http://nl.wikipedia.org/wiki/Alfons_Gasthuisquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Eerbetoon vermoorde Harry Potter-acteur
Wie is het nu dan? In het Nederlands?
Ik zei het ook een beetje met een knipoogquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:55 schreef Mavro het volgende:
[..]
Slaat nergens op hoor. Ik keek ook veel meer uit naar de eerste films dan naar deze. Het is idd te lang geleden, je hebt de boeken al lang en breed minstens 3x gelezen en er is tot nu toe geen film gemaakt die compleet aan de verwachtingen voldeed.
Sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik zei het ook een beetje met een knipoogmaar zo is het blijkbaar niet overgekomen...
Ja precies.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook een beetje.
Bij vorige films kon ik echt niet wachten om ze te zien en nu heb ik zoiets van 'oh, leuk'.
Komt misschien ook doordat de boekenserie helemaal afgerond is. Een groot deel van de lol voor mij was op forums speculeren over hoe en wat van het uiteindelijke plot voordat er een nieuw boek uit kwam. En dan waren de films ook altijd spannend, want wie weet wat voor hints er in de films zouden zitten!
Maar toch, zodra de begintune van de films klinken krijg ik toch nog wel een beetje dat kippenvelgevoel. Maar niet meer zoals eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was wel minder leuk om te lezen achteraf.
Hermelien behoort een stuk lelijker te zijn dan in de filmquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:37 schreef IHVK het volgende:
Het is weer HP tijd.
Overigens vind ik Daniel Radcliffe en Perkamentus (die overleden man was beter) zeer slecht gecast. Hermelien en Ron zeer goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen bij hoofdstuk 3 ofzo ging het weer over de gebeurtenissen van Harry, Ron en Hermelien. En dan haak ik altijd af. Kan me echt niet interesseren.
Trouwens ligt het aan mij of is die acteur die Harry Potter speelt zo ontzettend klein (aan de foto's te zien)?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2009 19:55:08 ]
Ja zodra er ondertiteling bij komt gaat het vaak misquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Biancavia het volgende:
Ik had pas nog een film in 3d gezien. Dan moet je tussen je ogen drukken, dan is'tie kapot.
En bij ondertitels is het tof, want dan is de ondertitel eigenlijk achter iemand z'n benen, maar dan staat ie er toch nog voor!![]()
Ik kan op zijn vroegst pas vrijdag.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Jup met 3D, maar volgens de website zijn alleen de eerste 12 minuten 3D. Nu ben ik heeeeel benieuwd naar het begin van de film!
Ik wilde ook graag woensdag al gaan, maar mijn vriend en ik moeten allebei werken en dan lukt het helaas niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |