Je wil alle details hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vertel jij nu maar hoe het zit met Remlof
Alles wat jullie kunnen verzinnen heb ik wel gedaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet naar jouw ervaring vragen![]()
Anders kom ik nooit meer voor 10 uur bij de AH![]()
Ook een aantal dingen die niet eens n mijn kortzichtige hoofd opkomen geloof ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Alles wat jullie kunnen verzinnen heb ik wel gedaan.
en verder zeg ik eer niks over![]()
Wat is er met Remlof?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel jij nu maar hoe het zit met Remlof
Dáár ga jij gelukkig niet over Pietjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je wil alle details he. Doe maar via pm
Volgens mij heb dat ooit opgebiecht op besaid Maar nooit meer !!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik heb het een keer andersom gedaan, twee (hetero) vrouwen en ik, maar dat doe ik dus nooit weer. Ik ga nog liever een week werken.
Ik denk dat 1 liesje meer dan genoeg isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een kleine Liesje, dat is dan weer kjuut.
Jesus Jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 liesje meer dan genoeg is
Wat heb je gekocht bij AH en waarom?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 liesje meer dan genoeg is
Dat gaat niet goed als er twee zijnquote:
Ok eten:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht bij AH en waarom?
quote:
De ondergang van FOKquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kunnen 2 muizen plus 2 liesjes niet tegenop!
Tering jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met z'n tweetjes posten ze het hele forum vol
Niet eens een lekkere homp vlees?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok eten:
Komkommer, tomaatjes, stokbrood en kaasfondue. NIet om gezellig te gaan zitten doen maar om warm te maken en op een bord te kwakken. Lekker en makkelijk.
Kattenvoer: Omdat mijn kat ook moet eten.
Wijn, want ik heb dorst
Nog wat frisdrank, goedemorgen drinkontbijt, sigaretten.
Dat was het geloof ik
slaap lekker muis en ik hoop dat er morgen weer een dikke laag ijs in je vriesvak staat!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik ga slapen... .. Ja vroeg maar ik heb het ff gehad met alles
Neuh ik ben niet zo'n vleeseter. Een paar keer per week iets in die richting vind ik voldoende.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet eens een lekkere homp vlees?
Begrijp het wel hoor, zo'n defecte vrieskist gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:46 schreef Soury het volgende:
Als ik geen stuk vlees krijg dan ben ik volledig van de kaartquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ik ben niet zo'n vleeseter. Een paar keer per week iets in die richting vind ik voldoende.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begrijp het wel hoor, zo'n defecte vrieskist gaat je niet in de koude kleren zitten
Verder heb je geen zorgen, je hebt nog geld, een dak boven je hoofd, je bent gezond, wat wil je nog meerquote:
Inderdaad !!! Laat die vrieskist maar dood gaan .quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verder heb je geen zorgen, je hebt nog geld, een dak boven je hoofd, je bent gezond, wat wil je nog meer
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ik ben niet zo'n vleeseter. Een paar keer per week iets in die richting vind ik voldoende.
nou hou......quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:46 schreef Soury het volgende:
Ja denk het wel God meis maak nooit maar dan ook nooi een klone aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
wat denk jezou ik niet binnen 5 minuten ruzie met mezelluf hebben
Ik heb nog wat wijn Niet koudquote:
ik zit net te denken hoe dat zou zijn maar dat kan helemaal niet, dan moet er gewoon iemand komen diequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja denk het wel God meis maak nooit maar dan ook nooi een klone aan
Uh neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit net te denken hoe dat zou zijn maar dat kan helemaal niet, dan moet er gewoon iemand komen die
een beetje op mij lijkt ofzo...
die bestaan toch vast wel !?
nee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |