abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70612353
quote:
AMSTERDAM - Het gerechtshof in Amsterdam heeft 'topcrimineel' Willem Holleeder vrijdag in hoger beroep veroordeeld tot negen jaar cel. De 51-jarige Holleeder krijgt die straf voor het afpersen van een paar zakenlieden, onder wie de in 2004 geliquideerde vastgoedhandelaar Willem Endstra.
http://www.nu.nl/algemeen(...)aan-afpersingen.html

God, nog hoelang moet deze zaak doorgaan? Kunnen we die vent gewoon niet levenslang opsluiten zonder tonnen aan deze zaak te besteden. Die beveiliging en support kost ook bakken met geld daar.
pi_70612384
Hij gaat ook alweer in casatie
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 3 juli 2009 @ 14:24:40 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70612413
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:23 schreef F04 het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/algemeen(...)aan-afpersingen.html

God, nog hoelang moet deze zaak doorgaan? Kunnen we die vent gewoon niet levenslang opsluiten zonder tonnen aan deze zaak te besteden. Die beveiliging en support kost ook bakken met geld daar.
Kunnen ze jou er niet meteen bij zetten, in de cel naast 'm??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_70612492
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ben je in ieder geval verzekerd van voldoende telefoonkaarten.

"Yo swa, mag ik van je bellen, brother?"
pi_70614241
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

LOL .

Dat Willem H geen brandschoon verleden heeft, dat mag duidelijk zijjn. De kans dat ie in de bajes langer zal leven, als daarbuiten is zeer aannemelijk. Dat weetie zelf ook vast wel. En de ware "maffioso" haalt zijn pensioen meestal niet.
to the point!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')