Bavaria kratjes en/of Bavaria halve liters.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:16 schreef Pakspul het volgende:
Liefdag boek,
Ben ik eindelijk vrij kan ik niet met mijn halve liters in de zon liggen.
Echte alcoholist gaat voor de halve liters van de euroshopperquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Bavaria kratjes en/of Bavaria halve liters.
Inderdaad, dat 't hier maar even er goed uit komt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:16 schreef Netsplitter het volgende:
welke regen??
maak er een topic overquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:18 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die kk typen in plaats van kanker
quote:
Jij moet ook altijd wat te zeuren hebben he, dan is het weer te warm, en nu zeur je dat het regentquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Godverdegodver, ik had al ergens een keer gezegd dat ik kankerkreeg vrijdag een dagje vrij zou houden om van het weer te genieten, en ja hoor wat zie je nu: Kut hoerenregen en onweer.
Klacht: Werken in de hitte, vrije tijd in de regen.
Meevaller: Dan ga ik me nu voltanken met bier en rum. Dit kan toch niet.
En dat zegt iemand die Penisbaard heetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:18 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die kk typen in plaats van kanker
Patty Brardquote:
Over warmte heb ik nooit geklaagd, alleen warmte tijdens het werk maar daar zijn oplossingen voor. Kutpost dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd wat te zeuren hebben he, dan is het weer te warm, en nu zeur je dat het regent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |