abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 03:33:53 #76
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_70955908
Oehh bijna
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_70956888
Het is nog onzeker of ik dit weekend kan gaan......anders eind volgende week.
Duurt me nog te lang.

Wie heeft trouwens gister deel 1 op TV gezien? Zoooo schattig!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:28:56 #78
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_70959118
Kheb hem gezien en vind hem eigenlijk kneiter goed!
Mischien duurt ie lang maar het is wel een stuk volwassener geworden. boek was ook al wat duisterder en de nieuwe film is vergeleken met de oude ook echt een heel stuk enger,duisterder.

Er is ontzettend goed te zien dat ze een hoog budget hadden vind ik, meer oog voor detail en veel goede cgi.

Ik heb er van genoten, en ik ben absoluut geen potter fan.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:30:52 #79
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_70959157
Kheb hem gezien en vind hem eigenlijk kneiter goed!
Mischien duurt ie lang maar het is wel een stuk volwassener geworden.

Er is ontzettend goed te zien dat ze een hoog budget hadden vind ik, meer oog voor detail en veel goede cgi.

Ik heb er van genoten, en ik ben absoluut geen potter fan.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_70969496
Gister de special op SBS6 gemist
Maar waarschijnlijk ga ik 'm morgen of overmorgen met m'n vriend in de bios zien!
pi_70975640
morgen 10 uur!
What am I suppose to do when the best part of me was always you? What am I suppose to say when I'm all choked up and you're OK?
I'm falling to pieces.
pi_70975911
Vrijdag 21.00 Heb er zin innnn!!
pi_70976449
Ik moet nog even wachten tot zondag, ben zeer benieuwd
pi_70977214
Wij gaan voorlopig nog niet, ik zit liever in een halfvolle zaal ergens in het midden dan in een volle zaal ergens onderin zodat je last van je nek krijgt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:32:14 #85
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_70977280
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:30 schreef Vlindur het volgende:
Wij gaan voorlopig nog niet, ik zit liever in een halfvolle zaal ergens in het midden dan in een volle zaal ergens onderin zodat je last van je nek krijgt.
Gewoon vroeg gaan, dan, toch? De mensen die bovenaan zitten, zijn daar toch ook terecht gekomen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_70977524
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Gewoon vroeg gaan, dan, toch? De mensen die bovenaan zitten, zijn daar toch ook terecht gekomen
Als er bij ons een nieuwe film is dan ga je op nummer. Dus we wachten gewoon en kiezen dan lekker zelf ons plekje uit. Zolang jullie niet gaan spoileren wil ik wel wachten hoor.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70977595
Echt waar? Bij ons zijn het vrije zitplaatsen, alleen zullen er wel mensen bij de deur staan die zeggen dat we aan moeten schuiven omdat het druk is. Wij zorgen ook dat we er vroeg zijn, dan kun je prima zitten Kaartjes heb ik al gekocht dus dat komt goed
pi_70978259
Ik heb ook de kaartjes al gekocht en de plaatsnummers staan erop. 3e rij van boven, alleen wel helemaal aan de zijkant.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_70983857
Nog 84 minuten
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_70989900
Hij was vet! Grappig en goed gedaan, de beste Potter tot nu toe! Wat wel eeuwig zonde is hoe ze het einde gedaan hebben, dat had zóveel beter gekund. Ze hebben dat veranderd van het boek maar niet ten goede.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_70989904
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:15 schreef Woodpecker het volgende:
Het boek vond ik een beetje boel stilte voor de storm. benieuwd of dat sentiment ook in de film zit...
Dat vond ik echt het thema van de hele film. Alles draait om de volgende film.
Enerzijds wel jammer, maar je hebt deze film (en daarmee het boek ook) nodig om het zevende deel te begrijpen

[ Bericht 12% gewijzigd door Bartjebart op 15-07-2009 03:41:03 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_70989933
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 03:30 schreef Roi het volgende:
Hij was vet! Grappig en goed gedaan, de beste Potter tot nu toe! Wat wel eeuwig zonde is hoe ze het einde gedaan hebben, dat had zóveel beter gekund. Ze hebben dat veranderd van het boek maar niet ten goede.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_70989969
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 03:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 15 juli 2009 @ 04:49:12 #94
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_70990110
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 03:30 schreef Roi het volgende:
Beste? Nee dat niet.

Jammer dat niet alle dingen in het boek voorkomen in de film , ik had liever de film in 2 delen willen zien en met alle actie. Desondanks was het leuk vermaak

Emma Watson
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_70992698
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 03:49 schreef Roi het volgende:

[..]
SPOILER
Praat me even bij, wat er in het boek ook alweer gebeurde!
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:20:08 #96
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_70993411
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:49 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Praat me even bij, wat er in het boek ook alweer gebeurde!
SPOILER
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:37:57 #97
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_70993852
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 04:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

Emma Watson
Kijk, dat is de recensie waar ik op zat te wachten

En Alan Rickman natuurlijk altijd ben benieuwd naar de film!
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_70995296
Ik ga morgen! Heb er zin in!
E.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:44:56 #99
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70997346
Ik vertrek over een half uurtje voor de 2 uur voorstelling.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_70997948
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 04:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Beste? Nee dat niet.

Jammer dat niet alle dingen in het boek voorkomen in de film , ik had liever de film in 2 delen willen zien en met alle actie. Desondanks was het leuk vermaak

Emma Watson
Kijk, dat is direct ook de enige reden waarom ik de film ga zien. Emma Watson, al dat gehocus pocus is bijzaak. Dat cijfer van deze harry potter film gaat vanzelf wel weer naar beneden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')