is dat ik nog maar 20 gig op mijn pc over hebquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:57 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
elke album is gewoon goed. Ship Arriving Too Late to Save a Drowning Witch, Apostrophe, We're Only in it For The Money, Hot Rats. etc.
ANW, Levensbeschouwing...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:24 schreef Muzz_ het volgende:
Onnodige vakken in het Nederlandse onderwijssysteem
CKV, Muziek, Tekenen etc
Ze moeten die kinderen kei hard laten rekenen en taalles geven
koop een grotere HD? discography van Frank is het wel waard.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Probleem is dat ik nog maar 20 gig op mijn pc over heb![]()
Overnight sensation.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst Apostrophe' aanraden om wat te kunnen wennen aan de humor in de muziek. Joe's Garage gaat af en toe meer om de tekst dan om de muziek. The Imaginary Guitarsolo bijvoorbeeld, dat is zo'n beetje de allerlelijkste en allerslechtste gitaarsolo ooit, als Zappa-noob kan je dat behoorlijk op het verkeerde been zetten.
ja nee ga binnenkort compleet nieuwe pc kopen dus is dat een beetje nutteloos om nu te kopenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:01 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
koop een grotere HD? discography van Frank is het wel waard.
Ook een hele fijne beginnersplaatquote:
Het is wel een essential met name ten aanzien van de conceptual continuity in Franks werk, dat ben ik met je eens with lätherquote:Misschien heb ik het fout dan, maar ik denk nog steeds dat Joe's Garage 1 van de beste albums is om een de humot te gaan begrijpen.
Hardcorequote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]Drop it! In the name of love GABBERS UNITE!
Postuum uitgebracht live-album uit The Petit Wazoo tijd. De begeleidingsband van o.a. Hot Rats en Waka Jawaka. Baggergeluid, het klinkt als of het in een lege sportzaal opgenomen is. maar met de beste solo's die Zappa ooit gespeeld heeft.quote:
Ik vond het ook zo'n stakker.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:14 schreef optimusfunk het volgende:
klacht 3: dezelfde leraar geeft onnozel les. zoals we moeten tellen hoeveel klinkers er in een refrein zitten van een of ander lied. zoals dat ballen lied 'You're Beautiful' van die ene stakker.
klacht 4: You're Beautiful
quote:Why He Owns You:
Have you ever driven a tank? James Blunt has. Before launching a career in leprechaun troubadourism, James Blunt served as a captain in the British Army. Granted, it's the British Army, but you can bet your ass that the training required to make captain involves learning several techniques that would see to it that he could whoop your ass six ways to Sunday before you land a single womanly slap.
To make matters worse (for you), during the war in Kosovo Blunt was put in charge of leading 30,000 troops into the Kosovan capital. So not only could he fuck you up proper, he's the type of dude that people put in charge of ordering around tens of thousands of other men fully capable of doing the same. It should go without saying he leaves a trail of vanquished supermodels in his wake wherever he goes.
Moet dus wel goed zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Baggergeluid, het klinkt als of het in een lege sportzaal opgenomen is. maar met de beste solo's die Zappa ooit gespeeld heeft.
Daar heb ik te goede herinneringen aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:29 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dan vind je vast het filmpje wel geinig dat ik gemaakt heb op Thunderdome, was nog in memory of 3SA
Begint rond 1:15 minuut. Kom zelf op 4:30 ook nog voorbij stuiteren
Kijk het clipje dan even. Dan zie je dat ze het nummer niet erg serieus nemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:28 schreef beertenderrr het volgende:
stairway to heavenen TS heeft een hekel aan "you're beautiful"? Zelfde categorie hoor.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 05:02 schreef THEFXR het volgende:
terechte klacht, fail voor die muziekleraar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |