Roerend mee eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:16 schreef Snakey het volgende:
Terechte klacht.
Als je deze god als muziekleraar niet kent kan je beter gaan schoffelen ofzo.
Of neophyte of Noize Suppressor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:18 schreef gabberklaas het volgende:
Het is erger als hij Angerfist niet kent.
hij begon over muzikanten, hij noemde 'n Toto en Men at Work en ik noemde een Frank Zappa en Primus. ik stond wel een beetje perplex dat hij beide niet kende, Primus kan ik niet echt kwalijk nemen, maar Frank? komop vent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:18 schreef wapwip het volgende:
klinkers tellen?![]()
Frank Zappa niet kennen gaat ver jaMisschien had je makkelijker moeten beginnen, en met een pianist... mozart?
Heb je hem toen een sucker punch gegeven?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:22 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
hij begon over muzikanten, hij noemde 'n Toto en Men at Work en ik noemde een Frank Zappa en Primus. ik stond wel een beetje perplex dat hij beide niet kende, Primus kan ik niet echt kwalijk nemen, maar Frank? komop vent.
Ben blij dat ik naar het afscheidsfeest van 3SA geweest benquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Of neophyte of Noize Suppressor.
Of al helemaal erg als die 3 Steps Ahead niet kent.
3SA
Niet weten als muziekleraar in welke band de meesterlijke bassist Les Claypool speelt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:22 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
hij begon over muzikanten, hij noemde 'n Toto en Men at Work en ik noemde een Frank Zappa en Primus. ik stond wel een beetje perplex dat hij beide niet kende, Primus kan ik niet echt kwalijk nemen, maar Frank? komop vent.
Nee hij heeft toen een topic op Fok geopend, dat zal de muziekleraar leren!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:23 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Heb je hem toen een sucker punch gegeven?
*Jaloers!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:24 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ben blij dat ik naar het afscheidsfeest van 3SA geweest benÉén dag voor zijn overlijden.
Me dunkt. Samen met Brian Wilson één van de besten uit het experimentele gebied.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:16 schreef Snakey het volgende:
Terechte klacht.
Als je deze god als muziekleraar niet kent kan je beter gaan schoffelen ofzo.
Dan vind je vast het filmpje wel geinig dat ik gemaakt heb op Thunderdome, was nog in memory of 3SAquote:
Smile mag je nog niet meetellen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt. Samen met Brian Wilson één van de besten uit het experimentele gebied.
Ook buiten het experimentele uiteraars.
Zombie Woof.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt. Samen met Brian Wilson één van de besten uit het experimentele gebied.
Ook buiten het experimentele uiteraars.
Ik wacht nog steeds op een topic van hem "muziekleraar is vieze WoW'er want hij deed 5 minuten langer over de geschiedenis van rockmuziek dan over de geschiedenis van dance muziek"quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Smile_(band) ?
Valt me tegen van hem dat dat nog niet bestaat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:32 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een topic van hem "muziekleraar is vieze WoW'er want hij deed 5 minuten langer over de geschiedenis van rockmuziek dan over de geschiedenis van dance muziek"
Oh, heb me ook niet echt in The Beach Boys verdieptquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:32 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Smile_%28Brian_Wilson_album%29
Het lijkt nog niet door te dringen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zappa niet kennen? Eén van de belangrijkste componisten van de 20e eeuw.
Ik ook niet. Je hoort wel eens watquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh, heb me ook niet echt in The Beach Boys verdiept
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:29 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dan vind je vast het filmpje wel geinig dat ik gemaakt heb op Thunderdome, was nog in memory of 3SA
Begint rond 1:15 minuut. Kom zelf op 4:30 ook nog voorbij stuiteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |