Een goedmakertje voor de lauwe klachtquote:
Ik wil dat je mijn sperma opslurpt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:03 schreef Biefstuk het volgende:
Kom klaar in een bekertje koffie, zet het bekertje neer bij je collega.
Dan begrijpt ie de boodschap wel.
Mijn TL is een gaylord... zal die vast fijnvinden, die kontenbonkertquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:03 schreef Biefstuk het volgende:
Kom klaar in een bekertje koffie, zet het bekertje neer bij je collega.
Dan begrijpt ie de boodschap wel.
Die ene is een oostblokhoertjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:20 schreef Biefstuk het volgende:
Wat een slechte namen hebben die internethoertjes
Ja leuk, veel vrijheid... maar geen poen om er van te genietenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:30 schreef B.E.D het volgende:
Vraag gewoon een uitkering aan joh.
Lekker de hele dag doen waar je zin in hebt.
Opstaan wanneer je zin hebt. Geen wekker zetten.
Het zo laat maken als je wil.
Met een blik bier op de bank tvkijken terwijl je toekijkt hoe de buurt vermoeid thuiskomt van een dag zwoegen voor de baas, terwijl ze daarmee het beste gedeelte van een dag verpesten.
Ga jij maar zandkastelen in ONZ bouwen, met je antiklachtenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef right_turn het volgende:
[..]
De dingen die het leven draaglijk maken!
Druktemakerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:32 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Ga jij maar zandkastelen in ONZ bouwen, met je antiklachten
Ik liet gisteren trouwens foto's zien van één van mijn antiklachten aan een vriend en hij vond haar niet aantrekkelijk. Zelf vind ik haar absoluut een lekker ding. Nu weet ik niet of ik wel of niet een slechte smaak heb qua vrouwen. Onze smaken verschillen, over het algemeen ga ik voor blond, maar mijn antiklachtje is een donkerharig typjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:32 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Ga jij maar zandkastelen in ONZ bouwen, met je antiklachten
Ik vind deze heel erg leukquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:00 schreef right_turn het volgende:
Graag zou ik willen zien dat er meer mooie jonge sletjes aangenomen worden. Het zal de werksfeer aanmerkelijk bevorderen.
Je voelt je aangesproken zekerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |