hij zal wel zijn mening niet mogen verkongdigen.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik ergerde me dood om die Antje, om haar onwetendheid, maar om haar vriendinnen moesten mijn zusje en ik zó lachen! Dat mensen zó dom kunnen zijn, is echt triest, maar ook wel lachwekkend. Hun argumenten zijn nergens op gebaseerd omdat ze nog nooit met allochtonen te maken hebben gehad, en het was heel duidelijk dat ze gewoon maar anderen (de media? Hun ouders?) napraatten.![]()
Ik moet zeggen dat ik juist respect had voor de manier waarop Afra reageerde. Ik weet niet of ik nog een woord zou willen uitwisselen met die kids daarna, ik zou dan gewoon niets meer met ze te maken willen hebben, dus ja, ik heb echt wel bewondering voor hoe Afra daarmee omging!
En ik snap ook heel goed dat ze moest huilen, want kun je je voorstellen hoe alleen ze zich gevoeld moet hebben? By the way: Ik vraag me af wat die presentator van Antje vond! Hij is toch ook allochtoon, of niet? Had hij daar geen moeite mee? Ik weet niet of ik het zo goed had kunnen doen als hij, hoor!
Maar 't was wel een leuke aflevering, heel interessant![]()
Dat broertje trouwens ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:36 schreef FoXje het volgende:
Die kak-moeder gisteren ... wat een wijf!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |