quote:Ferguson zet 'target' voor Owen op 15 doelpunten
Nadat Manchester United Cristiano Ronaldo en Carlos Tévez was kwijtgeraakt, was het een verrassing dat Michael Owen werd gehaald als vervanger.
In Manchester waren de fans enigszins beduusd dat er een 'oude' speler gekocht werd van de 94 miljoen euro die men ontving voor Ronaldo. Na enkele oefenpartijen, waarin Owen scoorde, keert het tij echter voor Boy Wonder.
De trainer verwacht volgens The Daily Mail dat Owen zo'n 25 wedstrijden zal spelen. Als dit inderdaad het geval is, wordt van de spits verwacht dat hij 15 doelpunten voor de Red Devils maakt.
Ferguson denkt niet dat dit een probleem oplevert. "Als je naar zijn statistieken kijkt, zelfs de laatste twee jaar bij Newcastle toen ze door een moeilijke periode gingen, scoorde hij eens per twee wedstrijden," sprak de Schotse leermeester van The Mancunians vol vertrouwen.
En terecht:Yquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Villa wil 'm niet echt laten gaan, dus zal wel de hoofdprijs op staan
quote:According to The Sun, Edwin van der Sar has rubbished suggestions that he has already decided to retire at the end of the 2009/10 campaign. "As far as making a decision on my future, I'm going to see how the season goes," said the Dutchman.
nu ook op ZDF bezig. 2-1 ManUquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:30 schreef Dos37 het volgende:
vanavond 18:30 sport1, oefenwedstrijd voor Audi Cup. Tegen Boca.
Mensen die spelers beoordelen in oefenwedstrijdenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef Ytereo het volgende:
2 dagen Nani gezien, echt de opvolger van Ronaldo,
Vind Nani zo sterk en technisch![]()
Verder vind ik het team wel duidelijk zwakker als vorig jaar. En de shirts zijn
Hij had wel een paar leuke voorzetten, maar hij moet mij nog maar overtuigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:53 schreef Dos37 het volgende:
Valencia viel mij in de eerste wedstrijd wel in positieve zin op.
Ik heb twee jaar Nani gezien en in die tijd is hij alleen maar slechter gewordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef Ytereo het volgende:
Verder vind ik het team wel duidelijk zwakker als vorig jaar. En de shirts zijn
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef Ytereo het volgende:
Hoeveel is het geworden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:10 schreef ijsbrekertje het volgende:
Vanavond finale Audicup: Bayern München - Manchester United.
Om 20.45 uur op ZDF en Sport1
Denk alle 4quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:20 schreef One_conundrum het volgende:
Wie komt er op Rechtsback komend seizoen? Is Fergie daar al uit? Rafael, Brown oShea Neville?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |