Trut je zei dat je ging slapenquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef TheZapster het volgende:
Oh, ik sloot het topic![]()
Excuses, ik val heel afentoe FANN lastig ,verder heb ik hier niets te zoeken
dit is ook een leuke om mee te zingen voor de nachtploeg.....quote:
We zeiken je wel af als het nodig idquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef TheZapster het volgende:
Oh, ik sloot het topic![]()
Excuses, ik val heel afentoe FANN lastig ,verder heb ik hier niets te zoeken
Nee, al die vrouwen hier dat is niets voor mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
tot de volgende keer..... blijf gewoon hangen joh......
Je zou je zomaar vergissenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, al die vrouwen hier dat is niets voor mij.
Groot genoegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Plaatje met potentie in de OP, kan je er niet op klikken.
Sowieso heb ik in mijn hele leven 1 dag een Real Live Soap bekeken, dus ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik hier niet veel te zoeken hebquote:
Men !! Wie welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sowieso heb ik in mijn hele leven 1 dag een Real Live Soap bekeken, dus ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik hier niet veel te zoeken heb
Zo meeten we elkaar en in de tussentijd zieken we elkaarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus dus , jullie kijken nooit RLS?!
Wat?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus dus , jullie kijken nooit RLS?!
Das jou meningquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is nu ook geen RLS aan de gang, gekkie![]()
![]()
.
Dooddoener.quote:
Ik word er in geluisd dusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is nu ook geen RLS aan de gang, gekkie![]()
![]()
.
Ja, ik ben er, maar ik voel mij hier niet meer echt thuis.quote:
Nee hè.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik ben er, maar ik voel mij hier niet meer echt thuis.
Joh !!!!!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik ben er, maar ik voel mij hier niet meer echt thuis.
Beetje, effe nadenken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee hè.Jammer is dat.
![]()
*gek CarOdansje doet*
Helpt het?
Neuh.quote:
wat ziet dat plaatje er eng uit zo.....quote:
Als er wat is te vervloeken vast wel.......quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:20 schreef APK het volgende:
Met dank aan WJ overigens.
Komt hij nog wel eens voorbij hier
Ik druk mijn snuit iigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er wat is te vervloeken vast wel.......
Ik zie hem echt nooit meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:20 schreef APK het volgende:
Vakantie, één maand lang. Komende week wordt de derdequote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:20 schreef APK het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vakantie, één maand lang. Komende week wordt de derde
Candela.quote:
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
Zo, ik héb me toch een mooi stapeltje concert-tickets in de la liggen nu.![]()
Maar nu ben ik dus heel erg blut, so fuck het rode kruis en shit.![]()
Jezus APK, belt Caro niet eens even vanuit Londen op om te singalongen?
Is toch ook? Of niet? toch? ja?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Candela.![]()
En nee Gert,
Ik dacht dat ze al terug zou zijn ofzo.![]()
HOER!
Ja, volgens mij wel.quote:
Nieeeet! Gewoon drukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Viese Duitse stinkhoer dus.![]()
Nouquote:
Caro is een lekkere Duitse dirndl!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Caro is een lekkere Duitse dirndl!
Maar wat mij ernstig zorgen baart, is dat ze is overgelopen naar de geallieerden.![]()
Ze is daar nu vast allerlei Geheimnissen aan het verklappen.
Of... zou ze aan het spioneren zijn?[ afbeelding ]
Deze maand 2x U2, dan in augustus naar de vrijdag van Pukkelpop (o.a. Placebo, de Ting Tings)quote:
Zij was nog op Parkpop in Den Haag afgelopen zondag!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:09 schreef APK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=Pywkt4aTgXk
Huh
Valt mee geloof ik. Bommie is ginds zo druk met z'n harem dat er niet teveel ruimte meer is voor derdenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:16 schreef APK het volgende:
Okay, Gert is TV kijken , heeft LS nog iets smaadachtigs te melden?
Jij hebt die zooi een beetje meegelezen enzo, wat heeft LS ook alweer tegen Bommie?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt mee geloof ik. Bommie is ginds zo druk met z'n harem dat er niet teveel ruimte meer is voor derden
Oeef, dat was al een hele tijd terug dat dat aan de orde was. Volgens mij hebben ze nu een wapenstilstandquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt die zooi een beetje meegelezen enzo, wat heeft LS ook alweer tegen Bommie?
Bommie heeft vrouwen geslagen oid
Tsk!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gewoon in een kuthumeur omdat Caro en WJ er niet zijn
Ik mag mij opvangen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Gelukkig, vang jij APK even op
Zie verschil in linkjesquote:
Heb ik weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie verschil in linkjes
>http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=W7a24mf_76k< is de jouwe en fout
>http://www.youtube.com/watch?v=W7a24mf_76k< is de goede
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Ook enig idee waarom ik normaal wel gewoon een link kan plaatsen ;?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie verschil in linkjes
>http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=W7a24mf_76k< is de jouwe en fout
>http://www.youtube.com/watch?v=W7a24mf_76k< is de goede
Is dat iets Duits, ofzo?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bovendien staat er naast die youtuber "Insluiten op verzoek uitgeschakeld"
Geen idee, maar jij hebt de taal op NL staan. Dat maakt misschien ook wel niets uit, maar ik pak altijd het linkje dat rechts naast het filmpje staat. Die ene die je plaatste zal nooit werken, want insluiten was uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ook enig idee waarom ik normaal wel gewoon een link kan plaatsen ;?
UNA PALOMA BLANCA!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij hebt de taal op NL staan. Dat maakt misschien ook wel niets uit, maar ik pak altijd het linkje dat rechts naast het filmpje staat. Die ene die je plaatste zal nooit werken, want insluiten was uitgeschakeld.
t Is net een kater hè, als het niet helemaal naar wens is, teleurgesteld is, dan negeert hij je compleetquote:
Binnenkort gaan we allemaal naar de kloten vanwege de flu.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
t Is net een kater hè, als het niet helemaal naar wens is dan is hij teleurgesteld en dan negeert hij je compleet![]()
Hij trekt zo vast wel weer bij
Ja, en 0,3 tot 0,5 procent sterfgevallen. Hoeveel "geluk" heb jij altijd?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we allemaal naar de kloten vanwege de flu.![]()
100.000 per dag in de UK.
Echt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja maar dan via PM poesliefquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
t Is net een kater hè, als het niet helemaal naar wens is, teleurgesteld is, dan negeert hij je compleet![]()
Hij trekt zo vast wel weer bij
4 non blondsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:54 schreef APK het volgende:
'What's going on'
Girls aloud oid?
effe zoeken.
Jups, maar jij bent geen Nederlander meer toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb keelpijn!![]()
Of is dat geen symptoom?
Nee maar ik kom net uit de UKquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, maar jij bent geen Nederlander meer toch?
Jaa en een lelijke óók nog!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:02 schreef Gert het volgende:Ik
krijg
een
souvenirtje
![]()
Heb jij Jude Law echt áángeraakt?
Wow!
En hij jou ook? Heb je nu een handtekening op een rare plaats?
Ook in Argentinië zulke cijfers en inmiddels 45 doden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Kwam je hem zomaar tegen dan? Of was het na een show?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa en een lelijke óók nog!!![]()
Ja en ik heb een hand gehad en een arm om me heen enzo![]()
![]()
En een handtekening op een normale plaats
Was na een show, ik wist dat ie er was dus ff op gewachtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwam je hem zomaar tegen dan? Of was het na een show?
Jij bent nu natuurlijk óók een beetje beroemd!![]()
En ik daarom ook, want ik ken joú weer.![]()
Lelijke souvenirs FTW! Ik kan binnenkort wel een vitrine gaan plaatsen.
Overlopertquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:47 schreef Coos het volgende:
Nou Caro dat is solo singalongen.![]()
Gert zit zeker met LS te singalongen in het andere topic.
Heb jij die foto gemaakt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:13 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan Pim, wat een schatje
Welnee.quote:
Vrij naar Peter6000quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:13 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Truste Gert maar vertel nog effe snel waarom je daar niet post. Transparantie enzo.....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos zou erg graag wíllen dat ik daar zou gaan posten, maar dat doe ik niet.
Ja hállo, zit ik voor niets Jude te postenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee.
Coos zou erg graag wíllen dat ik daar zou gaan posten, maar dat doe ik niet.
Ga wél naar bed nu. Truste!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Vrij naar Peter6000
en dan springt ie op je buik en rukt ie je darmen eruit.
(maar dat was met lammetjes) en die vreet ik weer allemaal op.
Dan moet je er raus achter zetten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hállo, zit ik voor niets Jude te posten![]()
Nee die had ik nog gezien! Zo dicht ben ik nog nóóit bij een echte filmster geweest! Hoe voelt dat nou, en voel je z'n arm nog steeds om je schouder?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hállo, zit ik voor niets Jude te posten![]()
Trusten!
Hee, ik heb geen hakenkruis in m'n woonkamer hangen.quote:
Die vakantie heeft 'm goed gedaan, hij is erg verstandig latelyquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Truste Gert maar vertel nog effe snel waarom je daar niet post. Transparantie enzo.....
Nou Johnny vond ik indrukwekkender maar deze was ook erg aardigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die had ik nog gezien! Zo dicht ben ik nog nóóit bij een echte filmster geweest! Hoe voelt dat nou, en voel je z'n arm nog steeds om je schouder?
Jij was natuurlijk helemaal gefixeerd op dat hakenkruis maar de context begrijp je kennelijk niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, ik heb geen hakenkruis in m'n woonkamer hangen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:35 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik heb geknuffeld met Jude Law![]()
![]()
En een eekhoorn gevoerd![]()
En tannis gekeken. En dingen gekocht.
Ook een echt Londens Souvenir voor jou Pimmie. En ook voor Gert
Toch wel leuk dat je met één enkele post op de kast te krijgen bent, terwijl je de halve avond tevergeefs bezig bent geweest om te proberen mij voor de leeuwen te krijgen in de andere SC.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk helemaal gefixeerd op dat hakenkruis maar de context begrijp je kennelijk niet.
De stekkertjes waarmee die lui hun verderfelijke zooi door de microfoon spuien worden op die afbeelding eruit getrokken. Schilderij is in 1979 gemaakt door een vriend die momenteel voor de SP in de tweede kamer zit en dus boven iedere verdenking verheven!!!
Dus met een totaal andere instelling als waarmee jij die WO2 meuk post.
Ja komt die Haagse Hahswarming er nou nog?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:22 schreef Manu82 het volgende:
De zon schijnt en heb eerste ijsje al op
Goedemorgen
Gert ik heb je best hoog zitten als mod ook al zeg ik het nooit, alleen dat op de kast krijgen van iemand op een hele slinkse wijze ging je ook wel erg goed af tegen LS.... Je wist zelf dondersgoed dat door zijn zoontje ( dat jong van je) in een post neutraal te melden al genoeg was om hem te triggeren... En jij weet heel goed dat LS daar dan compleet gefixeerd door raakt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel leuk dat je met één enkele post op de kast te krijgen bent, terwijl je de halve avond tevergeefs bezig bent geweest om te proberen mij voor de leeuwen te krijgen in de andere SC.![]()
Wie schat nu wie verkeerd in.
Ik weet toch ook wel dat jij linkser dan Marx bent man.
Mogge fooks.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja komt die Haagse Hahswarming er nou nog?
CarOnline wat een mooie foto, was het in het Hyde Park?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:13 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Is geen fixatie, waren alleen 4 of 5 leuke banen daar en het is gewoon een leuke stadquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom die fixatie op Den Haag Manu?
Dan overschat je me toch. Bewijzen dat het absoluut niet mijn bedoeling was om LS te "triggeren" kan ik toch niet. Ik kan alleen maar aangeven dat ik voor mijn vakantie postte dat ik naar Calpe ging en dat hij zélf daar toen op repliede dat zijn zoontje daar ook woonde. Dus toen ik na een paar weken vakantie weer in de TBS SC kwam en hij meteen over Calpe begon, postte ik dat. Werkelijk geen enkel kwaad in de zin, het was zelfs aardig bedoeld, en ik moest zelfs even nadenken waarom hij nou zo over de rooie ging.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert ik heb je best hoog zitten als mod ook al zeg ik het nooit, alleen dat op de kast krijgen van iemand op een hele slinkse wijze ging je ook wel erg goed af tegen LS.... Je wist zelf dondersgoed dat door zijn zoontje ( dat jong van je) in een post neutraal te melden al genoeg was om hem te triggeren... En jij weet heel goed dat LS daar dan compleet gefixeerd door raakt.
Ontken het niet, je bent daar te intelligent voor om te zeggend dat dat heel je bedoeling niet was.
Schiet eens op dan, kun je nog mooi een stuk zomer meepakken hier ( en een BBQ geven als hahs tuinwarmingquote:
Zie je pm... als het niet je bedoeling was dan is het nog steeds een enorm redelijk verzoek, ik en anderen lazen het namelijk net zoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan overschat je me toch. Bewijzen dat het absoluut niet mijn bedoeling was om LS te "triggeren" kan ik toch niet. Ik kan alleen maar aangeven dat ik voor mijn vakantie postte dat ik naar Calpe ging en dat hij zélf daar toen op repliede dat zijn zoontje daar ook woonde. Dus toen ik na een paar weken weer in de TBS SC kwam en hij meteen over Calpe begon, postte ik dat. Werkelijk geen enkel kwaad in de zin, het was zelfs aardig bedoeld, en ik moest zelfs even nadenken waarom hij nou zo over de rooie ging.
Verder kan ik nog melden dat ik zelf een klein zoontje heb, en eerder empathie voel dan de neiging om iemand daarop te gaan pakken.
Achterste van m'n tong laten zien kan ik niet als mod, dus ik laat het hier verder bij. Als je serieus nog verder wilt lullen, doe dat dan maar per PM. Maar ik ben dadelijk wél naar een BBQ dus als jij de dansende muizen een beetje in het gareel kan houden: graag.
meldt.. ik las het inderdaad net als LS en bom....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie je pm... als het niet je bedoeling was dan is het nog steeds een enorm redelijk verzoek, ik en anderen lazen het namelijk net zo
Ik zag, zoals Gert zegt, een vleugje empathie (hij heeft heel soms van die buienquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
meldt.. ik las het inderdaad net als LS en bom....
En anderen, waaronder mijn "vriend" NMNS, lazen het niét zo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
meldt.. ik las het inderdaad net als LS en bom....
Als iemand ze voert ben jij het welquote:
Mooie stad achter de duinuhquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom die fixatie op Den Haag Manu?
Zo dat is boffen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net naar de stad geweest en binnen 2,5 uur een jas, schoenen, 2 broeken, een polo en een trui gescoord. Snel kleren kopen rocks.
Voelt je moeder zich al wat beter?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:19 schreef Talitha het volgende:
Hm... Ik heb weer van alles gemist geloof ik.
Helaas niet, lang verhaal. Vertel ik nog wel een andere keer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voelt je moeder zich al wat beter?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:41 schreef Talitha het volgende:
Helaas niet, lang verhaal. Vertel ik nog wel een andere keer.
Lief dat je het vraagt.
Geplukt uit de tuin van de buren zeker?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Veel sterkte met je moeder , wil haar niet te veel werk geven, dus de Gerbera's staan al in een vaas.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:22 schreef Talitha het volgende:
Geplukt uit de tuin van de buren zeker?Thanks Fluiter.
Peter Fox absoluut kult in Deutschlandquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:00 schreef Talitha het volgende:
Ik gooi die Duitsert van NMNS er nog een keer in. [ afbeelding ]
Ik denk al waar zijn zequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geplukt uit de tuin van de buren zeker?Thanks Fluiter.
Bedankt Buufje... ook voor de bloemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk al waar zijn ze![]()
Sterkte voor jou Lietje.
Ja, Da's toch het minste. Hou je het nog een beetje vol?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedankt Buufje... ook voor de bloemen.
Je bent er iniedergeval weer .quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:42 schreef Sporti het volgende:
Hoi fluiter, klopt ik heb te weinig tijd om intensief te fokken
We doen ons best.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, Da's toch het minste. Hou je het nog een beetje vol?
Trustequote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
We doen ons best.![]()
Afgelopen nacht weinig slaap gehad, dus dat ga ik maar eens inhalen. Trusten!
Nee geen cake vandaag maar wel aardbeien uit eigen tuinquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent er iniedergeval weer .
Nog wel tijd om cake in de oven te bakken?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:17 schreef Sporti het volgende:
Nee geen cake vandaag maar wel aardbeien uit eigen tuin
effe luisteren.......quote:
Alleen die video's vind ik al kunstquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Peter Fox absoluut kult in Deutschland![]()
hier nog een lekkere swingert
Is deze zon dan anders dan die van vorig jaar?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nouhou.. weet je dat dat kan met deze zon
Ik bedoel met héle volle zon, als je daar inkijkt kan je lasogen krijgen, da's écht waar !quote:Op zondag 5 juli 2009 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is deze zon dan anders dan die van vorig jaar?
Oh, en hoe zit dat dan met een halfvolle zon?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoel met héle volle zon, als je daar inkijkt kan je lasogen krijgen, da's écht waar !
heb ik eens gehad járen geleden..... erewoord... tenminste dat zei mijn vader![]()
die was lasser bij de NDSM en die had dat ook eens gehad, ben eerlijk gezegd niet naar de dokter
geweest ging geloof ik vanzelf over.......
jah... eh dat weet ik niet....quote:Op zondag 5 juli 2009 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, en hoe zit dat dan met een halfvolle zon?
Slaap lekker Fann, ik ga ook zo een tukkie doenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:13 schreef FANN het volgende:
Oh die is zoooooooooooo tofquote:
Hey hondjes weer thuis dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef hondjes het volgende:
Vandaag een autodagje, 1700 km achter de rug...
Ik kom daar niet van op de kast. Kwam jij er maar eens uit!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel leuk dat je met één enkele post op de kast te krijgen bent, terwijl je de halve avond tevergeefs bezig bent geweest om te proberen mij voor de leeuwen te krijgen in de andere SC.![]()
Wie schat nu wie verkeerd in.
Ik weet toch ook wel dat jij linkser dan Marx bent man.
Mogge fooks.
En had vanavond een goeie vriend aan de telefoon die woont in Gualdelajara (vlakbij madrid) 41 graden. Pffttt...quote:Op zondag 5 juli 2009 01:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kom net binnen, was een lekker eindje rijden, pffff het was in Zuid -Frankrijk 35c
Was zeker wel druk op de andere weghelft?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kom net binnen, was een lekker eindje rijden, pffff het was in Zuid -Frankrijk 35c
Vanaf de grens van Spanje tot voorbij kruispunt Marseille een lange file, richting Spanje.quote:
beter nu dan over drie wekenquote:
Ik had je nog gebeldquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:25 schreef Gert het volgende:
Achterste van m'n tong laten zien kan ik niet als mod, dus ik laat het hier verder bij. Als je serieus nog verder wilt lullen, doe dat dan maar per PM. Maar ik ben dadelijk wél naar een BBQ dus als jij de dansende muizen een beetje in het gareel kan houden: graag.
Welkom terug ouwe taaie !quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef hondjes het volgende:
Vandaag een autodagje, 1700 km achter de rug...
Veilig aangekomen zie ik. Geniet van je zwembaden en je kleindochter.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:30 schreef hondjes het volgende:
ja hé ......... en hier kost het niksquote:Op zondag 5 juli 2009 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou er voor betalen fann, gewoon om te kijken wat je zou uitkramen.
nah.... dat zei ik in het begin van de week nog toen iedereen begon te klagen over de hitte......quote:Op zondag 5 juli 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
Wat is er met de hittegolf, Fannetje Hiemstra?
Oooh, ik dacht dat die nu pas zou beginnen terwijl alles en iedereen zegt dat het koeler wordt.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... dat zei ik in het begin van de week nog toen iedereen begon te klagen over de hitte......
straks komt er nog een hittegolf....![]()
da's dan 7,50 eurootjes mevrouwtje![]()
bij vwijze van sproken als ik op de kermis zou zitten.......
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat die nu pas zou beginnen terwijl alles en iedereen zegt dat het koeler wordt.
Zou wel tof zijn geweest dat jij dan gelijk zou hebben. Ik vind het jammer want ik kan nu elke dag met Herman de opblaaskrokodil op pad.
Ik denk het wel. Zal eens kijken in de garage zo. We gaan nl zo weer met hem op pad.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
leeft Herman nog?
hij moet wel goed drinken hé met dit weeren veel fruit eten
![]()
ik ga een cursus geven binnenkort in ''hoe lul je zo slap mogelijk een internetforum vol?''![]()
ken ook nog altijd als ik ''krap bij kas'' zit
die komt op bladzijde één van mijn boek en dan verzin ik er zelluf bij dat je een pofbroek aanhadquote:Op zondag 5 juli 2009 11:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Zal eens kijken in de garage zo. We gaan nl zo weer met hem op pad.
De laatste keren heb ik hem genegeerd maar nu kan meneer hem dragen. Zo irritant als je wil draaien in het bos met zo'n krokodil van 2 meter. Zit zijn kop weer klem.
Oh ja, vorig jaar was ik nog met hem verdwaald. De jongens hebben het daar nog steeds over.![]()
Liep ik daar te schelden in dat kutbos met die kutkrokodil onder mijn arm. Stonden we opeens in een maisveld terwijl we toch echt in een bos moesten staan.![]()
Hier, je cursus werpt vruchten af.
Ja en dat het bos gewoon uit zichzelf was gaan lopen. Dat het niet aan mij lag maar aan dat bos.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
die komt op bladzijde één van mijn boek en dan verzin ik er zelluf bij dat je een pofbroek aanhad![]()
zie je nou hoe makkelijk dat gaat....
jah..... en jij hebt dan een kek kort kapseltje enzo.....quote:Op zondag 5 juli 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en dat het bos gewoon uit zichzelf was gaan lopen. Dat het niet aan mij lag maar aan dat bos.
Het is gewoon een lekker gek en spontaan bos.
Goedemiddag.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
Veilig aangekomen zie ik. Geniet van je zwembaden en je kleindochter.
Oh net als die mevrouw die van haar kat een tas bouwde.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:48 schreef FANN het volgende:
Of een boek schrijven over mensen op internetforums![]()
dat lijkt me ook leuk, gebruik ik natuurlijk geen namen enzokrijg ik zó een bijbel
mee vol........
makkie.....
Daar ben ik flink beroerd van geweest.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh net als die mevrouw die van haar kat een tas bouwde.
Alleen van die oogschaduw al.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Daar ben ik een flink beroerd van geweest.
die was eng.......quote:Op zondag 5 juli 2009 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh net als die mevrouw die van haar kat een tas bouwde.
Dat zelfvoldane smoel van d'r...quote:Op zondag 5 juli 2009 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen van die oogschaduw al.
Ze hadden haar ter plekke op moeten pakken bij P&W.
jah.. dat deed ze met mensen die haar emails hadden gestuurd... kwamen ze met foto en al in beeldquote:Op zondag 5 juli 2009 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zelfvoldane smoel van d'r...Maar ik pas maar op, zometeen gaat ze mijn doopceel ook ff lichten
En sta je in een boek die ze niet eens zelf kan schrijven.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zelfvoldane smoel van d'r...Maar ik pas maar op, zometeen gaat ze mijn doopceel ook ff lichten
nee gewoon gestoord en naarquote:Op zondag 5 juli 2009 12:06 schreef Noek het volgende:
[..]
En sta je in een boek die ze niet eens zelf kan schrijven.
Wat een zwakzinnig wijf maar ze is vast heel gek en spontaan.
Nee. Maar die schrijfster was ook niet helemaal jofel volgens mij. Die zou eens lekker een chocoladereep moeten eten en een keer goeie sex ofzo. Zal ze van opknappen denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:06 schreef Noek het volgende:
[..]
En sta je in een boek die ze niet eens zelf kan schrijven.
Wat een zwakzinnig wijf maar ze is vast heel gek en spontaan.
Ja hè? Die keek ook al zo wazig uit haar ogen alsof ze geen flauw benul had waar ze nu eigenlijk was.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee. Maar die schrijfster was ook niet helemaal jofel volgens mij. Die zou eens lekker een chocoladereep moeten eten en een keer goeie sex ofzo. Zal ze van opknappen denk ik.
en dan het liefst tegelijkertijd, zo met je hele giecheltje vol chocolade en dan er vol tegenaanquote:Op zondag 5 juli 2009 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee. Maar die schrijfster was ook niet helemaal jofel volgens mij. Die zou eens lekker een chocoladereep moeten eten en een keer goeie sex ofzo. Zal ze van opknappen denk ik.
Goed zo. Heb je jullie mam ook gebeld met dit goede nieuws?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb vrijdag ook verse ananas op, in de ananasvla.
Wie moet een beurt, heb weer alles gemist.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hè? Die keek ook al zo wazig uit haar ogen alsof ze geen flauw benul had waar ze nu eigenlijk was.
"De aarde?? De aarde?? En dat doe je dan door de shampoo en dan??"
Mijn hondje kan niet zwemmen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:57 schreef tuinfluiter het volgende:
In tropisch Nederland toch geen twee zwembaden voor hondjes,
maar een plas, kanaal vlakbij de tuin waar hondje in kan zwemmen
Ja toen was ik bij tante Thelma en oom Frits en neef Tijn etcetera etcetera op de bbq.quote:
Dus alleen pootjes baden.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:27 schreef beequeen het volgende:
Mijn hondje kan niet zwemmen.Hij zakt met zijn lange lijffie zo naar de bodem, de oen.
Ja sorry hoor, wees blij dat ik je toen belde en niet toen ik thuiskwam vannachtquote:Op zondag 5 juli 2009 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja toen was ik bij tante Thelma en oom Frits en neef Tijn etcetera etcetera op de bbq.![]()
Goedemiddag.
Beetje grijs hier!
FANN! Maak het eens moooi weer weer, je kan het!
O... ik zie net op het programma dat er alleen klassieke muziek is vandaag. En alleen 's middags. Lamaar.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, wees blij dat ik je toen belde en niet toen ik thuiskwam vannacht
En ja, misschien kom ik vanavond wel ff een wijntje drinken
Nou ja, grijs... hoe noem je dat.. heiïg is het.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar nog steeds grijs? Hier echt volop zon![]()
En dan nu een middag met de familie. Zwagers waren jarig en vieren samen hun verjaar.
Ja jammer is dat maar de duitsers snappen dat niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, grijs... hoe noem je dat.. heiïg is het.
Heb jij nog wel zon daar in Grun Tuinfluiter?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Eerst was het een grijze lucht en nu weer zonnig en bijna iets te warm.
Volgens de weerberichten is er ander weer op komst.
http://www.zoover.nl/nede(...)cl-scheveningen/weer
http://www.zoover.nl/nederland/noord-brabant/eindhoven/weer
http://www.zoover.nl/nederland/utrecht/utrecht/weer
http://www.zoover.nl/nederland/noord-holland/amsterdam/weer
http://www.zoover.nl/nederland/groningen/groningen/weer
Tis hier in E'hoven bewolkt, maar binnen nog steeds warmwarmwarm. Van mij mag dat onweer beginnen.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:14 schreef CarOnline het volgende:
Middag![]()
Vandaag in Eindhoven was het warm, maar hier is het gewoon exotisch.
Wat een hitte, zelfs binnen is het warm en dat wil wat zeggen.
Goed dat ik het lees, ik geloof ook niet zo dat dat mijn ding is.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
O... ik zie net op het programma dat er alleen klassieke muziek is vandaag. En alleen 's middags. Lamaar.
Ziet er hier niet naar uit dat het gaat regenen voorlopig.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis hier in E'hoven bewolkt, maar binnen nog steeds warmwarmwarm. Van mij mag dat onweer beginnen.![]()
Ik moet alleen nog wel met de fiets weg straks.
Hangt er vanaf waar ergens in 'exotisch' Duitsland je zit denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ziet er hier niet naar uit dat het gaat regenen voorlopig.
Exotisch Duitsland
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed dat ik het lees, ik geloof ook niet zo dat dat mijn ding is.
En daarnaast vond mijn kater het ook nog geen goed idee dat ik vanavond weg ging.
En nee, ik heb het niet over balou
Daar niet in ieder gevalquote:Op zondag 5 juli 2009 15:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ergens in 'exotisch' Duitsland je zit denk ik.
http://buienradar.nl/
O het komt nét niet aan land hier, zo te zien. Jammer. Het is hier namelijk ook exotisch, in de zin van: net zult vies zweterig weer als in Zuid Oost-Azië.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ergens in 'exotisch' Duitsland je zit denk ik.
http://buienradar.nl/
Dat ze keigoed kunnen Musicallen en mooie tennisbanen hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
Ha spion fraulein Caro, wat ben je allemaal te weten gekomen over die stomme geallieerden!
Ik moest je de groeten doen van Nourah.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
Ha spion fraulein Caro, wat ben je allemaal te weten gekomen over die stomme geallieerden!
Gewoon 1 keer.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:04 schreef CarOnline het volgende:
Hoe was het in Spanje dan?
En hoevaak heb je die mms eigenlijk verzonden?
Ik heb hem 5x gehad uiteindelijk
Je ben je hersencellen aardig aan het verzuipen dan!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon 1 keer.
En nee Coos ik was niet lam, het was vier uur 's middags of zo. (al zegt dat ook niet alles, op vakantie)
Wie is Nourah dan?
Nou tot over drie dagen dan. Er is daar een horde VOL-ers neergestreken, en tesamen met de 240 posts per dag van versabommie levert dat heel wat volle topics op.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:06 schreef Marrije het volgende:
Bedankt mensen. Ja, erg jammer en verdrietig. Niks aan te doen. Maar het zal wel beter zijn zo (aangenomen dat het dan een chromosoomprobleem was).
Ik zit nog steeds in Zweden trouwens. Goed vertoeven hier.
Wel een tijd niet op het forum gekeken dus ik moet even bijlezen, eerst de SC van TBO maar als ik het zo wat lees.
Oh ik lees het nu pas.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:06 schreef Marrije het volgende:
Bedankt mensen. Ja, erg jammer en verdrietig. Niks aan te doen. Maar het zal wel beter zijn zo (aangenomen dat het dan een chromosoomprobleem was).
Ik zit nog steeds in Zweden trouwens. Goed vertoeven hier.
Wel een tijd niet op het forum gekeken dus ik moet even bijlezen, eerst de SC van TBO maar als ik het zo wat lees.
Haha, o ja... sjezus Coos, dat is al minstens 5 jaar geleden dat ik die gezien heb.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben je hersencellen aardig aan het verzuipen dan!(dochter)
Heb jij btw die foto's nog van die Delft meet?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, o ja... sjezus Coos, dat is al minstens 5 jaar geleden dat ik die gezien heb.
Groeten terug! Leuke chick ondanks dr pa.
Oh nou laat maar danquote:Op zondag 5 juli 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou tot over drie dagen dan. Er is daar een horde VOL-ers neergestreken, en tesamen met de 240 posts per dag van versabommie levert dat heel wat volle topics op.
Waar in Zweden zit je? Hoe smaken de kotbullar?
Achjoh je weet hoe het gaat.. op een gegeven moment verveel ik me en ga ik weer elders kijken er is nog zoveel te doen op het interwebs... of gewoon druk aan het werk... dat kan ook nogquote:Op zondag 5 juli 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou tot over drie dagen dan. Er is daar een horde VOL-ers neergestreken, en tesamen met de 240 posts per dag van versabommie levert dat heel wat volle topics op.
HEY! Zit trouwens slechts aan 16 posts per dag gemiddeldquote:Op zondag 5 juli 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's rundvlees hoor, mag je best hebben. Of ben je vega?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nou laat maar danIk heb wel even zitten zoeken naar die ban van LS maar dat kon ik natuurlijk niet vinden
![]()
Ik zit in Smaland, daar wonen mn ouders, vandaar.
Geen idee hoe dat smaakt
Haha, ja omdat je er soms ineens weer een paar maanden tussenuit piept.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Zit trouwens slechts aan 16 posts per dag gemiddeld
Nee, die rundvlees mag ik niet en ik ben geen vegaquote:Op zondag 5 juli 2009 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's rundvlees hoor, mag je best hebben. Of ben je vega?
Ja hoor, klik.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, die rundvlees mag ik niet en ik ben geen vega![]()
Ik dacht jij komt wel ff met een linkje, maar dat kan zeker niet als mod
Hey... ik tiep gewoon wat sneller dan de restquote:Op zondag 5 juli 2009 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, ja omdat je er soms ineens weer een paar maanden tussenuit piept.
Maar de laatst beschikbare cijfers zijn van vrijdag en toen had je 331 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |