idemditoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:41 schreef Isdatzo het volgende:
Leuke auto, geen geld hier dus een gratis schopje.
* zelf ook een 206 heeft.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:44 schreef seninha het volgende:
Jaaa, dit is wel ff wat anders dan een opgefokte Civic met bleerpijp
Een diesel die bij 7500 toeren 't rood in gaat.quote:
Geen 7500 maar 6500,, (VW Golf 2 GTD)quote:Op zondag 5 juli 2009 14:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Een diesel die bij 7500 toeren 't rood in gaat.
Zeg jij even als je een personenauto ziet die dat doet?
iedere auto die in losse onderdelen besteld is twee keer zo duur als een nieuwe complete auto. Ts ik pm je na mijn vakantie ff over de autoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:00 schreef Providentia het volgende:
HEEEEEEELE nette prijs! Heel laag ook, aangezien dat interieur nieuw bij de dealer 6000 euro kost.
En wanneer ben je terug? Want ze denkt er sterk over na om de auto in te ruilenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:14 schreef ColtZ40 het volgende:
Ts ik pm je na mijn vakantie ff over de auto
zaterdag en dan of maandag wil ik je een voorstel doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef seninha het volgende:
[..]
En wanneer ben je terug? Want ze denkt er sterk over na om de auto in te ruilen![]()
(ook al wilt ze eigenlijk met geld in haar hand op zoek naar een nieuwe)
Dus je heb kans dat deze dan weg is.
Verwend nest dat ze is! Er zijn gezinnen die geen cent te makken hebben laat staan ene nieuwe auto.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:53 schreef seninha het volgende:
Denk niet dat ruilen een optie is. Ze wil graag nieuw rijden
Achja, mijn schoonouders hebben net een huis gekocht van net geen miljoen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef JO3Y het volgende:
[..]
Verwend nest dat ze is! Er zijn gezinnen die geen cent te makken hebben laat staan ene nieuwe auto.
Jaloers????quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef JO3Y het volgende:
[..]
Verwend nest dat ze is! Er zijn gezinnen die geen cent te makken hebben laat staan ene nieuwe auto.
<hap>quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef JO3Y het volgende:
[..]
Stond daar ook op,alleen advertentie is gister vervallen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb je hem trouwens ook te koop staan op marktplaats? Ik kan hem namelijk niet vinden.
Haha ja dat klopt. Ik had toen ook mijn vorige auto te koop staan voor 2200 euro en toen kreeg ik mailtjes met biedingen van 700 euro en dat ze hem die avond wel ff kwamen halenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef seninha het volgende:
[..]
Stond daar ook op,alleen advertentie is gister vervallen.
Auto stond daar wel duurder ivm bieders die denken hun slag te slaan.
Had daar een bod van ¤ 6000 met een mail er achteraan van de koper dat hij zelfde avond nog wel wilde langskomen![]()
Maar mocht je een bod willen dien stuur me gewoon een PB.
You never know!
Ik hou het wel bij mijn Volvo S40 Edition 2 uit 2007 en ben tevreden met mijn afgeronde opleiding bedrijfskunde....quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:15 schreef seninha het volgende:
[..]
Jaloers????
Misschien wordt het tijd om een opleiding te volgen.
Wie weet kun je later als je GROOT bent ook een nieuwe auto kopen.![]()
Zelf nooit nieuw gereden ivm geld maar dat betekend niet dat ik zij die het wel kunnen betalen voor verwend nesten ga uitmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |