abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71138062
Nou net even geweest en vond 'm ook zwaar tegenvallen behalve wat geinige momenten. Maargoed, 't is echt een 'tussendoor' film. Weer een jaar wachten
pi_71138068
de film is niet zo goed vergeleken met het boek. Maja dat is bijna altijd zo.

In het boek zit er een dikke actie op het einde. Grote gevechten binnen de school. Niets daarvan zit in de film. Dat was iets wat me erg tegenviel. Verder was het wel een leuke film
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_71138514
quote:
Op zondag 19 juli 2009 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dat was totaal niet grappig. Dragonballs + = . Slughorn + Sir =
Ik vond 't juist wel leuk
Al helemaal omdat Harry nooit zo is, en met dat geluksdrankje op helemaal hyper en blij doet
pi_71140782
quote:
Op maandag 20 juli 2009 00:37 schreef kalinho het volgende:
Ik vond Narcissa perfect gecast. Ook een beetje dat freak-achtige wat ze ook in Fight Club heeft.
Ja? Dat vond ik echt niet !

Ik zag haar echt voor me als een langharige, blonde feeks - heel mooi, maar gemeen zeg maar.
pi_71141091
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:32 schreef bladibladibla het volgende:
Ik zag het aankomen, maar ik sprong echt een meter omhoog
aahww
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_71142097
quote:
Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef Cudles het volgende:
"Hearry!!!"

"Seuuuurr!!!!"
"But i AM the chosen one"
  maandag 20 juli 2009 @ 11:01:45 #202
160346 Mavro
Black & Red
pi_71143025
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:22 schreef banananasi het volgende:

[..]

"But i AM the chosen one"
*pets*

"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_71143108
Alexxxxx en ik gaan morgen, eindelijk!
Heb alle spoilers gelezen, nu weet ik wat ik wel en niet kan verwachten, dat scheelt teleurstellingen denk ik..
Niet dat ik ooit teleurgesteld ben als ik Alan Rickman heb gezien, maar toch..

Heb er echt heel veel zin in!
pi_71145707
Ik heb de film vorige week woensdag gezien en ik ben er eigenlijk nog steeds niet helemaal over uit wat ik er nu van moet vinden.

De film an sich vond ik zeker vermakelijk, je moet alleen niet te veel met het boek te vergelijken. Ik heb er over gedacht het boek nog eens gaan lezen voor de film uit zou komen maar ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan. Volgens mij zou ik dan zwaar teleurgesteld zijn aangezien er toch flink in het verhaal is geknipt.

Mijn ouders en vriend hebben de boeken niet gelezen en hun eerste reactie was dat ze de film saai vonden (lees: te weinig actie). En er waren een aantal stukken (zoals het einde) die ze nogal vaag vonden, ze hielden er een beetje een "wtf" gevoel aan over
Just because you can doesn't mean you should
pi_71148991
quote:
Op maandag 20 juli 2009 01:25 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ik vond 't juist wel leuk
Al helemaal omdat Harry nooit zo is, en met dat geluksdrankje op helemaal hyper en blij doet
Net of hij echt aan de coke zat.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 juli 2009 @ 14:31:06 #206
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71149425
Er worden teveel dingen niet uitgelegd maar wel genoemd, zoals de horcruxen.
Het "uitlegje" wat er gegeven wordt stelt niks voor en roept meer vragen dan antwoorden op.
Vind 'm maar matig uitgewerkt de film eerlijk gezegt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 20 juli 2009 @ 15:07:57 #207
105263 Litso
Interlectueel.
pi_71150609
Ik ben het eens met veel van de kritiek, maar ik heb er toch erg van genoten.

De grot-scene was errug goed, ik schrok ook aardig terwijl ik normaal wel goed tegen zulke effecten berust ben. Ik vond inderdaad ook dat Dumbledore eindelijk weer fatsoenlijk neergezet werd, jammer dat het zo snel dood, weg, over en sluiten was.

Alan Rickman en Helena Bonham Carter blijven toch echt geweldig gecast, ik heb een boel respect voor die twee. Ook Malfoy vond ik erg goed spelen.
Het viel mij ook op inderdaad dat het gros van de hoofdpersonen al vanaf het begin goed gecast was. Sommigen moesten in eerdere films nog wat in hun rol komen, maar ook nu een paar jaar later passen ze stuk voor stuk nog goed bij hun personages. Alleen Ginny vind ik een beetje te 'plain', beetje een saai meisje.

Jammer dat we weer zo weinig van Tonks zagen, toch een van de leukere volwassenen in de boeken.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_71152648
Oh, wat ik me trouwens ook nog afvraag..

Ergens in een boek zijn ze het huis op Grimboudplein aan het opruimen, en vinden ze een hanger in de kast. Die ze hadden weggegooid omdat het hun waardeloos leek (later bleek dus dat Knijster 'm had).
Dit hebben ze echter niet in de film gezet.
Hoe moeten ze er nu achter komen waar de échte Horcrux is, aangezien hij tot deze film toe nog nooit ter sprake is geweest in de films? Want in het boek herrineren ze zich dat de Horcrux daar was, en zo doende kwamen ze bij Knijster die hem heeft gehad etc etc etc.
Ik vraag me af hoe ze dat gaan oplossen...

Wat ik me ook afvraag (ookal bij het boek) is waarom ze er in GODSNAAM zo lang over doen om erachter te komen wie R.A.B./R.A.Z. is Zodra ik die afkorting las wist ik gelijk dat het die Regulus Black/Zwarts was. Omdat ik me kon herrineren dat Sirius een keer volle naam heeft genoemd in boek 5, Regulus Arcturus Black ofzo. Waarom zijn ze zelf niet zo snugger om zich dat te herrineren? Hoe veel andere opties kunnen er zijn wie R.A.B. zou zijn? Dat vind ik dan weer een foutje van Rowling, want ze zeggen dan wel hoe slim Harry, Ron en Hermelien zijn, maar ondertussen doen zij een 'jaar' (in Harry-land dan) over wat de meeste lezers in 5 seconden hadden uitgevogeld.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:20:36 #209
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71152887
Kreacher is in HP5 wel (kort) aan bod geweest.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_71153217
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kreacher is in HP5 wel (kort) aan bod geweest.
Ja klopt, maar het ging me ook niet om Kreacher/Knijster, maar om de échte Horcrux. Die wel al eerder in het boek is voorgekomen maar nog niet in de film.
Dus ik vraag me af hoe ze dat gaan oplossen.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:35:58 #211
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71153419
Ah op die manier. Vast door een enorm toeval ofzo .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:37:45 #212
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_71153469
misschien verfilmen ze maar 3 horcruxen
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 20 juli 2009 @ 17:10:58 #213
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_71154566
Gisteren gezien in een volle zaal zonder airco in Weert.

Ga dus nooit meer in Weert naar de film als de film niet in zaal 1 of 2 draait. Gatverdamme, ik kwam eruit met een bonkende koppijn

Niet meer veel van het 2e deel meegekregen daardoor, maar vond hetgeen wat ik wel meekreeg best saai.
En het hele gevecht hebben ze eruit geknipt
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_71155713
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Patch het volgende:
Dat zou echt te triest zijn.

Nee, dat zal ook wel niet, want als ze van boek 7 twee films willen maken is dat ook niet voor niets.
  maandag 20 juli 2009 @ 18:00:31 #215
22457 Patch
pi_71155781
denk dat het boek van Beedle the Bard ook nog wel verfilmd gaat worden, met Emma Watson als intro & voice-over.
En wellicht de verschillende verhalen door verschillende regisseurs
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_71155821
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:00 schreef Patch het volgende:
denk dat het boek van Beedle the Bard ook nog wel verfilmd gaat worden, met Emma Watson als intro & voice-over.
Oh ja, dat boekje wil ik ook nog steeds hebben.
Is dat überhaupt nog wel te koop?
  maandag 20 juli 2009 @ 18:03:23 #217
22457 Patch
pi_71155832
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:02 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Oh ja, dat boekje wil ik ook nog steeds hebben.
Is dat überhaupt nog wel te koop?
jawel toch?
geen idee, heb het meteen op de releasedatum gekocht.
Leest lekker weg, leuk voor een avondje met een glaasje wijn en wat hapjes.
pi_71155860
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Patch het volgende:

[..]

jawel toch?
geen idee, heb het meteen op de releasedatum gekocht.
Leest lekker weg, leuk voor een avondje met een glaasje wijn en wat hapjes.
Ik zal eens in de boekwinkel kijken. Heb al tijden nog wat boekenbonnen liggen.
  maandag 20 juli 2009 @ 18:06:35 #219
22457 Patch
pi_71155893
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:05 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik zal eens in de boekwinkel kijken. Heb al tijden nog wat boekenbonnen liggen.
1 bon van 9 euro is goed genoeg
  maandag 20 juli 2009 @ 18:26:55 #220
105263 Litso
Interlectueel.
pi_71156312
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:00 schreef Patch het volgende:
Ik meende dat Emma Watson geen interesse in een verdere filmcarriëre meer had?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  maandag 20 juli 2009 @ 18:40:41 #221
22457 Patch
pi_71156597
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:26 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik meende dat Emma Watson geen interesse in een verdere filmcarriëre meer had?
jawel hoor, maar ze geeft de voorkeur aan een paar goede diploma's.
En "Beedle the Bard" filmen voor een dagje en een leuk bedragje
pi_71157329
Ook wij zijn vanmiddag geweest.
Aan het einde van de film kon ik het een en ander uitleggen aan mijn vriend, (waarom is Perkamentus zijn hand zwart? enz) Maar verder issie wel aardig ja. Alle plussen en minnen zijn al genoemd, dus ik hoef het niet meer te doen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 20 juli 2009 @ 21:02:00 #223
263409 dierenfanaat
Be kind for animals
pi_71160354
Ik heb alle boeken gelezen maar ik vond de film eigenlijk de beste film uit de reeks. Er is inderdaad veel uitgeknipt maar de goede momenten zaten er wel in. Ook veel humor zoals bij die ene nieuwe leerkracht aan tafel wanneer Hermelien vertelt over haar ouders beroep. Alleen jammer van het niet verfilmde grote gevecht. Vind vooral de 3 hoofdpersonen aardig vooruit gegaan in acteren, alleen Ron viel soms nog eens tegen.
Change the things you want to change because you are the only one who has the abilitty to realy make it succeed
pi_71163621
quote:
Op maandag 20 juli 2009 21:02 schreef dierenfanaat het volgende:
Ik heb alle boeken gelezen maar ik vond de film eigenlijk de beste film uit de reeks. Er is inderdaad veel uitgeknipt maar de goede momenten zaten er wel in. Ook veel humor zoals bij die ene nieuwe leerkracht aan tafel wanneer Hermelien vertelt over haar ouders beroep. Alleen jammer van het niet verfilmde grote gevecht. Vind vooral de 3 hoofdpersonen aardig vooruit gegaan in acteren, alleen Ron viel soms nog eens tegen.
Behalve bij de liefdesdrank. Daar was hij echt goed
friet saté
pi_71164681
Erg leuke film, ander sfeertje dan in de andere films. In mijn ogen werd er teveel romantiek in de film gebruikt. Had me echt verheugd op het eind gevecht op Zweinstein, maar ik zal moeten wachten.
pi_71199599
Vond dat er veel humor in zat, maar de spanning was matig...
pi_71203707
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Patch het volgende:
denk het niet, zo nadrukkelijk als Tom Riddle zei dat hij er 7 wilde.

Ik snap eigenlijk nog steeds niet zo waarom Slughorn nou zo belangrijk is voor voldemort. Behalve als hij specifiek dat getal 7 geheim wilde houden.
pi_71204219
Ik heb alleen het laatste boek gelezen, en tot nu toe alle films gezien (ook deze)

Maar waarom is die hand van DD zwart dan? en waarom heet dile ene half blood prince?Dat heb ik me wel zitten afvragen,misschien dat iemand me dat kan uitleggen die het wel gelezen heeft?

ik wil pas na de laatste film alle boeken gaan lezen maar dit vroeg ik me wel af. Vroeg me namelijk af of dat HBP verhaal nog uitgelegd is in de boeken.Dat vroeg mijn vriendin (die helemaal geen boeken heeft gelezen) zich ook af na het zien van de film.
pi_71205158
Dumbledore's hand is zwart omdat hij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Snape noemde zichzelf de Half-Blood Prince omdat hij halfblood is, en de achternaam van zijn moeder is Prince. Dat staat wel in het boek uitgelegd.
Tralalalaaa
pi_71205242
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 07:19 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb alleen het laatste boek gelezen, en tot nu toe alle films gezien (ook deze)

Maar waarom is die hand van DD zwart dan? en waarom heet dile ene half blood prince?Dat heb ik me wel zitten afvragen,misschien dat iemand me dat kan uitleggen die het wel gelezen heeft?

ik wil pas na de laatste film alle boeken gaan lezen maar dit vroeg ik me wel af. Vroeg me namelijk af of dat HBP verhaal nog uitgelegd is in de boeken.Dat vroeg mijn vriendin (die helemaal geen boeken heeft gelezen) zich ook af na het zien van de film.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71205757
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 03:39 schreef aroha-nui het volgende:

[..]

denk het niet, zo nadrukkelijk als Tom Riddle zei dat hij er 7 wilde.

Ik snap eigenlijk nog steeds niet zo waarom Slughorn nou zo belangrijk is voor voldemort. Behalve als hij specifiek dat getal 7 geheim wilde houden.
SPOILER
pi_71205872
Gisteren gezien. Op zich wel aardige film, maar een hele hoop gedoe om niks eigenlijk. Er waren een paar belangrijke gebeurtenissen en de overige 120 minuten gingen nergens over.

Kan iemand me uitleggen waarom die verdwijkast zo belangrijk is? Iedere keer als het over Draco ging, kwam die kast in beeld. Uiteindelijk doet Draco geen flikker. Die kast is alleen nodig voor die gothic figuren, die ook geen flikker doen. Snape doet alles.

Oh ja, bij die hand uit het water schrok iedereen, behalve mn vriend en ik. Mensen naast ons sprongen haast uit hun stoel hoe kun je dat niet zien aankomen?
pi_71207234
hoeft dit allemaal niet meer in spoilertags of zo?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_71207385
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door banananasi op 22-07-2009 10:52:09 ]
pi_71207429
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 09:46 schreef Rianne84 het volgende:
Gisteren gezien. Op zich wel aardige film, maar een hele hoop gedoe om niks eigenlijk. Er waren een paar belangrijke gebeurtenissen en de overige 120 minuten gingen nergens over.

Kan iemand me uitleggen waarom die verdwijkast zo belangrijk is? Iedere keer als het over Draco ging, kwam die kast in beeld. Uiteindelijk doet Draco geen flikker. Die kast is alleen nodig voor die gothic figuren, die ook geen flikker doen. Snape doet alles.

Oh ja, bij die hand uit het water schrok iedereen, behalve mn vriend en ik. Mensen naast ons sprongen haast uit hun stoel hoe kun je dat niet zien aankomen?
Ik wist wat er ging gebeuren, want boek gelezen, en toch schrok ik.
SPOILER
pi_71208062
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:47 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik wist wat er ging gebeuren, want boek gelezen, en toch schrok ik.
SPOILER
thanks
zo zie je maar hoe een film toch heel anders kan zijn.
tijd om de boeken te gaan lezen
pi_71230375
net gezien...

mening over de film als film: mwa...

mening over de film als harry potter film: kutfilm

het zit hem in de details die de boeken zo goed maken en die komen totaal niet terug in de film... naast het weglaten van veel dingen zijn er nu ook ronduit een hoop bijverzonnen en het missen van de epic eindbattle tussen de studenten en deatheaters is absoluut de grootste misser die ze voor deze film konden maken...

harry potter is een enorme hype, 90% van de mensen die die films gaan kijken hebben de boeken al tig keer gelezen en dan heb je als regiseur verwachtingen waar je aan moet voldoen. dit vond ik bij de eerste film al niet goed gelukt maar hoe verder we komen hoe erger het word.

als ze klaar zijn met het laatste deel moeten ze er maar is een miniserie van maken... en dan wél alle details uit de boeken erin verwerken...
pi_71232464
Ik ben het er niet mee eens dat 90% van de mensen die de films kijken de boeken al vaak gelezen hebben. Ik ken genoeg mensen die de boeken niet eens gelezen hebben maar toch naar de film gaan omdat het harry potter is.
pi_71232508
Maandag gezien, kutfilm. Liefde liefde liefde bla bla bla.
pi_71239715
Ik ga morgen
pi_71240704
Hij viel echt zwáár tegen De slechtste uit de reeks tot nu toe wat mij betreft, ze hebben het halve boek weggelaten en er dingen bij verzonnen die niet in het boek zaten Nu ben ik echt niet zo'n typje dat het hele boek precies in de film wil zien, maar als ze er dingen bij gaan verzinnen irriteert me dat wel een beetje.

Verder zat er veel te weinig actie in, ze hadden er zo veel meer van kunnen maken. Hele einde was ook beroerd gegaan,
SPOILER
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_71240726
Ik ga maandag WEER! Nu met mijn neefje, dus dat wordt de nederlandse versie
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 juli 2009 @ 09:23:37 #243
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71240776
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 07:19 schreef Tammymara het volgende:

Maar waarom is die hand van DD zwart dan?
Dan heb je het laatste boek niet goed gelezen want daarin staat de uitleg.
pi_71240989
Ik zelf vergelijk ook het boek te veel met de films.
Eigenlijk moet je dat niet doen, maar toch.

Ik weet nog dat ik in het boek echt geschokt was van de dood van DD. Heb het boek een half uur weg gelegd voordat ik weer verder kon Ben benieuwd hoe dat in de film gaat.
pi_71242410
Ik heb nog een opmerking wat betreft het schoolboek Toverdranken voor gevorderden.
Ik ben het boek aan het herlezen.
SPOILER
pi_71242411
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga maandag WEER! Nu met mijn neefje, dus dat wordt de nederlandse versie
ik raad het je sterk af. Ik heb hem een paar dagen geleden voor de tweede keer gezien, en begon na een kwartiertje te gapen en kon mijn ogen niet meer open houden. Het is gewoon een ontzettend saaie film, eigenlijk. Zwaar bummer eigenlijk, aangezien ik de andere delen op dvd gekocht heb en meerdere malen gezien heb. Deze koop ik dus niet, geen reet aan, een tweede keer.
pi_71242752
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:31 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb nog een opmerking wat betreft het schoolboek Toverdranken voor gevorderden.
SPOILER
SPOILER
friet saté
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:50:52 #248
160346 Mavro
Black & Red
pi_71242894
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:45 schreef Anywhere het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_71243115
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef Mavro het volgende:

[..]
SPOILER
Ja, als je de boeken niet hebt gelezen dan moet je geen spoilers lezen als je niets wilt weten voor de laatste films.
pi_71244619
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan heb je het laatste boek niet goed gelezen want daarin staat de uitleg.
In het engels gelezen en is alweer een tijdje geleden, dus dan ben ik het vergeten
Allemaal bedankt voor jullie uitleg!
SPOILER
pi_71244811
SPOILER
Tralalalaaa
pi_71245176
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:31 schreef aroha-nui het volgende:

[..]

ik raad het je sterk af. Ik heb hem een paar dagen geleden voor de tweede keer gezien, en begon na een kwartiertje te gapen en kon mijn ogen niet meer open houden. Het is gewoon een ontzettend saaie film, eigenlijk. Zwaar bummer eigenlijk, aangezien ik de andere delen op dvd gekocht heb en meerdere malen gezien heb. Deze koop ik dus niet, geen reet aan, een tweede keer.
Ik heb het beloofd aan mijn neefje, en kan het dus niet maken om NIET te gaan. En ach anders doe ik gewoon een middagdutje in de bioscoop. Ik heb toch 1 kaartje gratis

Zo gereserveerd

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2009 12:27:36 ]
pi_71254588
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_71255172
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:30 schreef Suusje-V het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:54:24 #255
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_71255428
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:31 schreef Biancavia het volgende:
SPOILER
SPOILER
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_71255465
Gezien! Heb me goed vermaakt. Ik heb de boeken gelezen en dus ook HBP, maar ben niet zo'n overdreven fan dat ik helemaal verontwaardigd ben over elke verandering of verhaallijn die niet gebruikt wordt . Als film vond ik hem zeker geslaagd, geen saaie momenten en visueel echt prachtig, al hadden sommige dingen wel beter uitgewerkt kunnen worden, zodat ook degenen die de boeken niet lezen de film goed snappen. En ik had ook wel graag dat gevecht aan het eind gezien, maarja.

Ik begrijp dat de volgende film in twee delen uitkomt. Wat zal dan de cliffhanger zijn van film 1? Ik denk
SPOILER
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:06:43 #257
88233 Steve
Still the best.
pi_71255886
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:54 schreef wonderer het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_71255976
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:06 schreef Steve het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:09:54 #259
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_71256022
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:06 schreef Steve het volgende:

[..]
SPOILER
Rigtho.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:12:10 #260
22457 Patch
pi_71256105
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gezien! Heb me goed vermaakt. Ik heb de boeken gelezen en dus ook HBP, maar ben niet zo'n overdreven fan dat ik helemaal verontwaardigd ben over elke verandering of verhaallijn die niet gebruikt wordt . Als film vond ik hem zeker geslaagd, geen saaie momenten en visueel echt prachtig, al hadden sommige dingen wel beter uitgewerkt kunnen worden, zodat ook degenen die de boeken niet lezen de film goed snappen. En ik had ook wel graag dat gevecht aan het eind gezien, maarja.

Ik begrijp dat de volgende film in twee delen uitkomt. Wat zal dan de cliffhanger zijn van film 1? Ik denk
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')