Regen? Zon en 25 graden eerder.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het regent en mensen gaan massaal radars kijken.
En jij vroeg je af waar die radars voor waren natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het regent en mensen gaan massaal radars kijken.
Nee.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En jij vroeg je af waar die radars voor waren natuurlijk
Logisch, het is gestopt met regenen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:58 schreef AlwaysConnected het volgende:
www.regen.nl doet al helemaa niets meer
mogen ze wel oppassen dat ze niet zinkenquote:
die van 25/26 mei bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:43 schreef aiemkoel het volgende:
En hier in Eindhoven valt weer eens helemaal niets, noppes, nada!![]()
Ik wil hier ook wel eens noodweer meemaken!
Bullshit...het viel zat mee toen..Dat noem ik geen noodweer, maar gewoon een fris buitje met licht en geluid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
die van 25/26 mei bedoel je?
[ afbeelding ]
Hier doet ie het de hele middag gewoonquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef gabberklaas het volgende:
Is de buienradar bij jullie ook offline? Iemand alternatief?
Ik zit al 3 dagen op de buienrader te kijken hopend op regenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een massahysterie.
Oh oh er komt regen snel een weeralarm![]()
.
Ligt het aan mij of zijn die weeralarmen iets van de laatste tijd?
En toen was het hier in de patatstad ook al niet te doen qua weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Allleen steden waar ze patat zeggen worden momenteel getroffen door hoosbuien !!! Hoe toevallig.
Afgelopen dinsdag was het in de "patatsteden" ook al kouder dan de "frietsteden".
Je krijgt wat je verdient.
Ha-Ha !!!
Heerlijk dat we patat zeggen hier!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Allleen steden waar ze patat zeggen worden momenteel getroffen door hoosbuien !!! Hoe toevallig.
Afgelopen dinsdag was het in de "patatsteden" ook al kouder dan de "frietsteden".
Ha-Ha !!!
Hier in Patatstad alleen maar een paar sputters gehad tot nu toe. En zo te zien komt er ook niks meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ha-Ha !!!
Die was echt HUGEquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
die van 25/26 mei bedoel je?
[ afbeelding ]
Onjuist. Ik zeg Friet en het regende hier kankerhard.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ha-Ha !!!
Dus, hier in de buurt wordt flink geBBQed vnv. Is natuurlijk wel handig om te weten of dat weeralarm betekent dat het vol zonnig en droog blijft vnvquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |