ieuw... ik zie het zo voor me dat die verlepte zure sloten massaal de komkommer uit hu........quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze mijn woorden als afrodisiacum gebruiken bedoel je?
Hè bah.
Ik zie hem welquote:
quote:
eerst ff een poosje onder m'n buro!quote:
Hey maar jij trekt je toch nix aan van die Assepoetsers he?Straks zijn wij onze hartelijke bommenlegger kwijt zie je.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ieuw... ik zie het zo voor me dat die verlepte zure sloten massaal de komkommer uit hu........![]()
![]()
Doe niet zo denigrerend man, net alsof vrouwen alleen daar goed voor zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
eerst ff een poosje onder m'n buro!
Nou tis toch de eerste keer in 10 jaar dat ik zo ongelooflijk bruut aangevallen worquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hey maar jij trekt je toch nix aan van die Assepoetsers he?Straks zijn wij onze hartelijke bommenlegger kwijt zie je.
Nu zit je me gewoon uit te lokken..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend man, net alsof vrouwen alleen daar goed voor zijn![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu zit je me gewoon uit te lokken..
ik denk het wel, weet het wel zeker hahahah ze doen daar net of hun zelf moeten bevallen, maken er een heel drama van ach het is zo zwaar pppfftttt echt er zitten er tussen die denken dat ze op afstand moeten meepersen daar, en geheid als ze bevallen is dan schrijven ze ook nog naar huub, wij hebben meegepuft hoor, kon je het merkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze daar erg jaloers zijn als ze weten dat ik een geboortekaartje per post krijg van Huub en Claire?
Ze hadden je 11 jaar geleden bruut moeten afschieten toen je nog van die onschuldige bambi ogen had.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou tis toch de eerste keer in 10 jaar dat ik zo ongelooflijk bruut aangevallen wor
D'r kan wel een komkommer in gaan, maar die komt er nooit meer als komkommer uit vanwege die nogal hoge zuurgraad. Ik denk dat er een yughurt-achtige substantie uit komt druppelenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ieuw... ik zie het zo voor me dat die verlepte zure sloten massaal de komkommer uit hu........![]()
![]()
Hebben ze meteen Tzatziki.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
D'r kan wel een komkommer in gaan, maar die komt er nooit meer als komkommer uit vanwege die nogal hoge zuurgraad. Ik denk dat er een yughurt-achtige substantie uit komt druppelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |