Wat een onderbouwing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat een onderbouwing.
Heeft dat een onderbouwing nodig dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh ja.quote:
IE is een browser voor mensen die het toch niet helemaal hebben begrepen dat Opera al vele jaren vele malen beter is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
Oef. Gelukkig gebruik ik IE, dat is tenminste nog een echte mannenbrowser.
Firefox heeft veiligheid, snelheid en nieuwe mogelijkheden die de manier waarop u het web gebruikt, zullen veranderen. Dat alles en niets minder.quote:
Een sociale-dienst-medewerkers browser ja. Zo'n browser die dat volk wel moet gebruiken omdat ze niet weten hoe je een echt goede browser perfect op je wensen kan laten aansluiten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
Oef. Gelukkig gebruik ik IE, dat is tenminste nog een echte mannenbrowser.
Ondergebouwd door FF.quote:
En Firefox is een browser voor mensen die het toch niet helemaal hebben begrepen dat Opera al vele jaren vele malen beter is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
IE is een browser voor mensen die het toch niet helemaal hebben begrepen dat Opera al vele jaren vele malen beter is.
kwatserdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En Firefox is een browser voor mensen die het toch niet helemaal hebben begrepen dat Opera al vele jaren vele malen beter is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |