Dit inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2012 08:19 schreef Syntos het volgende:
Topic van drie jaar oud kicken zodat mensen het juist belachelijk gaan maken
quote:Op zondag 15 juli 2012 05:00 schreef Hermanusjevanalles het volgende:
Wat een gezever hier om een man in badpak te zien zwemmen! En allemaal veronderstellingen. Voordat je weet wat je schrijft, moet je het meegemaakt hebben, zoals ikzelf.
Op een warme avond in mei ben ik in een nabij gelegen meer weest zwemmen, maar had wel wat schrik om het frisse water in te gaan.
Wonder boven wonder voelde het water niks fris aan, omdat ik een badpak aangetrokken had. In slip zou ik direct rillen van de kou. "Waarom begon ik er niet vroeger aan?" dacht ik bij mezelf, zo zalig is een badpak om een mannenlichaam!
Zeur over de badpakken als je er eerst eens als man erin gezwommen hebt! Wedden om een zwembeurt dat het jullie mannen toch meevalt en voor herhaling vatbaar is?
quote:Op zondag 15 juli 2012 05:00 schreef Hermanusjevanalles het volgende:
Wat een gezever hier om een man in badpak te zien zwemmen! En allemaal veronderstellingen. Voordat je weet wat je schrijft, moet je het meegemaakt hebben, zoals ikzelf.
Op een warme avond in mei ben ik in een nabij gelegen meer weest zwemmen, maar had wel wat schrik om het frisse water in te gaan.
Wonder boven wonder voelde het water niks fris aan, omdat ik een badpak aangetrokken had. In slip zou ik direct rillen van de kou. "Waarom begon ik er niet vroeger aan?" dacht ik bij mezelf, zo zalig is een badpak om een mannenlichaam!
Zeur over de badpakken als je er eerst eens als man erin gezwommen hebt! Wedden om een zwembeurt dat het jullie mannen toch meevalt en voor herhaling vatbaar is?
doe je je boxershort er onder of er over heen dan?quote:
Ja voor de foto, het is toch echt geen gezicht.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:36 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
Het trekt de vrouwtjes aan!
:Ik zwem niet in het water, daar neuken vissen. Ik drijf er op.quote:Op zondag 15 juli 2012 05:00 schreef Hermanusjevanalles het volgende:
Het schijnt sneller te gaan als je een badpak aan hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:44 schreef Saisai het volgende:
Wat een trage site hey, zo duurt het communiceren met mn lotgenoten wel heel lang. kunnen jullie ff van die site gaan?
Kijk maar uit, straks sta je op De Lijst.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:49 schreef Saisai het volgende:
ieuw er zitten gewoon foto's bij van kleine jongetjes in badpak..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |