abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70871921
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:49 schreef makkie88 het volgende:
Hmm mijn Google agenda wil niet meer syncen.. hoe vaak doetie dat, en voor afspraken hoe ver weg Max..?
1. Vaak
2. Volgens mij synchroniseert hij alles. Bij mij doettie het iig jaren vooruit.
Immer.
pi_70878755
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 06:24 schreef elfzesendertig het volgende:
"Rubin: Android getting more social features; Donut, Eclair, and Flan all in the oven"

http://www.engadget.com/2(...)es-donut-eclair-and/
Wat moeten we nou met die social troep.. laat ze maar apps ervoor ontwikkelen zodat ik er geen last van heb.

En leuk dat er nog zo veel mobieltjes komen maar vind t zelf jammer dat ze allemaal een eigen UI ontwikkelen. Ze(HTC Sense en die van SE) zijn wel mooier maar Android is juist zo heerlijk omdat je makkelijk en snel overal kan komen.. niet door menu's blijven drukken. Veel te veel gedoe vind ik. Als je naar de Hero kijkt is de UI niet zo veel verschillend met een HTC met WM. Hopelijk gaan ze niet allemaal dit doen.

En voor de rest mogen ze ook wel wat nieuws over Donut zelf uitbrengen.. hopelijk komt er een optie waarmee je in portraitmode het toetsenbord in T9 kan veranderen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:46:40 #123
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70880803
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:44 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Moet je even het vinkje aan en uit zetten, en anders rebooten.
Had ik op miraculeuze wijze ook een keer, uit het niets
jes! het werkt weer

ik was bang dat mensen me vraag niet zouden begrijpen, typen op een telefoon blijft lastig
pi_70881375
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

En voor de rest mogen ze ook wel wat nieuws over Donut zelf uitbrengen.. hopelijk komt er een optie waarmee je in portraitmode het toetsenbord in T9 kan veranderen
anders haal je van XDA het HTCime toetsenbord, die heeft dat wel.
Immer.
pi_70881711
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Wat moeten we nou met die social troep.. laat ze maar apps ervoor ontwikkelen zodat ik er geen last van heb.

En leuk dat er nog zo veel mobieltjes komen maar vind t zelf jammer dat ze allemaal een eigen UI ontwikkelen. Ze(HTC Sense en die van SE) zijn wel mooier maar Android is juist zo heerlijk omdat je makkelijk en snel overal kan komen.. niet door menu's blijven drukken. Veel te veel gedoe vind ik. Als je naar de Hero kijkt is de UI niet zo veel verschillend met een HTC met WM. Hopelijk gaan ze niet allemaal dit doen.

Ik ben zelf ook meer geïnteresseerd in optimalisering van de snelheid (a la ION) en het gebruiksgemak (bijvoorbeeld dat toetsenbord). Dat sociale spul hoeft van mij ook niet per se, maar ik zou het toch wel weer tof vinden als ze Hyves konden integreren of zo. Niet dat ze dat gaan doen, want Facebook is veel aantrekkelijker, maar goed Gelukkig is Hyves zelf bezig met een app als het goed is.

Er zijn jammer genoeg nog maar een paar dingen over Donut bekend. Er komt in ieder geval universal search. Als je naar de Palm Pre hebt gekeken dan zal je weten dat dat een geniale functie is
pi_70882574
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:08 schreef Firenzo het volgende:

[..]

anders haal je van XDA het HTCime toetsenbord, die heeft dat wel.
Neem aan dat je daarvoor je telefoon geroot moet hebben? Heb besloten om dat maar niet te doen.
Er is nog wel een andere optie, namelijk keyboardapps kopen, maar die hebben geen Nederlandse T9-woordenboek
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:23 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Gelukkig is Hyves zelf bezig met een app als het goed is.
Wist ik niet
pi_70883154
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]

Wist ik niet
http://www.slideshare.net/vangeest/hyves-api-android-presentation
pi_70888536
quote:
Ik zou t wel leuk vinden.
pi_70892547
Vraagje.. een aantal dagen terug zou ik mijn HTC Magic rooten maar na stap 10 besloot ik t toch maar niet te doen. Als ik nu Astro (file explorer) aandoe en naar de map boven sdcard ga zie ik mappen en bestanden met namen als dev, init.sapphire, root enzo.. Heb ik dan toch iets aan mijn telefoon veranderd of horen deze mappen sowieso al hier te zijn?
  zondag 12 juli 2009 @ 04:43:17 #130
158414 Firenzo
Bakfiets
pi_70893843
niks om druk over te zijn..
Immer.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:42:35 #131
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_70896155
quote:
Op zondag 12 juli 2009 01:48 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. een aantal dagen terug zou ik mijn HTC Magic rooten maar na stap 10 besloot ik t toch maar niet te doen. Als ik nu Astro (file explorer) aandoe en naar de map boven sdcard ga zie ik mappen en bestanden met namen als dev, init.sapphire, root enzo.. Heb ik dan toch iets aan mijn telefoon veranderd of horen deze mappen sowieso al hier te zijn?
Heb ik ook, is standaard zo.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_70896305
quote:
Op zondag 12 juli 2009 04:43 schreef Firenzo het volgende:
niks om druk over te zijn..
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:42 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Heb ik ook, is standaard zo.
Pfew..
Bedankt
pi_70896631
Reclamefilmpje voor Samsung Galaxy
.

Bekijk deze YouTube-video
pi_70896901
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Reclamefilmpje voor Samsung Galaxy
.

Bekijk deze YouTube-video
Gisteren gezien. Zij komen dus ook met eigen apps zoals T-Mobile het in de VS doet.
Vind t wel jammer dat een telefoon met zo veel goede specs zo weinig RAM heeft.
pi_70922730
Ben benieuw of iemand dit weet. Op de HTC Magic zitten aan de voorkant twee LED lampjes. De rechter zie ik redelijk vaak branden bij het opladen of wanneer ik een sms heb. De linker zie ik echter nooit branden. Waar dient deze voor? Of is dat helemaal geen LED lampje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')