Dronken worden waar de 'baas' bij is doe ik nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:07 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ah okay. Bouwvakkersborrel dat klonk als een Caligulaans zuipfestijn.
Je baas dronken voeren is wel handig. Krijg je ineens die opslag of promotie die je al tijden vroeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dronken worden waar de 'baas' bij is doe ik niet
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:27 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Je baas dronken voeren is wel handig. Krijg je ineens die opslag of promotie die je al tijden vroeg.
Heeft ie een hoge alcoholtolerantiegrens?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Maar dan moet ik van goeie huize komen ben ik bang
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:29 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Heeft ie een hoge alcoholtolerantiegrens?
Laten we dat maar niet doenquote:
Ik heb ooit eens een joint gerookt, maar ik hou het voor de rest gewoon bij bier en goeie muziek en sporadisch een sigaarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:40 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat is echt rotzooi. Daar leggen ze een olifant mee plat geloof ik.
Ik heb in het verleden wel wat met drugs geexperimenteerd maar ook niet meer dan dat. XTC vond ik niks, blowen kreeg ik koppijn van. Nu kan ik geen eens drugs meer nemen al zou ik het willen. Slik Ritalin.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een joint gerookt, maar ik hou het voor de rest gewoon bij bier en goeie muziek en sporadisch een sigaar
Nog een ADD-patiënt in deze club.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:46 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden wel wat met drugs geexperimenteerd maar ook niet meer dan dat. XTC vond ik niks, blowen kreeg ik koppijn van. Nu kan ik geen eens drugs meer nemen al zou ik het willen. Slik Ritalin.
Ritalin is chill, daar was ik al achter. Binnekort toch maar langs mijn eigen dokter omdat die hopelijk wel me serieus neemt...quote:
Wat voor toko werk je dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 03:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha;verwege de avond wist ik precies wat ik zou posten; het werk is v r e s e l i j k en ik zou stoppen zodra ik mijn uniform terug verdiend had. Wat een verschil kan drank op de kosten van de zaak maken! Niet eens zo veel gedronken, maar wel goed (zomaar een voortreffelijke chablis van 50 euro de flesze kunnen het missen kennelijk
) Ben benieuwd hoe ik er morgen tegenaan kijk, want hoewel het heftig verdrongen wordt door benevelde breincellen, ik weet nog dat ik me zelden zo vernederd heb gevoeld... Aan de andere kant is het maar voor twee maanden en verdient het goed. maar ik voelde me wel echt klote. Wel een jongen leren kennen met wie ik vet veel gemeen bleek te hebben, hij was o.a. op die kinderbergafenis ook en hij woont bij mijn oma in de straat
Gekke kleine wereld
![]()
Heb ik wel ergens vermeldquote:
Ben nooit verder gegaan dan hasj en wiet, vond het wel leuk allemaalquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb ooit eens een joint gerookt, maar ik hou het voor de rest gewoon bij bier en goeie muziek en sporadisch een sigaar
heb ik ook gegeven, you sillyquote:Op zondag 5 juli 2009 04:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een of ander horeca dinges, maar we willen natuurlijk wle details he
En nu je weer een beetje helder en uitgeslapen bent, hoe denk je nu over wat je vannacht postte?quote:Op zondag 5 juli 2009 10:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nes is duidelijk véél stoerder dan ik
Zo?! Jij bent ook weer snel wakker.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nes is duidelijk véél stoerder dan ik
Het gekke was dat ik drie glazen wijn gedronken had, ingeschonken op de restaurant-manierquote:Op zondag 5 juli 2009 10:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En nu je weer een beetje helder en uitgeslapen bent, hoe denk je nu over wat je vannacht postte?
Mijn broertje ging op zeilkamp. Ik werd wakker toen hij op zijn tenen winegums op mijn bureau kwam leggen, maar ik wilde hem sowieso wel gedag knuffelenquote:
Da's lief.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn broertje ging op zeilkamp. Ik werd wakker toen hij op zijn tenen winegums op mijn bureau kwam leggen, maar ik wilde hem sowieso wel gedag knuffelen
Dan wachten we de volgende keer wel afquote:Op zondag 5 juli 2009 10:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het gekke was dat ik drie glazen wijn gedronken had, ingeschonken op de restaurant-manierMaar ja, al met al vond ik het werk terwijl ik het deed heel stom, maar kan ik het achteraf wel relativeren. En ik schijn ook gewoon twee keer pech te hebben gehad met mijn 'jobs' zoals ze dat noemen
mwaah ik kijk er niet echt naar uitquote:Op zondag 5 juli 2009 10:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan wachten we de volgende keer wel af
Dat is klote dan, want met tegenzin naar je werk gaan is echt een straf, ik heb het 3 maanden gedaanquote:Op zondag 5 juli 2009 10:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mwaah ik kijk er niet echt naar uit
Ik weet hetquote:Op zondag 5 juli 2009 10:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is klote dan, want met tegenzin naar je werk gaan is echt een straf, ik heb het 3 maanden gedaan
Ja, dat is ook weer zo, en daarna zie je ze nooit meerquote:Op zondag 5 juli 2009 10:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet hetGelukkig heb ik het vooruitzicht van maximaal twee maanden
Agree agree. Maar het ergte is de saaiheid...quote:Op zondag 5 juli 2009 10:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo, en daarna zie je ze nooit meer
Er zijn ergere vakantiebaantjes denkbaar hoor, bollen pellen bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 juli 2009 11:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Agree agree. Maar het ergte is de saaiheid...
ongetwijfeldquote:Op zondag 5 juli 2009 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er zijn ergere vakantiebaantjes denkbaar hoor, bollen pellen bijvoorbeeld
Ik meldde 3 maanden van tevoren dat ik was aangenomen bij een ander bedrijf, toen was ik ineens nergens meer goed voor. Ik stuurde eerst een man of 10 aan, die 3 maanden daarna heb ik alleen simpel werk gedaan en hoefde me nergens meer mee te bemoeien.quote:
Mooi station, dat dan weer welquote:Op zondag 5 juli 2009 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Je kunt op de site van de NS de pagina laten voorlezen, dat is grappig
Vooral hoe ze Amsterdam bijlmer arena uitspreekt
Oh zuurquote:Op zondag 5 juli 2009 11:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik meldde 3 maanden van tevoren dat ik was aangenomen bij een ander bedrijf, toen was ik ineens nergens meer goed voor. Ik stuurde eerst een man of 10 aan, die 3 maanden daarna heb ik alleen simpel werk gedaan en hoefde me nergens meer mee te bemoeien.
Het was zelfs zo erg dat ik niet mee mocht naar een vakbeurs waar al het personeel heenging, want ik zou toch bijna weggaan bij het bedrijf, dus mocht ik een dagje vrij nemen
Ik ben er morgenavondquote:Op zondag 5 juli 2009 11:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mooi station, dat dan weer welWas daar vrijdagavond, heb nog een foto gemaakt van de roltrappen vol met witte mensen
Ja, was ook werk onder m'n niveau, had het daar wel gezien, lange dagen, zwaar werk en matig betaald.quote:
Ga je doen?quote:
Deed je?quote:Ja, was ook werk onder m'n niveau, had het daar wel gezien, lange dagen, zwaar werk en matig betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |