abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70622110

Caps uit teaser:

Synopsis:
quote:
Harry Potter's sixth year at Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry is colored by two truths: Lord Voldemort is wreaking havoc on Britain and teenage hormones are fully raging. In this penultimate story in the saga of the Boy Who Lived, Harry finds a mysterious potions book bearing the inscription 'Property of the Half-Blood Prince. As he beings to use its custom instructions and spells, he also embarks on a journey through the past, with Dumbledore, to unravel the mystery of Voldemort's past and, eventually, his immortality. Further complicating things are Apparition lessons, bitter jealousy between Ron and Hermione over their romance that's been building for years, and Harry's budding realization that Ginny is attractive...

Teenage problems take a backseat as 'Half-Blood Prince' rockets toward its unbelievable conclusion, though, which places Harry at the front lines of the escalating war. And on those front lines, casualties inevitably occur...
Teaser:
Onder andere: hier, hier en hier te vinden.

IMDB:
http://www.imdb.com/title/tt0417741/

Vorig topics:
Harry Potter and the Half-Blood Prince (november 2008)
Harry Potter and the Half-Blood Prince #2
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:19:30 #2
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_70622209
Ik heb er niet eens zoveel zin in, eigenlijk. De hype is wat mij betreft wel een beetje voorbij. In het najaar had ik er nog zin in maar nu is het echt te lang geleden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_70622464
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb er niet eens zoveel zin in, eigenlijk. De hype is wat mij betreft wel een beetje voorbij. In het najaar had ik er nog zin in maar nu is het echt te lang geleden.
Ja, dat gevoel heb ik ook een beetje.
Bij vorige films kon ik echt niet wachten om ze te zien en nu heb ik zoiets van 'oh, leuk'.
Komt misschien ook doordat de boekenserie helemaal afgerond is. Een groot deel van de lol voor mij was op forums speculeren over hoe en wat van het uiteindelijke plot voordat er een nieuw boek uit kwam. En dan waren de films ook altijd spannend, want wie weet wat voor hints er in de films zouden zitten!

Maar toch, zodra de begintune van de films klinken krijg ik toch nog wel een beetje dat kippenvelgevoel. Maar niet meer zoals eerst.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_70622490
ik kan niet wachten tot ie uitkomt! Wij gaan zeker asap kijken!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:29:53 #5
71919 wonderer
pi_70622529
Ik vond het laatste boek ook zo'n deceptie dat de lol er toen voor mij wel af was. Ik ga alleen deze film kijken voor Snape.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:41:52 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_70622905
Ik blijf het nog steeds een kerstfilm vinden, dus koop de dvd wel rond die tijd.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_70623345
Met een half jaar vertraging...
pi_70625499
Ik kan begrijpen waarom ze de film tot nu uitgesteld hebben (er zijn ook maar weinig goeie films te zien in de cinema tijdens de zomer), maar ik blijf het hoe dan ook een winterfilm vinden.
Ik kijk ook op een totaal andere manier uit naar deze film dan de vorige. Twee jaar geleden trouwden we op 14 juli en toch moest en zou ik die film onmiddellijk zien toen hij uitkwam. Nu ben ik er veel minder mee bezig dat hij bijna in de cinema komt.

Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik hem niet zal zien. Het blijft iets speciaals, het is gewoon anders dan bij de vorige films.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:15:09 #9
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70627752
Het boek vond ik een beetje boel stilte voor de storm. benieuwd of dat sentiment ook in de film zit...
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:17:24 #10
88233 Steve
Still the best.
pi_70627830
Aan de trailers en scènes te zien wordt het wel weer een mooie film. Ben erg benieuwd.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_70635060
ik ben toch wel benieuwd hoe de film is, ik ga asap kyken!
What am I suppose to do when the best part of me was always you? What am I suppose to say when I'm all choked up and you're OK?
I'm falling to pieces.
pi_70635926
Ben maar weer begonnen in het boek ik herinner me het wel als ik het lees maar toch maar even het geheugen opfrissen.
pi_70638220
Ik ga denk ik lezen ná de film.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70666895
Het is juli, dus het is niet meer lang wachten
pi_70685025
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. Nu met Michael Jackson is het bij mij naar de achtergrond gegaan. Ik keek net op Mugglenet en de bezoekersaantallen zijn ook niet meer bepaald wat ze geweest zijn.
pi_70689906
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Nu met Michael Jackson is het bij mij naar de achtergrond gegaan. Ik keek net op Mugglenet en de bezoekersaantallen zijn ook niet meer bepaald wat ze geweest zijn.
Ach, kom op allemaal. Je bent een fan of niet.
Ik kan nl. niet wachten tot volgende week (hopelijk kan ik dan al gelijk gaan) of het nou juli of november is.
pi_70690009
Ik heb al kaartjes voor 15 juli! Net het boek nog gelezen en alle films gezien (de eerste film, hihi, zo schattig), dus ben er klaar voor!
  maandag 6 juli 2009 @ 17:23:09 #18
88233 Steve
Still the best.
pi_70707226
Van een photocall

Dan. En Jessie Cave (speelt Lavender)...
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_70707384
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:23 schreef Steve het volgende:
Van een photocall

[ afbeelding ]
Kleurrijk
  maandag 6 juli 2009 @ 17:43:56 #20
71919 wonderer
pi_70708072
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:16 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ach, kom op allemaal. Je bent een fan of niet.
Ik kan nl. niet wachten tot volgende week (hopelijk kan ik dan al gelijk gaan) of het nou juli of november is.
Okee, dan ben ik geen fan
pi_70708971
Ik ga 14 juli, 's nachts. Zin in!
pi_70728871
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:23 schreef Steve het volgende:
Van een photocall

[ afbeelding ]
Wat een lelijke foto! Daar staat niemand goed op.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:29:07 #23
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_70729672
Ik kan nergens zien of ie ook op 16 juli draait en hoe laat etc. (Leeuwarden)

wel op 15 juli om 00:01
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:55:16 #24
160346 Mavro
Black & Red
pi_70733759
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:43 schreef wonderer het volgende:

[..]

Okee, dan ben ik geen fan
Slaat nergens op hoor. Ik keek ook veel meer uit naar de eerste films dan naar deze. Het is idd te lang geleden, je hebt de boeken al lang en breed minstens 3x gelezen en er is tot nu toe geen film gemaakt die compleet aan de verwachtingen voldeed.

Btw: Ik ga ook voor Snape Dat gaat leuk worden
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_70734312
Eerbetoon vermoorde Harry Potter-acteur

Wie is het nu dan? In het Nederlands?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')