Wat eet jij veel met dit weer, hoe doe je dat toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef Laysa het volgende:
sow....heb eten op en straks bij mn broer ff eten
Ja en nee.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef versabommie het volgende:
Zeg zijn jullie allemaal mooie vrouwen die voor me in de rij staan?
Klinkt bijna net alsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef versabommie het volgende:
...zie het niet gebeuren dat ik als een verstokte Jappie op 1 plek blijf
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Houdt hij er iig nog iets aan over; ik ben niet eens in gemeenschap van goederen samenhokkend.
Proost schatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed idee, 'tis nu toch iets afgekoeld hier
Jij eet altijd ff voor je bij iemand gaat eten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef Laysa het volgende:
sow....heb eten op en straks bij mn broer ff eten
Sorry, beetje laat, kan niet altijd direct reageren, maar ik zie dat je al antwoord hebtquote:
Neuh.. in die tijd zat ik nagenoeg niet op een forum..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, alimentatie betalen, dat houdt ie er aan over
Laat Jappert maar schuiven denk ik? Bij teveel weerstand heeft ie nog wel ergens een gaatje in een fundering op te vullenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef versabommie het volgende:
na zoveel jaren loop ik hier nog steeds... zie het niet gebeuren dat ik als een verstokte Jappie op 1 plek blijf
Ik trek wel een t-shirt aan met "ik heb er de kracht niet voor"dan laten ze mij wel lopen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus niet vertellen dat je een rasechte Volendamse bent.
Ik zou maar uitkijken met het melden hiervan, straks wordt het daar nog opgevat als smeerolie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze daar erg jaloers zijn als ze weten dat ik een geboortekaartje per post krijg van Huub en Claire?
Dat ze mijn woorden als afrodisiacum gebruiken bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou maar uitkijken met het melden hiervan, straks wordt het daar nog opgevat als smeerolie.
ieuw... ik zie het zo voor me dat die verlepte zure sloten massaal de komkommer uit hu........quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze mijn woorden als afrodisiacum gebruiken bedoel je?
Hè bah.
Ik zie hem welquote:
quote:
eerst ff een poosje onder m'n buro!quote:
Hey maar jij trekt je toch nix aan van die Assepoetsers he?Straks zijn wij onze hartelijke bommenlegger kwijt zie je.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ieuw... ik zie het zo voor me dat die verlepte zure sloten massaal de komkommer uit hu........![]()
![]()
Doe niet zo denigrerend man, net alsof vrouwen alleen daar goed voor zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
eerst ff een poosje onder m'n buro!
Nou tis toch de eerste keer in 10 jaar dat ik zo ongelooflijk bruut aangevallen worquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hey maar jij trekt je toch nix aan van die Assepoetsers he?Straks zijn wij onze hartelijke bommenlegger kwijt zie je.
Nu zit je me gewoon uit te lokken..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend man, net alsof vrouwen alleen daar goed voor zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |