Mijn lush-must-have-aanraders:quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:27 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ga morgen winkelen in Den Bosch en raad eens wat ik daar ga doen.Ik neem denk ik sowieso Dream Cream en Buffy mee, maar verder nog geen idee eigenlijk. Er is ook zo veel
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:Alle Bananamoon mag mijn kant op hoor.
Wat vind jij lekker Burdie?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Relaaaaaax, komt allemaal wel goed, je hebt tiet zat he!
Ik zal je dr een sturen met Cat dr ziplockzakkiesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:08 schreef Dipkip het volgende:
Is er nóg een kotsmasker? Vertel, wat is er braak aan ayesha?
Ik heb er grote bij gedaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal je dr een sturen met Cat dr ziplockzakkies
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:Vanille zeep?
Die laatste drie melts klinken ook goed!
Uhm, als jij weer gaat bestellen zou ik dan???
Mss?
Als ik lief kijk?
Nee hoor, laat maar komen! Sorry, ik kon me niet beheersen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:18 schreef oh-oh het volgende:Heb je m nu gewoon gekocht?
Hijs lekker he!
Zal ik dan maar zien of ik je es ergens anders mee blij kan maken of wil je toch nog gewoon?
quote:Je mag ook mn hele Ayesha heur
Dat weet ik niet.quote:
Ja, sorry, ik zal niks meer zeggen.quote:
Mijn aromecreme, wat doe je!?quote:Update discons, kopietje van mijn eerste post:
Aanvulling discons van 13 juli (what's in a date...)
Lite Lip
Karma sampler (dus het mini-flesje, niet de gewone fles vloeibaar Karma-parfum)
Aromacreme deodorant
Is bij mij bevestigd door mijn contact-persoon bij de export-afdeling in Engeland, ik heb gevraagd of dit zo definitief was dat ik het jullie kon vertellen, het antwoord was: Yep!
Dus here we go!
Fijn dat het binnen is, TNT heeft ook vakantie, merk ik. Mijn postbode komt later dan normaal en ik moest vandaag een brief krijgen die voor de buslichting weer doorgestuurd moest worden. Ik was erg blij toen ik om 4 uur de bus hoorde klepperen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Pfieuw niks wat ik gebruik.
Ik had vandaag je post binnen!
Ik heb nog twee dikke porties aotifix in je bakkie gedaan!
Gaat morgen retour, thnx!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
aromacreme uit de handel ?
who needs aromacreme ?? , tstinkt een uur in de wind, naar pies ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |