Wat eet jij veel met dit weer, hoe doe je dat toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef Laysa het volgende:
sow....heb eten op en straks bij mn broer ff eten
Ja en nee.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef versabommie het volgende:
Zeg zijn jullie allemaal mooie vrouwen die voor me in de rij staan?
Klinkt bijna net alsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef versabommie het volgende:
...zie het niet gebeuren dat ik als een verstokte Jappie op 1 plek blijf
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Houdt hij er iig nog iets aan over; ik ben niet eens in gemeenschap van goederen samenhokkend.
Proost schatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed idee, 'tis nu toch iets afgekoeld hier
Jij eet altijd ff voor je bij iemand gaat eten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef Laysa het volgende:
sow....heb eten op en straks bij mn broer ff eten
Sorry, beetje laat, kan niet altijd direct reageren, maar ik zie dat je al antwoord hebtquote:
Neuh.. in die tijd zat ik nagenoeg niet op een forum..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, alimentatie betalen, dat houdt ie er aan over
Laat Jappert maar schuiven denk ik? Bij teveel weerstand heeft ie nog wel ergens een gaatje in een fundering op te vullenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef versabommie het volgende:
na zoveel jaren loop ik hier nog steeds... zie het niet gebeuren dat ik als een verstokte Jappie op 1 plek blijf
Ik trek wel een t-shirt aan met "ik heb er de kracht niet voor"dan laten ze mij wel lopen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus niet vertellen dat je een rasechte Volendamse bent.
Ik zou maar uitkijken met het melden hiervan, straks wordt het daar nog opgevat als smeerolie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze daar erg jaloers zijn als ze weten dat ik een geboortekaartje per post krijg van Huub en Claire?
Dat ze mijn woorden als afrodisiacum gebruiken bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou maar uitkijken met het melden hiervan, straks wordt het daar nog opgevat als smeerolie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |