quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze hadden je 11 jaar geleden bruut moeten afschieten toen je nog van die onschuldige bambi ogen had.
Ahw mén! Ik bedoel ik weet dat ik hier en daar soms in uiterste gevallen niet echt van de meest genuanceerde uitspraken ben maar dit is gewoon plain goor!quote:
Geeft wel een hele nieuwe invulling aan het begrip soppen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:00 schreef versabommie het volgende:
Ahw mén! Ik bedoel ik weet dat ik hier en daar soms in uiterste gevallen niet echt van de meest genuanceerde uitspraken ben maar dit is gewoon plain goor!
* versabommie heeft een beetje in zijn mond overgegevenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geeft wel een hele nieuwe invulling aan het begrip soppen.
Ik dacht ook altijd dat Cc netjes was en zulks. Een typetje met stijl en netjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ahw mén! Ik bedoel ik weet dat ik hier en daar soms in uiterste gevallen niet echt van de meest genuanceerde uitspraken ben maar dit is gewoon plain goor!
De groeten aan 020 Japquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:02 schreef Jappie het volgende:
Anyways..het werk zit er weer op voor vandaag...doe Duckstad de groeten van me.
Gewoon doorslikkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie heeft een beetje in zijn mond overgegeven
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Excuus voor de deceptie omtrent mijn platte persoontje.
Laters pik! Ik pleur de server er vanavond wel ff uit zodat je hier kan zijn voor een updatequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:02 schreef Jappie het volgende:
Anyways..het werk zit er weer op voor vandaag...doe Duckstad de groeten van me.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Excuus voor de deceptie omtrent mijn platte persoontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |