Net of hij echt aan de coke zat.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:25 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik vond 't juist wel leuk
Al helemaal omdat Harry nooit zo is, en met dat geluksdrankje op helemaal hyper en blij doet
Ja klopt, maar het ging me ook niet om Kreacher/Knijster, maar om de échte Horcrux. Die wel al eerder in het boek is voorgekomen maar nog niet in de film.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kreacher is in HP5 wel (kort) aan bod geweest.
Dat zou echt te triest zijn.quote:
Oh ja, dat boekje wil ik ook nog steeds hebben.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:00 schreef Patch het volgende:
denk dat het boek van Beedle the Bard ook nog wel verfilmd gaat worden, met Emma Watson als intro & voice-over.
En wellicht de verschillende verhalen door verschillende regisseurs
jawel toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh ja, dat boekje wil ik ook nog steeds hebben.
Is dat überhaupt nog wel te koop?
Ik zal eens in de boekwinkel kijken. Heb al tijden nog wat boekenbonnen liggen.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Patch het volgende:
[..]
jawel toch?
geen idee, heb het meteen op de releasedatum gekocht.
Leest lekker weg, leuk voor een avondje met een glaasje wijn en wat hapjes.
1 bon van 9 euro is goed genoegquote:Op maandag 20 juli 2009 18:05 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zal eens in de boekwinkel kijken. Heb al tijden nog wat boekenbonnen liggen.
Ik meende dat Emma Watson geen interesse in een verdere filmcarriëre meer had?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:00 schreef Patch het volgende:
denk dat het boek van Beedle the Bard ook nog wel verfilmd gaat worden, met Emma Watson als intro & voice-over.
En wellicht de verschillende verhalen door verschillende regisseurs
jawel hoor, maar ze geeft de voorkeur aan een paar goede diploma's.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik meende dat Emma Watson geen interesse in een verdere filmcarriëre meer had?
Behalve bij de liefdesdrank. Daar was hij echt goedquote:Op maandag 20 juli 2009 21:02 schreef dierenfanaat het volgende:
Ik heb alle boeken gelezen maar ik vond de film eigenlijk de beste film uit de reeks. Er is inderdaad veel uitgeknipt maar de goede momenten zaten er wel in. Ook veel humor zoals bij die ene nieuwe leerkracht aan tafel wanneer Hermelien vertelt over haar ouders beroep. Alleen jammer van het niet verfilmde grote gevecht. Vind vooral de 3 hoofdpersonen aardig vooruit gegaan in acteren, alleen Ron viel soms nog eens tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |