Roerend mee eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:16 schreef Snakey het volgende:
Terechte klacht.
Als je deze god als muziekleraar niet kent kan je beter gaan schoffelen ofzo.
Of neophyte of Noize Suppressor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:18 schreef gabberklaas het volgende:
Het is erger als hij Angerfist niet kent.
hij begon over muzikanten, hij noemde 'n Toto en Men at Work en ik noemde een Frank Zappa en Primus. ik stond wel een beetje perplex dat hij beide niet kende, Primus kan ik niet echt kwalijk nemen, maar Frank? komop vent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:18 schreef wapwip het volgende:
klinkers tellen?![]()
Frank Zappa niet kennen gaat ver jaMisschien had je makkelijker moeten beginnen, en met een pianist... mozart?
Heb je hem toen een sucker punch gegeven?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:22 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
hij begon over muzikanten, hij noemde 'n Toto en Men at Work en ik noemde een Frank Zappa en Primus. ik stond wel een beetje perplex dat hij beide niet kende, Primus kan ik niet echt kwalijk nemen, maar Frank? komop vent.
Ben blij dat ik naar het afscheidsfeest van 3SA geweest benquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Of neophyte of Noize Suppressor.
Of al helemaal erg als die 3 Steps Ahead niet kent.
3SA
Niet weten als muziekleraar in welke band de meesterlijke bassist Les Claypool speelt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:22 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
hij begon over muzikanten, hij noemde 'n Toto en Men at Work en ik noemde een Frank Zappa en Primus. ik stond wel een beetje perplex dat hij beide niet kende, Primus kan ik niet echt kwalijk nemen, maar Frank? komop vent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |