SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Wat is er?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg Mr.Cooper?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen met hooikoorts hebben geen weerstand is me door een betrouwbaar bron vertelt.bron "Staphorster suffertje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Zirtekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:37 schreef Hephaistos. het volgende:
De meest gangbare antihistamines zijn ook gewoon voor veel minder geld te verkrijgen als het huismerk van een willekeurige drogist... Wat heb je gekocht?
Hoe kan het dat jij altijd op de eerste pagina post, en bijna altijd degene die klaagt afzeikt?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef Bosbeetle het volgende:histamine gewoon niet aan toegeven!
TS kan niet eens tegen een beetje histamine![]()
Ik ben een snelle boi, lul.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij altijd op de eerste pagina post, en bijna altijd degene die klaagt afzeikt?
Ik loop hier vanaf '04, en jij?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben een snelle boi, lul.
Welkom op Fok! trouwens.
Dat heeft cetirizine als werkzame stof. Voor 99 cent per 7 pillen te verkrijgen bij de Aldi...quote:
Dat mag hoor, ben je trouwens al eens buiten de KLB geweest?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Stoere jongen, toch blijf ik je zien als een newbie.
Sarcasme ooit van gehoord? Ik weet wat histamines zijn. Trouwens je hebt het helemaal mis je bouwt geen antistoffen op tegen histamine. Doordat je antistoffen hebt tegen pollen en dergelijke wordt histamine losgelaten in je lichaam. Na het vrijkomen van de histamine gaat het allerlei reacties aan waardoor een ontsteking ontstaat en die ontsteking is wat jou slecht doet voelen.quote:Op maandag 3 juli 2009 14:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ieder lichaam bouwt anti-stoffen tegen histamines op, de reactie is slechts heftiger bij sommige mensen.
Nee, die-hard KLBer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat mag hoor, ben je trouwens al eens buiten de KLB geweest?
quote:
Ja in Nederland ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat heeft cetirizine als werkzame stof. Voor 99 cent per 7 pillen te verkrijgen bij de Aldi...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |