ja die tyfus trein denk ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
niet sgelde met kanker :S stel dat iemand hier eraan overlede is
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
niet sgelde met kanker :S stel dat iemand hier eraan overlede is
Ga toch lopen prutser,dan ben je waarschijnlijk sneller thuis.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:56 schreef Zwoerd het volgende:
roept die bitch om dat het nog wel even kan duren "het is voor hun ook moeilijk mn de seinen te bedienen" het is vedomme toch hun werk prutreqs
syntus kapt ook met storingenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
nen tukker
ga dus ook mn overstap in zutphen missen. Blah
ben ik al lang weg, kom maar hengel dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Sta je op het station in Nijmegen? Dan kom ik eraan om je een paar klappe te geven.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:19 schreef TheZapster het volgende:
Geef er voor mij ook een paar Mr.Cooper!
Er is ook iets ergs gebeurd, jouw spelling!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:49 schreef Tism het volgende:
Mobiele FOK!kers, damn!..![]()
Ik dacht, er is iets ergs gebeurt!..
Wat?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:24 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
ben ik al lang weg, kom maar hengel dan.
Hou je bek, relflikker.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:07 schreef Wupppie het volgende:
Er zijn twee hengelo's
dus.
maar ik pak bier en popcorn, want ik neem aan dat die homo van een mr. cooper dit niet over zijn kant laat gaan!
Ik vind het zielig.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:20 schreef TheZapster het volgende:
Pak hem aan Mr.Cooper!
PM me even, dan kom ik eraan, heb je bier en chips, het mijne is op.....quote:
Ik kan je wel ophalen vanaf het station in Nijmegen, ik ben nu alleen (Nog 2 weken). Ik heb hier heel veel eten in huis en genoeg drank (Bier, en lekkere rum).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:23 schreef IJsblock het volgende:
[..]
PM me even, dan kom ik eraan, heb je bier en chips, het mijne is op.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |