Natuurlijk wel. Masmeier heeft een camping in Duitsland en Ted de Braak woont in Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Ah jullie kennen de twee die ik tikte niet
Hij bezat een restaurant maar heeft tegenwoordig een witgoedketen in Belgiëquote:
Is nog vaak op tv in de middagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij bezat een restaurant maar heeft tegenwoordig een witgoedketen in België
Ik heb Bas Westerweel (o.a. Fort Boyard) en Marianne Vloetgraven (MCW, Goudkust) al een tijd niet meer gezien...
Die neukte met Martine Bijl en was naast presentator directeur van de toneel-academie.quote:
En de Weekent-Kwis was Fred oster.quote:
Hoe zou het met Corrie van Gorp zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:00 schreef tong80 het volgende:
Bij Fred Oster juichden ze als Sjakie Swart in het 1000 gulden poortje liep.
Die was ooit depressief maar was laatst nog bij André van Duin te zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe zou het met Corrie van Gorp zijn?
Momenteel werkt Rolf buiten het zicht van camera’s op het gebied van marketing/ internet/ design.quote:
Willem Bol, bedoel je. Die werkt(e) als uitvoerend-producent bij Endemol.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef tong80 het volgende:
Bol Jaap Bol de winnaar van een programma waar ik de naam van ben vergeten.
Zat laatst bij DWDD zijn ouevre te verdedigenquote:
Zal ie het knap lastig mee gehad hebben dan...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zat laatst bij DWDD zijn ouevre te verdedigen
Hij begon gelijk weer te schelden iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Zal ie het knap lastig mee gehad hebben dan...
die heb ik nog niet zo heel lang geleden gezien als presentatrice in een bedrijfsvideo (soort van bedrijfsintern tv programma), ik gok dus zomaar dat ze voor een productiebedrijf werkt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar is Paula Patricio?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |