abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:16:13 #1
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70614375
Skeptisch bekeken...
kijk deze twee geweldenaren(astrologen) in actie Ronduit de twee slechtste die ik ooit gezien heb

een typisch gevalletje van "OEPS"

[ Bericht 0% gewijzigd door Michielos op 03-07-2009 15:21:42 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:20:43 #2
70361 Fries
Niet die van de Mac!
pi_70614541
Penn & Teller!
Mmmmm... lekker, niet?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:25:30 #3
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70618963
Ik heb hier niks aan toe te voegen
:-)
pi_70747788
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:16 schreef Michielos het volgende:
Skeptisch bekeken...
kijk deze twee geweldenaren(astrologen) in actie Ronduit de twee slechtste die ik ooit gezien heb.
Ik ook.
En daarmee is de aflevering van Penn en Teller over astrologie BULLSHIT.

Ze testen niet astrologie maar een noob astroloog.

Dus...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:50:33 #5
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70747973
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:45 schreef bassos het volgende:

[..]

Ik ook.
En daarmee is de aflevering van Penn en Teller over astrologie BULLSHIT.

Ze testen niet astrologie maar een noob astroloog.

Dus...
hoezo? Als astrologie een science is en je met computerprogramma's lezingen kunt doen, zouden er bij alle andere astrologen toch dezelfde resultaten uit moeten komen.. of??

Indien je hierop antwoord met "nee, het hangt ook van de gave van de astroloog af", reply ik met:
aha dus het is dus wel degelijk interpretatie van de astroloog i.p.v. de "wetenschap" dat planeten invloed op ons uit oefenen?

En er staan genoeg verklaringen over astrologie in het programma hoor
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:00:14 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70748311
[userreview] FOK!kers beyond the crisis Ik mis de aanmelding van TS in dit topic eigenlijk
The truth was in here.
pi_70748449
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef Michielos het volgende:

[..]hoezo? Als astrologie een science is en je met computerprogramma's lezingen kunt doen, zouden er bij alle andere astrologen toch dezelfde resultaten uit moeten komen.. of??

En er staan genoeg verklaringen over astrologie in het programma hoor
Astrologie, net als elke andere wetenschap is een kunst.

En het integreren van de verschillende, soms tegenstrijdige, verhalen die een horoscoop vertelt is intens lastig te modelleren.
Dezelfde constellaire positie treed slechts eenmaal op.
Daarna is het universum weer anders.
Zelfs binnen ons zonnestelsel hebben we een cyclus van 26k jaren oid.
(pak me niet op een eeuw oid, geen zin om ff te googlen)

Hierbij komt de extra moeilijkheid dat horoscopen allemaal uniek zijn.

Dus ja, trends zijn geobserveerd en algemene waarden zijn toegeschreven aan de verschillende elementen in een geboorte horoscoop.
(btw, dat is dus langer dan welke andere optekening dan ook)

Die algemene waarden zouden eventueel uit statistisch onderzoek kunnen komen.
Echter, zoals elke statisticus weet :
Algemene waarden gelden alleen voor groepen, niet voor individuen.

Voorspellen wat gaat gebeuren is vrijwel onmogelijk.
(hoe algemener, hoe kleiner de graad van onzekerheid)

Als je echter meer informatie toevoegt wordt de kaart meer inzichtelijk.
En dat is meteen de zwakke kant, als wie dan ook informatie krijgt over iets, dan kan die ook zonder een kaart best wel iets verzinnen.

Dus hoe bereik je dat er over cruciale onderdelen informatie verschaft kan worden zonder dat daarmee te veel inzicht verkregen wordt ?

Voor de lezers die astrologie niet hebben bestudeerd :
Wij mensen bewegen ons tegelijkertijd op verschillende gebieden.
Zo zijn er de reacties van je lichaam op omgevingsfactoren,
de reacties van je gedachten op de gevoelens die de voorgaande reacties hebben opgeroepen,
de conclusie die ergens gemaakt wordt.

Dus waar beweegt iemand ?
Daar heb je info voor nodig om uberhaubt een beetje in de buurt van een voorspelling te komen.

PS:
Kies Bassos om de prijsvraag over de astro-voorspeller-boek-ding te mogen doen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:17:46 #8
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70748852
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef bassos het volgende:

[..]

Astrologie, net als elke andere wetenschap is een kunst.
wetenschap is geen kunst en astrologie is geen wetenschap.
quote:
En het integreren van de verschillende, soms tegenstrijdige, verhalen die een horoscoop vertelt is intens lastig te modelleren.
Dezelfde constellaire positie treed slechts eenmaal op.
Daarna is het universum weer anders.
Zelfs binnen ons zonnestelsel hebben we een cyclus van 26k jaren oid.
(pak me niet op een eeuw oid, geen zin om ff te googlen)
Nee , ik zal je daar niet op pakken hoor. Maar als astrologie een pure wetenschap is, moeten twee astrologen dus hetzelfde kunnen zeggen over je.. Immers dat stel jij. Je bent op een bepaald punt geboren bij een planeetstand. En volgens astrologie veroorzaken gigantische ballen gas je karakter, je financiele toestand, je gehele carrière en persoonlijkheid e.d. Ik zou dus naar 2 verschillenden MOETEN kunnen gaan en 2 maal EXACT hetzelfde verhaal horen. Als dit niet zo is, zou het geen wetenschap zijn namelijk. En wat gebeurde er als ik 1 seconde later geboren zou zijn? zou ik dan opeens HEEL anders zijn?
quote:
Hierbij komt de extra moeilijkheid dat horoscopen allemaal uniek zijn.
klopt elk astrologisch horoscoopsysteem spreekt elkaar tegen. M.a.w., niet echt een wetenschap.
quote:
Dus ja, trends zijn geobserveerd en algemene waarden zijn toegeschreven aan de verschillende elementen in een geboorte horoscoop.
(btw, dat is dus langer dan welke andere optekening dan ook)

Die algemene waarden zouden eventueel uit statistisch onderzoek kunnen komen.
Echter, zoals elke statisticus weet :
Algemene waarden gelden alleen voor groepen, niet voor individuen.
Dat klopt, maar wat wil je hiermee beweren. Ik zeg nogmaals dat als astrologie een ECHTE wetenschap is, iedereen ook dezelfde kennis heeft en dit ook objectief getest kan worden . Dit wordt eigenlijk al in het eerste gedeelte tegengesproken door verschillende horoscoopsystemen die allemaal iets anders zeggen.
quote:
Voorspellen wat gaat gebeuren is vrijwel onmogelijk.
(hoe algemener, hoe kleiner de graad van onzekerheid)

Als je echter meer informatie toevoegt wordt de kaart meer inzichtelijk.
En dat is meteen de zwakke kant, als wie dan ook informatie krijgt over iets, dan kan die ook zonder een kaart best wel iets verzinnen.
Waarom pretendeert astrologie dan voorspellingen te kunnen doen op bv, medisch, financieel, liefdes, carrieregebied e.d.?
quote:
Dus hoe bereik je dat er over cruciale onderdelen informatie verschaft kan worden zonder dat daarmee te veel inzicht verkregen wordt ?

Voor de lezers die astrologie niet hebben bestudeerd :
Wij mensen bewegen ons tegelijkertijd op verschillende gebieden.
Zo zijn er de reacties van je lichaam op omgevingsfactoren,
de reacties van je gedachten op de gevoelens die de voorgaande reacties hebben opgeroepen,
de conclusie die ergens gemaakt wordt.
Maar dat is niet wat astrologie stelt. Astrologie stelt dat iemands persoonlijkheid e.d. bepaald wordt door sterrentekens en de stand van planeten.
quote:
Dus waar beweegt iemand ?
Daar heb je info voor nodig om uberhaubt een beetje in de buurt van een voorspelling te komen.

PS:
Kies Bassos om de prijsvraag over de astro-voorspeller-boek-ding te mogen doen.
Dat mag je van mij doen. En als je zelf astrologie doet, wil ik graag een reading
pi_70749657
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef Michielos het volgende:

[..]
wetenschap is geen kunst en astrologie is geen wetenschap.
[..]
Jawel.
quote:
Nee , ik zal je daar niet op pakken hoor. Maar als astrologie een pure wetenschap is, moeten twee astrologen dus hetzelfde kunnen zeggen over je.
Ja, want alle wetenschappers beweren allemaal hetzelfde.

ehem.

Het is nu juist essentieel in de wetenschap dat we beseffen dat we het totaalbeeld niet overzien en daarom gebaat zijn met uitwisseling van invalshoeken.
quote:
Immers dat stel jij. Je bent op een bepaald punt geboren bij een planeetstand. En volgens astrologie veroorzaken gigantische ballen gas je karakter, je financiele toestand, je gehele carrière en persoonlijkheid e.d. Ik zou dus naar 2 verschillenden MOETEN kunnen gaan en 2 maal EXACT hetzelfde verhaal horen. Als dit niet zo is, zou het geen wetenschap zijn namelijk. En wat gebeurde er als ik 1 seconde later geboren zou zijn? zou ik dan opeens HEEL anders zijn?
Je hebt duidelijk mijn bericht niet gelezen met het oog op het te proberen te begrijpen wat ik daadwerkelijk claim.

In plaats daarvan vecht je heldhaftig tegen een stroman argument.
<snip>
quote:
Waarom pretendeert astrologie dan voorspellingen te kunnen doen
[..]
sinds wanneer claimt astrologie iets ? volgens mij zijn dat astrologen die iets claimen.
quote:
Maar dat is niet wat astrologie stelt. Astrologie stelt dat iemands persoonlijkheid e.d. bepaald wordt door sterrentekens en de stand van planeten.
[..]
Bzzt jammer maar helaas.
Dat wordt beschreven.
Dat komt omdat er uiteindelijk maar 1 ding daadwerkelijk gebeurt en dat ene ding is ons universum.
(naja bekeken vanuit de binnenkant)
quote:
Dat mag je van mij doen. En als je zelf astrologie doet, wil ik graag een reading
Prima, geef maar je geboortedatum, tijd en plaats.

Zonder geboortetijd een veel algemener verhaal dat veel makkelijker matched.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:42:05 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70749676
quote:
klopt elk astrologisch horoscoopsysteem spreekt elkaar tegen. M.a.w., niet echt een wetenschap.
Liever geen wetenschap nee, maar dat het elkaar tegen spreekt ben ik niet met je eens. Dat de ene astroloog er misschien andere kenmerken uit highlight wil niet zeggen dat de ander het niet heeft gezien.

Planeten in een huis, tov elkaar geven een bepaald beeld. bijvoorbeeld "je bent praktisch ingesteld, je bent meer een doener dan een denker" en dat zou een ander astroloog ook zeggen.
The truth was in here.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:42:42 #11
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70749700
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:41 schreef bassos het volgende:

[..]

Jawel.
[..]

Ja, want alle wetenschappers beweren allemaal hetzelfde.

ehem.

Het is nu juist essentieel in de wetenschap dat we beseffen dat we het totaalbeeld niet overzien en daarom gebaat zijn met uitwisseling van invalshoeken.
[..]

Je hebt duidelijk mijn bericht niet gelezen met het oog op het te proberen te begrijpen wat ik daadwerkelijk claim.

In plaats daarvan vecht je heldhaftig tegen een stroman argument.
<snip>
[..]

sinds wanneer claimt astrologie iets ? volgens mij zijn dat astrologen die iets claimen.
[..]

Bzzt jammer maar helaas.
Dat wordt beschreven.
Dat komt omdat er uiteindelijk maar 1 ding daadwerkelijk gebeurt en dat ene ding is ons universum.
(naja bekeken vanuit de binnenkant)
[..]

Prima, geef maar je geboortedatum, tijd en plaats.

Zonder geboortetijd een veel algemener verhaal dat veel makkelijker matched.
19 november 1983 5:01 (ja vroege vogel )
En bedankt
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:43:52 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70749742
Plaats ook nog Michielos.
The truth was in here.
pi_70749762
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:42 schreef Michielos het volgende:

[..]

19 november 1983 5:01 (ja vroege vogel )
En bedankt
Je bent de plaats vergeten.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:45:03 #14
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70749792
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef bassos het volgende:

[..]

Je bent de plaats vergeten.
arrgghhhh. sorry
Geleen, Limburg Nederland
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:49:24 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70749955
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:45 schreef Michielos het volgende:

[..]

arrgghhhh. sorry
Ik ben benieuwd voor je
Kost een hoop moeite voor hem om te doen voor je, uren werk als je het goed wil doen en bekijken, niet zoals kaarten leggen.
The truth was in here.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:50:46 #16
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70750015
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd voor je
Kost een hoop moeite voor hem om te doen voor je, uren werk als je het goed wil doen en bekijken, niet zoals kaarten leggen.
kaarten leggen kost ook wel wat tijd als je het relax 1 op 1 wilt doen hoor
Ik ben ook benieuwd.
pi_70750333
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:45 schreef Michielos het volgende:

[..]

arrgghhhh. sorry
Ok, ik heb het begin van het plaatje.

Een echte volledige beschrijving zou weken duren.
(als voltijd)

Dat ga ik natuurlijk niet doen.

Dus kies een specifiek onderwerp uit waarover ik dan iets zal posten gebaseerd op je geboortehoroscoop.

Als je dit niet wilt en liever een algemeen verhaal kiest, dan is dat ook ok.
(maar ga ik niet doen voordat je kiest)
pi_70750401
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Liever geen wetenschap nee, maar dat het elkaar tegen spreekt ben ik niet met je eens. Dat de ene astroloog er misschien andere kenmerken uit highlight wil niet zeggen dat de ander het niet heeft gezien.

Planeten in een huis, tov elkaar geven een bepaald beeld. bijvoorbeeld "je bent praktisch ingesteld, je bent meer een doener dan een denker" en dat zou een ander astroloog ook zeggen.
Daarom.. Alles aanhalen wat je ziet zodat we niet over dit soort misverstanden blijven struikelen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:59:14 #19
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70750403
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef bassos het volgende:

[..]

Ok, ik heb het begin van het plaatje.

Een echte volledige beschrijving zou weken duren.
(als voltijd)

Dat ga ik natuurlijk niet doen.

Dus kies een specifiek onderwerp uit waarover ik dan iets zal posten gebaseerd op je geboortehoroscoop.

Als je dit niet wilt en liever een algemeen verhaal kiest, dan is dat ook ok.
(maar ga ik niet doen voordat je kiest)
doe mij maar een algemeen verhaal
pi_70750573
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd voor je
Een algemeen beeld presenteert zich door gewoon het patroon van het plaatje te bekijken.

Specificiteit is inderdaad erg lastig.
pi_70751075
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

doe mij maar een algemeen verhaal
ok.
(alhoewel je beseft dat je hang naar praten over ic astrologie je veroordeelt tot boosheid)

Maan(stier) tegenover saturnus(scorpio).
Je fucking intense gevoelens moet je onder controle houden en voor zover mogelijk verbergen voor andere mensen.

ascendant in libra en venus in het 12e huis.
je ziet er mooi uit, mysterieus zelfs.

Door de manier waarop je je 'rare' ideeen onder woorden brengt zorg je ervoor dat je jezelf ten ondergang brengt. (12e huis venus, betekent meer overgang, maar dat is natuurlijk tegelijkertijd teniet doen van wat hiervoor was.

Het algemene plaatje is :

Je hebt intense gevoelens.
Je vindt het erg belangrijk om ze te uiten,
maar je bent bang dat als je jezelf uit dat je dan teveel zicht geeft op de kern van jezelf die je zoveel mogelijk geheim houdt open geeft.

Hierdoor wordt jijzelf getransformeerd, omdat je eerst iets meedeelt en pas later beseft wat dat eventueel betekent en het wellicht zelfs eens bent met het commentaar wat er op gelevert wordt.

Advies is op dit moment :

Leer om je gevoelens onder woorden te brengen.
Al was het maar alleen voor jezelf.

(en dit is dus ipv drie weken, astrologie uit de losse pols)

Ik zou het erg interessant vinden om een inhoudelijke reactie van je op deze post te lezen.

Ik bedoel, ik heb hier toch wel wat aandacht aan besteed.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:55:26 #22
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70752932
Je hebt me gevraagd om inhoudelijk te reageren en dat kan ik. Alvorens ik hem zelf ga beschrijven heb ik een selfmade test uitgevoerd door eht stukje naar diverse mensen te sturen en hun een rating te laten geven van 1 tot 5 waarbij 1 zeer slecht is en 5 het hoogste. Als dit soort readings echt veel werk kost en op mij van toepassing is vanwege mijn astrologische tijd, dierenriem, geboortedatum en zelfs stad, kan ik er dus van uitgaan dat dit soort zaken op mij alleen van toepassing is.
de eerste persoon:
quote:
- Michiel- zegt:
Ik heb een vraagje voor je. Ik ga je dadelijk een stukje sturen. Jij mag een rating geven van 1 tot 5 sterren (5 het hoogst). In welke mate is de volgnede tekst van toepassing op je?(hij bestaat uit 2 delen) nadat je je waardering gegeven hebt, had ik graag je geboortedatum, plaats, tijd gehad ready? Je mag ook dadelijk antwoord geven
Je intense gevoelens moet je onder controle houden en voor zover mogelijk verbergen voor andere mensen.
Door de manier waarop je je 'rare' ideeen onder woorden brengt zorg je ervoor dat je jezelf ten ondergang brengt.
(12e huis venus, betekent meer overgang, maar dat is nat
natuurlijk tegelijkertijd teniet doen van wat hiervoor was.
maar je bent bang dat als je jezelf uit dat je dan teveel zicht geeft op de kern van jezelf die je zoveel mogelijk geheim houdt open geeft.
Hierdoor wordt jijzelf getransformeerd, omdat je eerst iets meedeelt en pas later beseft wat dat eventu
ventueel betekent en het wellicht
zelfs eens bent met het commentaar wat er op gelevert wordt.
Miep zegt:
4
- Michiel- zegt:
ok dankjewel. Wil je je geboortedatum e..d ook even erbij zetten:0
Miep zegt:
20-11-1989
wa tmoet je nog wete
- Michiel- zegt:
ow ja je bent die ene die een dag na me jarig is. geboortestad en uur
Miep Turn the lights on! zegt:
uuhhh
geleen
12:09
ook een schorpioen(en in zelfde geboortestad!! ). het zou nu aan het sterrenbeeld kunnen liggen (terwijl je dit eerder aangaf dat het ook aan andere zaken lag.) maar ik ga verder:
quote:
- Michiel- zegt:
vraagje
wil jij mss meedoen aan een experimentje?
even snel
-Bertha zegt:
wat voor 1?
O-o
- Michiel- zegt:
duurt snel
w8
-ibertha zegt:
wat voor experiment.
?XD
- Michiel- zegt:
Ik heb een vraagje voor je. Ik ga je dadelijk een stukje sturen. Jij mag een rating geven van 1 tot 5 sterren (5 het hoogst). In welke mate is de volgnede tekst van toepassing op je?(hij bestaat uit 2 delen) nadat je je waardering gegeven hebt, had ik graag je geboortedatum, plaats, tijd gehad ready? Je mag ook dadelijk antwoord geven
-Bertha zegt:
is da soort
- Michiel- zegt:
Je intense gevoelens moet je onder controle houden en voor zover mogelijk verbergen voor andere mensen.
Door de manier waarop je je 'rare' ideeen onder woorden brengt zorg je ervoor dat je jezelf ten ondergang brengt.
(12e huis venus, betekent meer overgang, maar dat is nat
-Bertha zegt:
horoscoop
- Michiel- zegt:
ja
lijkertijd teniet doen van wat hiervoor was.
Hierdoor wordt jijzelf getransformeerd, omdat je eerst iets meedeelt en pas later beseft wat dat eventu
ventueel bete
iBertha zegt:
ik zie best veel van meezelf i ndie tekst
- Michiel- zegt:
welke rating zou je m geven 1 tot 5?
-Bertha zegt:
O-o
4
- Michiel- zegt:
ok dankjewel
mag ik wel nog je geboortedatum hebben/stad en tijd?
?
-ibertha zegt:
half 10
05 01 1996
Stad kerkrade
Alweer een 4.. We gaan verder..

Edit: hierna zegt ze het volgende :
quote:
Bertha zegt:
en?..
et resultaat?..
ik had dit experiment niet moeten doen. heb nu zo raar gevoel

De volgende:
quote:
- Michiel- zegt:
XXX ik heb een vraagje. Zou jij geheel vrijblijvend aan een experimentje willen meedoen? Je naam wordt sowieso gecencureerd dus je hebt er verder geen last van. Het enige dat ik vraag is om dadelijk een rating te geven van 1 tot 5 (1 is kut en 5 is goed) op een tekst.. Je moet kijken in welke mate de tekst JOU beschrijft (en hierna had ik graag je geboortedatum, tijd en stad gehad).
XXX zegt:
is goed
- Michiel- zegt:
dankjewel .. komt ie he
XXX zegt:
ja ok
- Michiel- zegt:
e intense gevoelens moet je onder controle houden en voor zover mogelijk verbergen voor andere mensen.
(12e huis venus, betekent meer overgang, maar dat is natuurlijk
tegelijkertijd teniet doen van wat hiervoor was.
Hierdoor wordt jijzelf getransformeerd, omdat je eerst iets meedeelt en pas later beseft wat dat
eventueel betekent en het wellicht
thats it

XXX zegt:
wt moet k dn
moegk met teksten dn
- Michiel- zegt:
de tekst lezen en zeggen hoe goed het jouw karakter beschrijft
je kunt er een punt voor geven van 1 tot 5
5 is heel goed en 1 is megabagger

XXX zegt:
en denken
ben
laatste 4
- Michiel- zegt:
ok
jij vind je zelf dus 4 als punt
dus de tekst beschrijft jou vrij accuraat
XXX zegt:
jaa
- Michiel- zegt:
ok dankjewel
zou ik je geboortetijd, datum en geboortestad even mogen?
XXX zegt:
27081992, 14:05
calcutta
en alweer een 4 Maar dit kan allemaal toeval zijn toch Wat is de kans dat iemand een half jaar later, tig jaar later IN CALCUTTA precies het zelfde heeft? We gaan verder:
quote:
Michiel- zegt:
ik heb een vraagje. Zou jij geheel vrijblijvend aan een experimentje willen meedoen? Je naam wordt sowieso gecencureerd dus je hebt er verder geen last van. Het enige dat ik vraag is om dadelijk een rating te geven van 1 tot 5 (1 is kut en 5 is goed) op een tekst.. Je moet kijken in welke mate de tekst JOU beschrijft (en hierna had ik graag je geboortedatum, tijd en stad gehad).

ok?
Bob zegt:
ok
- Michiel- zegt:
(12e huis venus, betekent meer overgang, maar dat is
natuurlijk tegelijkertijd teniet doen van wat hiervoor was.
Hierdoor wordt jijzelf getransformeerd, omdat je eerst iets meedeelt en pas later beseft wat dat
thats it
1 tot 5 1 is kut en 5 is goed
en ik had verder je geboortedatum, tijd en plek gehad
Bob. zegt:
- Michiel- zegt:
4? ok
Bob zegt:
23 Februari 1988 Beek
Michiel- zegt:
wat is je geboortetijd?
Tim ajax XXX. zegt:
+- 4:15
net nagevraagd aan pa
Alweer een 4

Als voor mij zelf. Ik rate hem ook een 4. Ik ben het niet met alles eens , maar het gros wel. De conclusie die ik echter trek is dat hij op iedereen van toepassing is. Ik heb hem echter naar mn hele lijst doorgestuurd en zal hem morgen 50x kopieren voor naar klasgenoten enz te sturen. Het enige waarmee ik het niet eens ben is overigens het bespreekbaar maken van mn intense gevoelens. Zo consequent als ik op forums ben, zo introvert ben ik in het echt. Ik maak zelden discussie maar manipuleer mn gesprekspartner naar het juiste hoekje. Het punt blijft.. Dit is op bijna iedereen van toepassing(anderzijds zoo mooi en mysterieus ben ik ook weer niet ).

Zie dit als een edit post. er komen nog veel meer waarderingen van mensen (dus ook als iemand zich niet erin herkent).

[ Bericht 0% gewijzigd door Michielos op 07-07-2009 20:04:16 ]
pi_70753323
quote:
Als voor mij zelf. Ik rate hem ook een 4. Ik ben het niet met alles eens , maar het gros wel. De conclusie die ik echter trek is dat hij op iedereen van toepassing is. Ik heb hem echter naar mn hele lijst doorgestuurd en zal hem morgen 50x kopieren voor naar klasgenoten enz te sturen. Het enige waarmee ik het niet eens ben is overigens het bespreekbaar maken van mn intense gevoelens. Zo consequent als ik op forums ben, zo introvert ben ik in het echt. Ik maak zelden discussie maar manipuleer mn gesprekspartner naar het juiste hoekje. Het punt blijft.. Dit is op bijna iedereen van toepassing.
En wat uit het argument dat het astrologie uit de losse pols was was onduidelijk ?

Jij wilde niet meegaan in het benoemen van een specifiek gebied waar ik dan iets over zou posten.

Je manipuleert je gesprekspartner naar het juiste hoekje.
En jij denkt dat dat niet schorpioen tot op het bot beschrijft.

Hoeveel mensen die hierop willen reageren met hun geboortedatum plaats en tijd erbij willen ook beweren dat ze hun gesprekspartners manipuleren tot ze in een hoekje komen waarin je je veilig genoeg voelt om daadwerkelijk iets echts mee te delen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:05:18 #24
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70753453
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef bassos het volgende:

[..]

En wat uit het argument dat het astrologie uit de losse pols was was onduidelijk ?

Jij wilde niet meegaan in het benoemen van een specifiek gebied waar ik dan iets over zou posten.

Je manipuleert je gesprekspartner naar het juiste hoekje.
En jij denkt dat dat niet schorpioen tot op het bot beschrijft.

Hoeveel mensen die hierop willen reageren met hun geboortedatum plaats en tijd erbij willen ook beweren dat ze hun gesprekspartners manipuleren tot ze in een hoekje komen waarin je je veilig genoeg voelt om daadwerkelijk iets echts mee te delen.
Dat is het punt niet. Het punt is dat jij een reading maakt die op vrijwel iedereen van toepassing is. Zoals jij het nu stelt zou elke schorpioen OVERAL op aarde dus ook mensen manipuleren? Daar weiger ik in mee te gaan. Zo ja, dan is dat ook te testen

Ik stle alleen.. zoals jij het daar op schrijft.. ZONDER hetgeen ik erbij verzin.. is op IEDEREEN van toepassing(op 90% althans). Maar toch bedankt voor de reading

Ik verzin er iets bij en meteen komt er: DAT BESCHRIJFT EEN SCHORPIOEN. had ik dit niet gezegd, dan was dit ook niet ter sprake gekomen(terwijl je fout was in je beschrijving in eerste isntantie). Je stelde namelijk: ik zeg dingen en krijg hier spijt van. Dit is iets heel anders. Ik geef hem toch 4 sterren maar ik vind het raar dat iedereen , geboren in Calcutta(INDIA!), kerkrade, geboren in augustus 1989, 92 enz dit allemaal als 4 rate. Het is dan op zijn minst vaag en algemeen te noemen, mijn inziens.
pi_70753588
Geheel volgens de verwachtingen worden ze nu woest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')