quote:Bobby Lashley will fight for fifth time on October 3rd in Denver, CO.
The mother f*cker is alive!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:19 schreef Fokski het volgende:
Kimo schijnt trouwens gewoon in leven te zijn.
http://sports.yahoo.com/mma/news;_ylt=As_n8CQqOTG6t6VYz_OhCTE9Eo14?slug=ki-kimo072109&prov=yhoo&type=lgns
Hey, Dream 10 op de mma-tracker?![]()
Monson > Rogers any damn day hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef Fokski het volgende:
Waardeloos maar Belfort of Monson zijn geen goede graadmeters, dan zie ik nog liever Brett Rogers.
Dat zou kunnen maar ik denk dat Fedor Monson makkelijker pakt dan Rogers. Rogers is groter en ik denk dat je Fedor alleen kan pakken via stoten en niet zo zeer op de grond. Verder zie Monson Fedor niet op de grond krijgen om zijn sterke punten te tonen en dan krijg je een standup gevecht waar Monson gewoon tekort komt. Tegen Rogers moet Fedor uitkijken voor mokerslagen en de grotere reach.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuk event waar de ervaren gokker heel wat centjes had kunnen winnen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Zou wat zijn zeg, dalijk gaat het door en wint Lasleyquote:According to multiple reports, the Barnett vs. Fedor main event of the Affliction: Trilogy event, which is scheduled to take place on August 1, is in jeopardy. The report states that Josh Barnett tested positive for an unnamed substance in a pre-fight test. As a result of this, the California State Athletic Commission will not license Barnett for his scheduled bout against Fedor Emelianenko. Barnett has not been notified of any problems as of Tuesday night. He also noted the test was taken three weeks ago.
Just 11 days before the event is scheduled to take place, Vitor Belfort, who is currently slated to face Jorge Santiago in a middleweight bout, has agreed to take on Fedor Emelianenko, though that is not official. One source is cited as saying Emelianenko would have the choice of fighting either Belfort or 4-0 former WWE Superstar Bobby Lashley. However, Lashley has denied any knowledge of replacing Barnett, stating the following:
"I don't know if I would want it right now. Since the last fight, I haven't really been into training again. That fight is next week. That would be something I would really have to take a look at. To just jump in there probably wouldn't be the smartest thing for me right now. A lot of people would say that might be a money fight. They figure, 'If we give him enough money, will he do it?' That's what people tend to look at. I don't want to get into fighting for the money so much right now."
Fedor is being highly anticipated as the next opponent for Brock Lesnar.
Attencio heeft inmiddels alweer laten weten dat Belfort geen optie is aangezien hij al een fight op de card heeft. Ook Bobby Lashley aantrekken om het tegen Fyodor op te nemen was geen echte optie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:20 schreef roepdeman het volgende:
Belfort...en het ging net zo goed op MW...
Ach ja, hij heeft ooit eerder als HW en LHW gevochten, dus een kans heeft hij sowieso. Ik ben nog geen fan van Rogers, maar hij en Werdum zijn op dit moment een veel betere keus. Rogers meer qua Marketing.
Verder nog HW's die vrij, in vorm en beschikbaar zijn? Jose Canseco anyone?
Tito neemt het niet want dan heeft hij maar een week om het gevecht te promoten, kans dat hij wint is minimaal en na zijn blessure zou het zakelijk gezien een enorm slechte beslissing zijn om het gevecht te nemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:18 schreef Fyodor het volgende:
Tito lijkt me trouwens ook een reële optie... niet dat ik er blij mee ben, maar toch.
M'n dag is toch al verpest door het nieuws dat zowel Fedor - Barnett als Alistair - Werdum niet doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |