Teaser:quote:Harry Potter's sixth year at Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry is colored by two truths: Lord Voldemort is wreaking havoc on Britain and teenage hormones are fully raging. In this penultimate story in the saga of the Boy Who Lived, Harry finds a mysterious potions book bearing the inscription 'Property of the Half-Blood Prince. As he beings to use its custom instructions and spells, he also embarks on a journey through the past, with Dumbledore, to unravel the mystery of Voldemort's past and, eventually, his immortality. Further complicating things are Apparition lessons, bitter jealousy between Ron and Hermione over their romance that's been building for years, and Harry's budding realization that Ginny is attractive...
Teenage problems take a backseat as 'Half-Blood Prince' rockets toward its unbelievable conclusion, though, which places Harry at the front lines of the escalating war. And on those front lines, casualties inevitably occur...
Ja, dat gevoel heb ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb er niet eens zoveel zin in, eigenlijk. De hype is wat mij betreft wel een beetje voorbij. In het najaar had ik er nog zin in maar nu is het echt te lang geleden.
Ik heb precies hetzelfde. Nu met Michael Jackson is het bij mij naar de achtergrond gegaan. Ik keek net op Mugglenet en de bezoekersaantallen zijn ook niet meer bepaald wat ze geweest zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb er niet eens zoveel zin in, eigenlijk. De hype is wat mij betreft wel een beetje voorbij. In het najaar had ik er nog zin in maar nu is het echt te lang geleden.
Ach, kom op allemaal. Je bent een fan of niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Nu met Michael Jackson is het bij mij naar de achtergrond gegaan. Ik keek net op Mugglenet en de bezoekersaantallen zijn ook niet meer bepaald wat ze geweest zijn.
Kleurrijkquote:Op maandag 6 juli 2009 17:23 schreef Steve het volgende:
Van een photocall
[ afbeelding ]
Dan.En Jessie Cave (speelt Lavender)...
Okee, dan ben ik geen fanquote:Op maandag 6 juli 2009 08:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ach, kom op allemaal. Je bent een fan of niet.
Ik kan nl. niet wachten tot volgende week (hopelijk kan ik dan al gelijk gaan) of het nou juli of november is.
Wat een lelijke foto! Daar staat niemand goed op.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:23 schreef Steve het volgende:
Van een photocall
[ afbeelding ]
Dan.En Jessie Cave (speelt Lavender)...
Slaat nergens op hoor. Ik keek ook veel meer uit naar de eerste films dan naar deze. Het is idd te lang geleden, je hebt de boeken al lang en breed minstens 3x gelezen en er is tot nu toe geen film gemaakt die compleet aan de verwachtingen voldeed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |